Здравейте колеги,затопли се и реших да отида да видя в какво състояние е климатика.Колата я взех преди 10-на дни и при покупката видях че компресора не включва но както и да е.В сервиза ми прегледаха системата и казаха че е пълна.Дадоха компресора на късо и той включва.Диагнозата им беше че имам ел. проблем-илибушон който не знам къде се намира или някакъв датчик който бил някъде под акомулатора.Ако някой знае или се е сблъсквал с подобен проблем нека пише,всеки съвет ще е важен.Искам да опитам сам преди да отида на електричар.Благодаря предварително.Говорим за Браво 1.6 16в
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика.
Collapse
X
-
те са ти говорили за бушоните в кутията между акумулатора и фара. точно до акумулатора е. не съм много в час с климите, но мисля има някакв електор-магнитен клапан, който не ти включва. т.е. компресора или по-точно шайбата му си се върти винаги с мотора, но вътре има съединител, който като натиснеш копчето вече предава въртеливото движение от шайбата на самия компресор. малко кофти го обясних, но то повече не ти и трябва. ако не се оправи с бушоните и релетата, то е този клапан. а да ти кажа на мен за толкова години ремонти по коли бушон от само себе си без причина не е изгарял никога. очаквай по-сериозен проблем от бушон, а ако е все пак той търси причина да изгори. офф: все пак разкара темпрата гледам?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:те са ти говорили за бушоните в кутията между акумулатора и фара. точно до акумулатора е. не съм много в час с климите, но мисля има някакв електор-магнитен клапан, който не ти включва. т.е. компресора или по-точно шайбата му си се върти винаги с мотора, но вътре има съединител, който като натиснеш копчето вече предава въртеливото движение от шайбата на самия компресор. малко кофти го обясних, но то повече не ти и трябва. ако не се оправи с бушоните и релетата, то е този клапан. а да ти кажа на мен за толкова години ремонти по коли бушон от само себе си без причина не е изгарял никога. очаквай по-сериозен проблем от бушон, а ако е все пак той търси причина да изгори. офф: все пак разкара темпрата гледам?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ще проверя бушоните утре че днес не остана време.Между фара и акумулатора имам три релета -бушон не видях.Като включа климата веднага започва да работи вентилатора.При темпрата трябваше да включа и вентилатора за да тръгне компресора.При бравото да не е по друг начин.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Еее градски моя проблем е абсолютно същия. Днес ходих да заредя климатика, системата е супер, ама не включва компресора и го пуснаха принудително, та при мен в кутията пред акумолатора липсва едно реле най-дясното, та се чудя възможно ли е да е от него. Между другото като пуснаха компресора и перката на радиатора включи преди 90 градуса, значи системата работи. Ще отида да проверя бушоните които казва колегата, но ме съмнява да е от тях, скоро ги бях гледал и всичките бяха ок. Ако намериш къде е проблема пиши, може и за мен да е от полза.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
u_bo
kimirai написа:Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
Коментар
-
kimirai написа:Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
pakumba написа:kimirai написа:Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
Коментар
-
Абе никой не казва за датчика който споменах че се намирал някъде под акумул.Може копчето като включи тока да отива до този датчик и от там до управл. ток на релето.Дефакто ако той е прецакан няма да тръгне и релето.Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар