Не знам как са свързани аналоговите табла.Дали куплунгите са същите като на дигиталите или за оборотомера и километража има жило. Тънката идея е - ако сменя двигателя с 1,8 16V дали таблото може да остане дигитално!!!
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Няма да стане Куплунзите и окабеляването са са абсолютно различни.Ако ти се занимава, можеш да намериш окабеляване от дигиталка, да си смениш кабелите, да си присадиш датчик за километража и ще стане. Но е много играчка и винаги има възможност да сбъркаш и да стане "бау"
Моето е дигитално, знам как е окабелено. Само се надявах и на аналоговите да е подобно ( не че искам да го сменям с такова ).Единствено се дадявах ако някой път намеря двигател за Типо 1,8 16V да го сменя и в същото време да си остана с дигитално табло, ама явно много искам . Мерси за инфото!
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Моето е дигитално, знам как е окабелено. Само се надявах и на аналоговите да е подобно ( не че искам да го сменям с такова ).Единствено се дадявах ако някой път намеря двигател за Типо 1,8 16V да го сменя и в същото време да си остана с дигитално табло, ама явно много искам . Мерси за инфото!
Извинявай, не съм те разбрал В такъв случай си мисля, че няма да има никакъв проблем да останеш с дигиталното табло. Инфото което ти трябва е от датчика за температура на охл. течност, налягането на маслото и евентуално нивото на маслото. Тези датчици си ги има и на двата двигателя, почти сигурно е че са еднакви- т.е. ще можеш да си смениш двигателя и да си запазиш таблото
Коментар