Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kimirai написа:
    Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
    Моята е 1,8 от подписа. Значи искаш да кажеш че това реле, което при мен липсва командва компресора, ако е така пусни някакви параметри на това реле да знам какво да търся. А датчика за налягането се намира точно под кутията за въздушния филтър, там където минава тръбичката към кондензатора, майстора дето ми пълни климата каза, че може да е от него и във вторник ще му я оставям да я човърка, ако не измисля решение до тогава.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      kimirai написа:
      Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.
      ...следователно копчето работи. Не изчетох темата внимателно, но виж коя обувка е управляващия + за бобината, и виж дали на нея идва ток като натиснеш копчето. За да не се включи компресора, има няколко причини, една от които е ниско налягане на фреона. Друга причина може да бъде проблем във four stage pressure switch, което си нямам идея как да го преведа най-правилно. Друга причина е грешка в датчика за температура на изпарителя - ако ти отчита много ниска, компресора не тръгва, за да се избегне задръстване. Най-напред пусни самодиагностика, за да се увериш че всички елементи са изправни, и връщат коректни сигнали. Това се сещам за момента. ред.: "задръстване" = "замръзване"
      Как се прави самодиагностика, тая далавера не съм я чувал?
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #18
        Лесно.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Да ама при мен климатика е обикновен не автоматичен, а и при колегата доколкото разбрах е обикновен, едно копче за пускане и това е.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #20
            Ами в този случай и километража не е електронен съжалявам не става.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Релето е нормално затворено 30а.Демек като го вкл. дава верига и компресора тръгва.Къде ходи на майстор.
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #22
                kimirai написа:
                Релето е нормално затворено 30а.Демек като го вкл. дава верига и компресора тръгва.Къде ходи на майстор.
                Пълниха ми го в един гараж на пишмана, а иначе сервиза на майстора е над кафе елена. Ще търся такова реле, а при теб проблема реши ли се.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #23
                  Релето е нормално ОТВОРЕНО

                  Коментар


                    #24
                    Правилно -отворено.Писах му лични да се извиня.
                    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги.Незнам дали точно тук е мястото за моят въпрос,но още не се ориентирам добре във форума.Питането ми е къде мога да намеря уплътнения,гарнитури или О-пръстени, незнам как се наричат,за компресора на климатика,че ми казаха че от него изпуска фреон и били за смяна.Горе долу някаква ориентировъчна цена и къде продават ?Става въпрос за Браво 1.6 16v.И може ли колата да се движи,ако е свален комресора?
                      Браво 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        Ако е свален компресора колата не може да върви, защото няма какво да държи ремъка на генератора и хидр.помпа. За другото по-добре питай, някой майстор по климатиците.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #27
                          van_dal написа:
                          Ако е свален компресора колата не може да върви, защото няма какво да държи ремъка на генератора и хидр.помпа. За другото по-добре питай, някой майстор по климатиците.
                          на 1,6 компресора е на отделен ремък и няма абсолютно никакъв проблем да си караш без ремък на компресора.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Извинявам се, ако е така не знаех, че е отделен.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #29
                              Моля някой колега, който кутията пред акумолатора му е като моята с 3 релета да снима това най-вдясно, защото аз го нямам и не мога да го намеря без да му знам параметрите.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар


                                #30
                                van_dal написа:
                                Моля някой колега, който кутията пред акумолатора му е като моята с 3 релета да снима това най-вдясно, защото аз го нямам и не мога да го намеря без да му знам параметрите.
                                от тази снимка кое ти трябва? щото ляво-дясно - всичко е относително както казва Айнщайн

                                Коментар

                                Working...
                                X