Някой отварял ли го е вътре - като ТПС ли представлява, понтенциометър с писти?Иначе за волана, както писах в моята тема за скъсаният лентов кабел - има си маркер на оста, който трябва да сочи 12 часа при прави гуми. Волана има само едно положение на оста - освен ситните шлици има и три по-големи и не можеш да го сложиш по друг начин, освен ако не ги развалиш. Корекция се прави ако е необходимо от карето долу в краката, където се захваща за рейката. Там също има шлици и преместването е винаги с един шлиц. Вече няколко милиметра на ляво или на дясно се коригират фино на реглажа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.
Collapse
X
-
Колеги ето как може да разберете сами какъв е проблема с електроусилватела - http://prodavalnik.com/obd2-obd2-ada...i-dr-i14852697 и много други неща
Коментар
-
кола
Е та това го има половината форум където имат лаптопи и разбират от компютри ,не показва всички проблеми при усилвателя Има друга машинка където се закача но тя не се продава много Иначе да нещо подобно е сензора за посока но е направен много кекавои самите пластинки се износват като минават по пистите китайските играчки са по здрави Бях слагал някъде и снимки Там е работата че го слагат вече на много коли и на всички модели прави проблем ама не го правят по здраво Обяснението на една от фирмите където го прави е толкова тъпо и невярно че не знам как ги продава
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Е та това го има половината форум където имат лаптопи и разбират от компютри ,не показва всички проблеми при усилвателя Има друга машинка където се закача но тя не се продава много Иначе да нещо подобно е сензора за посока но е направен много кекавои самите пластинки се износват като минават по пистите китайските играчки са по здрави Бях слагал някъде и снимки Там е работата че го слагат вече на много коли и на всички модели прави проблем ама не го правят по здраво Обяснението на една от фирмите където го прави е толкова тъпо и невярно че не знам как ги продава
Коментар
-
Така е.Все пак ако някой няма такова устройство може да се свърже с мен.Останаха 3 броя в наличност.http://prodavalnik.com/obd2-obd2-ada...i-dr-i14852697
Коментар
-
Колеги,искам да ви се похваля,вчера си купих един датчик втора употреба,продадоха ми го заедно със всичките железа около него за 80 лева,не бях много сигурен дали ще стане защото трябваше да го извадя от кутията и да го сложа в моята а пък и кабелите бяха друг цвят но го направих и то пред блока,голям зор беше да го сменя на място без да разкачам карето и кабелите ама стана и като го събрах установих че кабела на датчика е къс защото моето пунто е с десен волан и моторчето и датчика са отдясно,отрязах буксата на стария датчик и удължих новия,вече имам хидравлика.Сега се чува само едно леко бръмчене от моторчето но то и преди това го имаше и се надявам да е нормално
Коментар
-
Браво Боби...заслужаваш аплодисменти...браво.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
и аз
колеги, преди 2 дни купих пунтото и аз светнах в червено. При мен симптомите са като вашите с малката подробност, че не ми изключва усилвателя при пълно завъртане ами по-скоро в студено време и при леко завъртане. Не мисля, че е от вибрации. Тук в Свищов, където живея закарах колата на диагностика и изписа датчик и управление. Майстора каза обаче, че не е сигурно дали това е истинския проблем и честно казано никак не беше убеден, че точно това е проблема. Каза ми на първо време да си сменя акумулатора, защото и от него можело да е понеже е старичък. Иначе лампа на акумулатор не ми свети при работещ двигател. Изчетох майче всички теми свързани с този проблем и нещата се свеждат до релета и датчици. Моля Ви най най най-силно за помощ защото се поболях с този проблем. не съм спал нямам гараж за да проверя куплунгите а от два дни вали дъжд и не мога да разхвърлям корите за да проверя. Въпросът ми конкретно е - възможно ли е този проблем да идва от акумулатор, да ходя ли да хвърля едни 150 лв. за нов при положение, че този, с който съм взел колата не дава никакви признаци да е отслабнал. Другия ми въпрос е какви са симптомите по които се различава дали е датчик или релета. Ако все пак се наложи да си ги закупя има ли вече някакво раздвижване с този датчик, който разбрах вече от вас , че се намира много трудно. Моля за помощ
Коментар
-
Re: и аз
kapone написа:колеги, преди 2 дни купих пунтото и аз светнах в червено. При мен симптомите са като вашите с малката подробност, че не ми изключва усилвателя при пълно завъртане ами по-скоро в студено време и при леко завъртане. Не мисля, че е от вибрации. Тук в Свищов, където живея закарах колата на диагностика и изписа датчик и управление. Майстора каза обаче, че не е сигурно дали това е истинския проблем и честно казано никак не беше убеден, че точно това е проблема. Каза ми на първо време да си сменя акумулатора, защото и от него можело да е понеже е старичък. Иначе лампа на акумулатор не ми свети при работещ двигател. Изчетох майче всички теми свързани с този проблем и нещата се свеждат до релета и датчици. Моля Ви най най най-силно за помощ защото се поболях с този проблем. не съм спал нямам гараж за да проверя куплунгите а от два дни вали дъжд и не мога да разхвърлям корите за да проверя. Въпросът ми конкретно е - възможно ли е този проблем да идва от акумулатор, да ходя ли да хвърля едни 150 лв. за нов при положение, че този, с който съм взел колата не дава никакви признаци да е отслабнал. Другия ми въпрос е какви са симптомите по които се различава дали е датчик или релета. Ако все пак се наложи да си ги закупя има ли вече някакво раздвижване с този датчик, който разбрах вече от вас , че се намира много трудно. Моля за помощ
Коментар
-
Tempras написа:И аз да попитам - защо както си карам Пунтото (1.9 JTD 2000г.) ми светва червеното воланче на таблото и усилвателя се изключва, и след рестарт на двигателя отново се включва? Какви датчици има този усилвател и колко са на брой?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар