Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При мен е по различно разположението на тези релета, но като гледам и при теб има едно свободно място за реле. Твоя климатик работи ли? Значи може да не е от това реле, което го нямам, ще трява да търся другаде защо не ми тръгва компресора. Мерси все пак!
    Прикачени файлове
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #32
      van_dal написа:
      При мен е по различно разположението на тези релета, но като гледам и при теб има едно свободно място за реле. Твоя климатик работи ли? Значи може да не е от това реле, което го нямам, ще трява да търся другаде защо не ми тръгва компресора. Мерси все пак!
      да климатика работимисля че липсващото е за АБС.ти имаш ли АБС?и работи ли?

      Коментар


        #33
        Да абс-а работи, още на капака на кутията има символи за климатика, за автом. ск. кутия, за пръскалки на фаровете, за перката на вентилатора и някви още дето не ги знам какви са, а аз нямам пръскалки на фаровете и съм с ръчна ск. кут.. Абе ще я карам при някой майстор, ама не знам кога ще е че утре ще слагам аларма. Много ми е чудно защо трява да има свободен куплунг и да няма реле и при теб липсва едно
        Прикачени файлове
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #34
          van_dal написа:
          Да абс-а работи, още на капака на кутията има символи за климатика, за автом. ск. кутия, за пръскалки на фаровете, за перката на вентилатора и някви още дето не ги знам какви са, а аз нямам пръскалки на фаровете и съм с ръчна ск. кут.. Абе ще я карам при някой майстор, ама не знам кога ще е че утре ще слагам аларма. Много ми е чудно защо трява да има свободен куплунг и да няма реле и при теб липсва едно
          някой беше ми писал.. май точно за автоматична ск.кутия е

          Коментар


            #35
            Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.
            Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

            Коментар


              #36
              kimirai написа:
              Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.
              Май ми се струва че трява + да се подаде към компресора, пък и проблема е че, ако изпусне фреона и може да се прецака компресора, иначе и аз мислех такъв вариант. Иначе аз моя датичик го видях къде е, ако си свободен в неделя да се видим набързо и ще потърсим и твоя.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #37
                kimirai написа:
                Под въздушният филтър няма никакъв датчик.Махах и кората на гумата-нищо даже и букса няма.Ще взема да пусна един минус през копче и да го подкарвам.
                колегата май говори за въздушния филтър на купето - т.нар. поленов филтър.

                Коментар


                  #38
                  Не-говоря за филтъра на мотора който се намира в калника.А за неделя само кажи кога и къде.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #39
                    kimirai написа:
                    Не-говоря за филтъра на мотора който се намира в калника.А за неделя само кажи кога и къде.
                    Ок, ще се разберем.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #40
                      Бих проверил електронния термостат и three stage pressure switch-а, като първото смятам за по-вероятно. Намира се някъде зад централната конзола, може би откъм шофьора, ниско, под врътките, или зад тях. Другото е закачено на голямото цилиндрично нещо пред лявата гума.

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        Бих проверил електронния термостат и three stage pressure switch-а, като първото смятам за по-вероятно. Намира се някъде зад централната конзола, може би откъм шофьора, ниско, под врътките, или зад тях. Другото е закачено на голямото цилиндрично нещо пред лявата гума.
                        те прекъсват ли релето?щото по-горе колегата е писал че като сложи мост на мястото на релето и тръгва климата.ако прекъсват управлението на релето - има логика.

                        Коментар


                          #42
                          ogi28b написа:
                          Бих проверил електронния термостат и three stage pressure switch-а, като първото смятам за по-вероятно. Намира се някъде зад централната конзола, може би откъм шофьора, ниско, под врътките, или зад тях. Другото е закачено на голямото цилиндрично нещо пред лявата гума.
                          .По всяка вероятност е ел. термостат-със сигурност това трубва да подаде масата.Ами как се разглобява чентралната конзола.
                          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                          Коментар


                            #43
                            Колеги, масата на релето се подава от ЕКУ, при наличие на определени сигнали от датчиците които споменах. Ако някой от тях не покрие дадени параметри, ЕКУ не подава маса на релето. Затова смятам че диагностика трябва да "хване" евентуални грешки, но може и да не е така. Може би в аутодата, или подобна литература трябва да има данни за това какви стойности трябва да връщат датчиците при измерване, за съжаление не ги зная и не мога да цитирам. Качвам схематичното им положение, надявам се това да помогне с нещо.195 - ЕКУ211 - електронен термостат314 - three stage pressure switch (four stage pressure switch във версиите с полуавтоматичен климатик ( 98 - 2001 ) )Иначе е съвсем нормално като сложиш мост на релето, да тръгне компресора, нали от едната страна е +30, от другата е 87, отива в компресора , а той е замасен. Един вид връзваш компресора директно към акумулатора. Въпроса е че управлението на бобината не е наред - не идва сигнал от ЕКУ, поради някаква причина.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #44
                              Като ги гледам тези схеми ме заболява главата. Пък и във ВТ не съм чувал някой да им разбира на климатиците до толкова че да направи диагностика с компютър. Май отиват нещата към най-непрепоръчителния вариант, + от акумулатора и да се моля да не изпусне системата някой път. Между другото майстора като ми пълни фреона търси после къде отива единия кабел към компресора(при мен оранжев) и стига някъде до нещо като реле, да не би това да е било термостата.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар


                                #45
                                van_dal написа:
                                Като ги гледам тези схеми ме заболява главата. Пък и във ВТ не съм чувал някой да им разбира на климатиците до толкова че да направи диагностика с компютър. Май отиват нещата към най-непрепоръчителния вариант, + от акумулатора и да се моля да не изпусне системата някой път. Между другото майстора като ми пълни фреона търси после къде отива единия кабел към компресора(при мен оранжев) и стига някъде до нещо като реле, да не би това да е било термостата.
                                Не е това термостата,той е в купето.
                                Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                                Коментар

                                Working...
                                X