При мен е по различно разположението на тези релета, но като гледам и при теб има едно свободно място за реле. Твоя климатик работи ли? Значи може да не е от това реле, което го нямам, ще трява да търся другаде защо не ми тръгва компресора. Мерси все пак!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика.
Collapse
X
-
u_bo
van_dal написа:При мен е по различно разположението на тези релета, но като гледам и при теб има едно свободно място за реле. Твоя климатик работи ли? Значи може да не е от това реле, което го нямам, ще трява да търся другаде защо не ми тръгва компресора. Мерси все пак!
Коментар
-
Да абс-а работи, още на капака на кутията има символи за климатика, за автом. ск. кутия, за пръскалки на фаровете, за перката на вентилатора и някви още дето не ги знам какви са, а аз нямам пръскалки на фаровете и съм с ръчна ск. кут.. Абе ще я карам при някой майстор, ама не знам кога ще е че утре ще слагам аларма. Много ми е чудно защо трява да има свободен куплунг и да няма реле и при теб липсва едно--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
u_bo
van_dal написа:Да абс-а работи, още на капака на кутията има символи за климатика, за автом. ск. кутия, за пръскалки на фаровете, за перката на вентилатора и някви още дето не ги знам какви са, а аз нямам пръскалки на фаровете и съм с ръчна ск. кут.. Абе ще я карам при някой майстор, ама не знам кога ще е че утре ще слагам аларма. Много ми е чудно защо трява да има свободен куплунг и да няма реле и при теб липсва едно
Коментар
-
Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
u_bo
kimirai написа:Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:Бих проверил електронния термостат и three stage pressure switch-а, като първото смятам за по-вероятно. Намира се някъде зад централната конзола, може би откъм шофьора, ниско, под врътките, или зад тях. Другото е закачено на голямото цилиндрично нещо пред лявата гума.
Коментар
-
ogi28b написа:Бих проверил електронния термостат и three stage pressure switch-а, като първото смятам за по-вероятно. Намира се някъде зад централната конзола, може би откъм шофьора, ниско, под врътките, или зад тях. Другото е закачено на голямото цилиндрично нещо пред лявата гума.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Колеги, масата на релето се подава от ЕКУ, при наличие на определени сигнали от датчиците които споменах. Ако някой от тях не покрие дадени параметри, ЕКУ не подава маса на релето. Затова смятам че диагностика трябва да "хване" евентуални грешки, но може и да не е така. Може би в аутодата, или подобна литература трябва да има данни за това какви стойности трябва да връщат датчиците при измерване, за съжаление не ги зная и не мога да цитирам. Качвам схематичното им положение, надявам се това да помогне с нещо.195 - ЕКУ211 - електронен термостат314 - three stage pressure switch (four stage pressure switch във версиите с полуавтоматичен климатик ( 98 - 2001 ) )Иначе е съвсем нормално като сложиш мост на релето, да тръгне компресора, нали от едната страна е +30, от другата е 87, отива в компресора , а той е замасен. Един вид връзваш компресора директно към акумулатора. Въпроса е че управлението на бобината не е наред - не идва сигнал от ЕКУ, поради някаква причина.
Коментар
-
Като ги гледам тези схеми ме заболява главата. Пък и във ВТ не съм чувал някой да им разбира на климатиците до толкова че да направи диагностика с компютър. Май отиват нещата към най-непрепоръчителния вариант, + от акумулатора и да се моля да не изпусне системата някой път. Между другото майстора като ми пълни фреона търси после къде отива единия кабел към компресора(при мен оранжев) и стига някъде до нещо като реле, да не би това да е било термостата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:Като ги гледам тези схеми ме заболява главата. Пък и във ВТ не съм чувал някой да им разбира на климатиците до толкова че да направи диагностика с компютър. Май отиват нещата към най-непрепоръчителния вариант, + от акумулатора и да се моля да не изпусне системата някой път. Между другото майстора като ми пълни фреона търси после къде отива единия кабел към компресора(при мен оранжев) и стига някъде до нещо като реле, да не би това да е било термостата.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар