Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроник как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    та колеги сигорен сам че компресора не помпи постояно така че спирането и пускането нее проблем давам прост пример хладилниците ви дане работят постояно?разликата в принципа на деиствие между климатик,хладилник ,и фризер е една дюзичка която определя охлаждането колкота е по малък отвора толкова повече се охлажда хладилния агент фреон от години не се използвата мисълта ми беше да неправим някакво просто реле с дисплеи сварзано към копчето което да спира на зададените градуси и когато температурата се повиши с 2/3 градуса да пуска климатика отново
    fiat bravo 16_16v 103hp

    Коментар


      #17
      Вдигам темата от прахта с въпроса някой успя ли да направи нещо реално по замисъла за терморегулатора. В момента търся термореле из магазините във ВТ, но засега не намирам нищо.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #18
        van_dal написа:
        Вдигам темата от прахта с въпроса някой успя ли да направи нещо реално по замисъла за терморегулатора. В момента търся термореле из магазините във ВТ, но засега не намирам нищо.
        Май само аз - купих си кола с климатроник.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар

        Working...
        X