Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за превключвател на къси за браво 1.6 - сменен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за превключвател на къси за браво 1.6 - сменен!

    Здравейте,Някой знае ли как се сменят превключвателите за фарове (лостчетата) на бравото, имайки Airbag ?Намерих 3 болта от който се маха кората зад волана , но толкова. Трябва ли да се откача волана за целта ??Проблема е че нямам къси пък лостчето се счупи и трябва да го сменя :/
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    #2
    Всъщност, намерих го и си е доста сложна операция! Не си струва да си прецакам Еърбега,но трябва някак си да сменя ключовете Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      кола проблем

      може и да се справиш и сам с повече труд сега има едни болтове зад волана да махнеш Аербега има една главна букса за кабела иедна за клаксона /като си и звадил ключ естествено -не на контакт / и там има още 3 винта и после разкачаш всички жици наоколо и си готов махаш и волана и сам ще се ориентираш по на татак тук имаи снимки някаде или от програмата/ Епер/
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        3те винта ги махнах тоест долната кора и без да махам волана .. с доста зор ! а има ли някакъв шанс да ми гръмне еърбега при демонтаж, ако съм внимателен разбира се , с какво трябва да се съобразя най-много ? мерси много за помощта
        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          Откачи първо акумулатора за всеки случай, после буксата на еърбега.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            къси

            нали като разглобиш одзат винтчетата и еарбега ще се освободи от волана и там има едни букси като ги разкачиш /внимателно / и няма страшно и по добреда е махнат + вадиш гайката в средата и малко размърдваш на страни и на горе и волана излиза
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ще я разколача и ще видя дали може да се поправи ако не направо нови лостчета благодаря ви много
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Няма оправяне, ще се сменя . Пръсках с ВД-40 страхотно приложение има.но не проработи :/ В една автоморга ходих имаха ключ. Помолих ги да го видя беше описан с някакъв бял маркер , мръсен и надраскани мисля,че нямаше кабели за Еърбег . Казах им ,че ще си помисля а те ме овикаха че съм искал да го видя без да съм го взел !
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  А някой случайно да знае разликата между такива превключватели с и без Еърбег да знам какво да гледам по моргите да не ме метнат, че в ръководствата не намерих, в нета също и снимки също .. Ще съм много благодарен макар и да ставам досаден
                  Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                  Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    Открих че външна разлика между превключвателите няма. Човека без да разкача акумулатора за 20 минути го смени. Махна еърбега клаксона волана след това корите, накрая разви превключвателя сложи новия и на обратно пак. То било елементарно ама като ме е бъз да пипам и несъм виждал как е вътре точно. Снимките във форума мисля че не са от най ясните , но неможах да снимам докато човека действаше Каза е кто има време ще ми сложи реленца на късите фарове да не нагаря пак, и щели да светят по-силно , докато дългите имали реле
                    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      Колега, не мога да не се намеся - има много, много по-интелигентен начин от това което ти е казал майстора. Късите имат реле, дългите НЯМАТ Това на късите обаче работи само като караш на дълги, иначе не е активно. С проста интервенция го правим така, че да работи винаги, а не само на дълги. Така получаваш "къси през реле" (или с други думи - това за което ще ти вземат парите) с помощта на фабричните компоненти, нищо допълнително, което да загрозява. Това вече е направено в моята, и в няколко други браво/а и в някои мареи, например на Rokambol, Yavor, JO_666, u_bo ако не греша... и работи безпроблемно. Прочети темата "Профилактика... Преработка на схемата". Това е една интервенция от която си личи че майсторът ти не познава схемата на тези коли в детайли и работи наизуст. Ако имаш желание - питай, лесно е, за 10 минути ще си го направиш сам и ще спестиш 20-30-40 лв за "майстор"

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Колега, не мога да не се намеся - има много, много по-интелигентен начин от това което ти е казал майстора. Късите имат реле, дългите НЯМАТ Това на късите обаче работи само като караш на дълги, иначе не е активно. С проста интервенция го правим така, че да работи винаги, а не само на дълги. Така получаваш "къси през реле" (или с други думи - това за което ще ти вземат парите) с помощта на фабричните компоненти, нищо допълнително, което да загрозява. Това вече е направено в моята, и в няколко други браво/а и в някои мареи, например на Rokambol, Yavor, JO_666, u_bo ако не греша... и работи безпроблемно. Прочети темата "Профилактика... Преработка на схемата". Това е една интервенция от която си личи че майсторът ти не познава схемата на тези коли в детайли и работи наизуст. Ако имаш желание - питай, лесно е, за 10 минути ще си го направиш сам и ще спестиш 20-30-40 лв за "майстор"
                        Мерси, той човека свърши нещата за 20 минути, само чу релето и предположи че е за дългите , а релето мога ли да го подкарам да работи постоянно и за къси и за дълги? Той като сменя превключвателя видях едно на самия него, но май е за мигачи ,да не би за него да става дума ?? А и ми обясни също , че слага реле на късите ,това което съм чел из форума че правите за да няма отечки и да светят по силно. За това го помолих и каза че ще го направим. А ако е толкова лесно и смяташ , че мога сам да го направя, да бих го направил стига да знам характеристиките на релето, според ел. системата на фиатките ни
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Пиша го съвсем кратко и ясно, и се повтарям: Късите когато са само на къси , не са през реле. Когато си на дълги, късите вече минават през релето което чува майстора. Дългите никога не са през реле. С помощта на 1 жица с която ще свържеш 2 точки от инсталацията, ще стане така че късите ти винаги ще са през въпросното фабрично реле. Още веднъж - майстора ти явно не познава инсталацията, и иска да направи нещо наизуст, така както по принцип се добавя реле. Но специално в тази инсталация това няма да е най-добрия вариант.

                          Коментар


                            #14
                            Трябваше ми пояснение, защото и аз самия не знам инсталацията. Един друг жичкаджия беше направил уж габарита ми да свети с късите, защото ключа в положение къси беше счупен. Всъщност те работеха при режим светкавица, което е излишно и човека си сряза моста Ще се поразровя да се опитам сам да направя разни магий, че ако продължава да минава само през ключа , ще нагори и този и пак ще трябва да сменям :/
                            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              #15
                              Прочети темата за преработка, и ако има нещо неясно - питай Те са работели при светкавица, защото дългите захранват въпросното реле, което майстора чува, и включва късите.

                              Коментар

                              Working...
                              X