Макар че върви тема за климатика ми пускам тази защото се отнася за копчето.В последствие разбрах че климата е слагана по късно в италия-като гледам колите в мобилето това сигурно е масова практика.Та тези копчета които ги слагат не ми харесва а ми попаднаха оригинални и искам да ги сменя.Интересува ме трябва ли да свалям централната конзола за упражнението или има по безболезнен начин.Ако някой знае ако може да обясни по подробно.Надявам се буксата да пасне с оригиналната.Ето и снимки но с лошо качество.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за климатика-този път копчето.
Collapse
X
-
То това твоето е било без клима и допълнително е слаган, даже се вижда, че е имало ръчка за отваряне/затваряне на клапата. Тези копчета откъде ги взе и колко струват, че оня педерас мойто на климата го направил на гъз с една отверка, направо ми идваше да го обеся. Е в крайна сметка тръгнали твоя климатик?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Може би трябва да сменя датчика за налягането-през 2-3 мин климата изключва.Акопчето го поръчах от Никола Николов който продава части и в форума-много коректен човек.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Ти все пак намери ли го къде ти стои този датчик, защо не пробваш да му направиш един мост и да видиш дали наистина е от него. Пък и си мисля, че ако е от него, той климатика няма да се пусне, като го включиш, или поне няма да включва всеки път и после да ти гасне през 2-3 минути.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар