Здравейте днес си дозаредих климатика и реших да се поохладя но като спрях перката на вентилатора не спира да се върти.Почаках малко но не спира.След 15 мин. реших да проверя но продължаваше да върти и се наложи да откача релето.Преди това при охлождане на мотора не съм имал никакви проблеми.Какво кара перката да се включва когато работи климата и какво да изключи.За антифриза в радиатора ми е ясно но за климата?Ще съм благодарен на всяко мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перка на вентилатора-не спира!
Collapse
X
-
Ето тук в този пост пише. Включва при определено налягане, и изключва при понижаване до определено такова, измерено най-вероятно от three/four stage pressure switch-a. При изключване от контакт обаче, всички системи в колата трябва да спрат работа Може би залепнало реле? Релето мисля че подава маса, а перката постоянно е захранена с + Провери релето на първо време. Ако е наред, ще поровя пак в оная схема да видя дали перката спира с изваждане на ключа от контакт, но почти съм сигурен че на всички от тези модели е така.Сега се сетих - преди 10-на дни в другата тема пишеш че климатика ти е пълен, а какво тогава си дозаредил сега??? Защото ако наистина сега си дозаредил, то преди това най-вероятно климатика ти не е сработвал поради ниско ниво на фреона, язък за темата
-
Значи доляха ми 200гр защото като го замерих по малко от 11градуса не можа да направи.Не са релетата защото ги пробвах-ток са си.Сега като поизстина колата или си почина сложих релетата и перката не работеше-значи нещо я е изключило.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Току що колега ми писа за подобен проблем и се сетих за главното реле - зад таблото с бушони. Та в тоя ред на мисли - нещо друго - каквото и да е - продължава ли да работи след като махнеш ключа? Нещо, няма значение какво - клапа за рециркулация, ел. стъкла (ако не са специално преправяни за целта), запалка....
Коментар
-
ogi28b написа:Току що колега ми писа за подобен проблем и се сетих за главното реле - зад таблото с бушони. Та в тоя ред на мисли - нещо друго - каквото и да е - продължава ли да работи след като махнеш ключа? Нещо, няма значение какво - клапа за рециркулация, ел. стъкла (ако не са специално преправяни за целта), запалка....Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Ти провери ли ги онези за които говорихме в другата тема? ел. термостат и датчика за налягането - three stage pressure switch? Те са, просто други датчици в конвенционалния климатик няма. М/у другото - на бащата дедрата и правиха някакви интервенции, при които перката работеше при контакт, ако алармата не е изключена. Дали при теб не е пипано нещо, и оригиналната схема е изменена, в резултат на което перката работи докато охлади, както е в някои коли на ВАГ?Да не би пък самото копче да прави номера... Като спре климата след 1-2 минути без да го спираш от копчето, и дадеш вентилатора на 0, би трябвало да продължи да духа като на 1. Продължава ли, или спира?
Коментар
-
датчика за налягането - three stage pressure switch?От него ще да е защото днес пак не ми изцключии като дръпнах буксата на - three stage pressure switch перката изключи.А що се отнася до вент. на купето той си работи и като спре климатика.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Предполагам че този three stage pressure switch ти прави всички магарии - поради некоректни данни (подава сигнал за високо налягане) пречи на нормалното включване на климатика, и пак поради сигнали за високо налягане перката се върти непрестанно, май Ако можеш виж в аутодата какви данни трябва да подава този датчик и го тествай.
Коментар
-
Нека някой колега който я има, да даде данните, ако не го затруднява, аз я нямам. Ако ти се занимава - изтегли я от някъде, и провери. Там би трябвало да пише всичко за това как да измериш всеки един датчик. В общи линии трябва при включен куплунг, да измериш напреженията по жиците, подобно на теста на дебитомер. И вече въпроса е в какви граници трябва да са измерванията, за да приемем че са коректни.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар