Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатика.

    Здравейте колеги,затопли се и реших да отида да видя в какво състояние е климатика.Колата я взех преди 10-на дни и при покупката видях че компресора не включва но както и да е.В сервиза ми прегледаха системата и казаха че е пълна.Дадоха компресора на късо и той включва.Диагнозата им беше че имам ел. проблем-илибушон който не знам къде се намира или някакъв датчик който бил някъде под акомулатора.Ако някой знае или се е сблъсквал с подобен проблем нека пише,всеки съвет ще е важен.Искам да опитам сам преди да отида на електричар.Благодаря предварително.Говорим за Браво 1.6 16в
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    30 ампера е предпазителяно той служи и за други нещавсе пак проверидолу в ляво под воланавтори ред, четвърти предпазителвсе пак ги виж всички, защото понякога не са така както са описани
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      те са ти говорили за бушоните в кутията между акумулатора и фара. точно до акумулатора е. не съм много в час с климите, но мисля има някакв електор-магнитен клапан, който не ти включва. т.е. компресора или по-точно шайбата му си се върти винаги с мотора, но вътре има съединител, който като натиснеш копчето вече предава въртеливото движение от шайбата на самия компресор. малко кофти го обясних, но то повече не ти и трябва. ако не се оправи с бушоните и релетата, то е този клапан. а да ти кажа на мен за толкова години ремонти по коли бушон от само себе си без причина не е изгарял никога. очаквай по-сериозен проблем от бушон, а ако е все пак той търси причина да изгори. офф: все пак разкара темпрата гледам?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        те са ти говорили за бушоните в кутията между акумулатора и фара. точно до акумулатора е. не съм много в час с климите, но мисля има някакв електор-магнитен клапан, който не ти включва. т.е. компресора или по-точно шайбата му си се върти винаги с мотора, но вътре има съединител, който като натиснеш копчето вече предава въртеливото движение от шайбата на самия компресор. малко кофти го обясних, но то повече не ти и трябва. ако не се оправи с бушоните и релетата, то е този клапан. а да ти кажа на мен за толкова години ремонти по коли бушон от само себе си без причина не е изгарял никога. очаквай по-сериозен проблем от бушон, а ако е все пак той търси причина да изгори. офф: все пак разкара темпрата гледам?
        Точно под стойката на акумулатора се намира и наистина причината може да е в него ако всичко друго е наред.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Ще проверя бушоните утре че днес не остана време.Между фара и акумулатора имам три релета -бушон не видях.Като включа климата веднага започва да работи вентилатора.При темпрата трябваше да включа и вентилатора за да тръгне компресора.При бравото да не е по друг начин.
          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

          Коментар


            #6
            почва да духа много леко само като пуснеш компресора. при мен в тази кутия не знам ко има, щото е с капак и не ми се е налагало да гледам ко има там
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Мерихме-не са релета,бушони остава да е този датчик под акумулатора.
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Еее градски моя проблем е абсолютно същия. Днес ходих да заредя климатика, системата е супер, ама не включва компресора и го пуснаха принудително, та при мен в кутията пред акумолатора липсва едно реле най-дясното, та се чудя възможно ли е да е от него. Между другото като пуснаха компресора и перката на радиатора включи преди 90 градуса, значи системата работи. Ще отида да проверя бушоните които казва колегата, но ме съмнява да е от тях, скоро ги бях гледал и всичките бяха ок. Ако намериш къде е проблема пиши, може и за мен да е от полза.
                Прикачени файлове
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    kimirai написа:
                    Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
                    или е повредено релето

                    Коментар


                      #11
                      Релето е здраво.
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        kimirai написа:
                        Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
                        е няма как на едното краче на релето да идва ток и като сложите мост да тръгне, а като замените моста с реле да не тръгва и релето да е здраво късметлия си ако е то, все пак едно реле е нищо работа.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          kimirai написа:
                          Твоята каква кола е.Днес като махна релето исложихме мостче на обувките на релето и тръгна.Значи не идва ток до релето.
                          е няма как на едното краче на релето да идва ток и като сложите мост да тръгне, а като замените моста с реле да не тръгва и релето да е здраво късметлия си ако е то, все пак едно реле е нищо работа.
                          има как колега пакумба , ако не идва ток до управляващата верига на релето - тогава и при здраво реле няма да тръгва.колега кимирай - най лесно е да дръпнеш нов кабел за управление на релето !НО ПЪРВО провери дали не ти е развалено копчето за включване на климата - тоест то да не пуска ток към управляващата верига на релето.ако копчето е здраво - има проблем по веригата от копчето до упр.нам. на релето. - провери за прекъснат кабел, провери дали идва напрежение до копчетоако копчето е повредено - поправи го или го смени

                          Коментар


                            #14
                            Абе никой не казва за датчика който споменах че се намирал някъде под акумул.Може копчето като включи тока да отива до този датчик и от там до управл. ток на релето.Дефакто ако той е прецакан няма да тръгне и релето.Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.
                            Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                            Коментар


                              #15
                              kimirai написа:
                              Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.
                              ...следователно копчето работи. Не изчетох темата внимателно, но виж коя обувка е управляващия + за бобината, и виж дали на нея идва ток като натиснеш копчето. За да не се включи компресора, има няколко причини, една от които е ниско налягане на фреона. Друга причина може да бъде проблем във four stage pressure switch, което си нямам идея как да го преведа най-правилно. Друга причина е грешка в датчика за температура на изпарителя - ако ти отчита много ниска, компресора не тръгва, за да се избегне задръстване. Най-напред пусни самодиагностика, за да се увериш че всички елементи са изправни, и връщат коректни сигнали. Това се сещам за момента. ред.: "задръстване" = "замръзване"

                              Коментар

                              Working...
                              X