Здравейте,Някой знае ли как се сменят превключвателите за фарове (лостчетата) на бравото, имайки Airbag ?Намерих 3 болта от който се маха кората зад волана , но толкова. Трябва ли да се откача волана за целта ??Проблема е че нямам къси пък лостчето се счупи и трябва да го сменя :/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за превключвател на къси за браво 1.6 - сменен!
Collapse
X
-
кола проблем
може и да се справиш и сам с повече труд сега има едни болтове зад волана да махнеш Аербега има една главна букса за кабела иедна за клаксона /като си и звадил ключ естествено -не на контакт / и там има още 3 винта и после разкачаш всички жици наоколо и си готов махаш и волана и сам ще се ориентираш по на татак тук имаи снимки някаде или от програмата/ Епер/
Коментар
-
3те винта ги махнах тоест долната кора и без да махам волана .. с доста зор ! а има ли някакъв шанс да ми гръмне еърбега при демонтаж, ако съм внимателен разбира се , с какво трябва да се съобразя най-много ? мерси много за помощтаRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Няма оправяне, ще се сменя . Пръсках с ВД-40 страхотно приложение има.но не проработи :/ В една автоморга ходих имаха ключ. Помолих ги да го видя беше описан с някакъв бял маркер , мръсен и надраскани мисля,че нямаше кабели за Еърбег . Казах им ,че ще си помисля а те ме овикаха че съм искал да го видя без да съм го взел !Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
А някой случайно да знае разликата между такива превключватели с и без Еърбег да знам какво да гледам по моргите да не ме метнат, че в ръководствата не намерих, в нета също и снимки също .. Ще съм много благодарен макар и да ставам досаденRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Открих че външна разлика между превключвателите няма. Човека без да разкача акумулатора за 20 минути го смени. Махна еърбега клаксона волана след това корите, накрая разви превключвателя сложи новия и на обратно пак. То било елементарно ама като ме е бъз да пипам и несъм виждал как е вътре точно. Снимките във форума мисля че не са от най ясните , но неможах да снимам докато човека действаше Каза е кто има време ще ми сложи реленца на късите фарове да не нагаря пак, и щели да светят по-силно , докато дългите имали релеRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Колега, не мога да не се намеся - има много, много по-интелигентен начин от това което ти е казал майстора. Късите имат реле, дългите НЯМАТ Това на късите обаче работи само като караш на дълги, иначе не е активно. С проста интервенция го правим така, че да работи винаги, а не само на дълги. Така получаваш "къси през реле" (или с други думи - това за което ще ти вземат парите) с помощта на фабричните компоненти, нищо допълнително, което да загрозява. Това вече е направено в моята, и в няколко други браво/а и в някои мареи, например на Rokambol, Yavor, JO_666, u_bo ако не греша... и работи безпроблемно. Прочети темата "Профилактика... Преработка на схемата". Това е една интервенция от която си личи че майсторът ти не познава схемата на тези коли в детайли и работи наизуст. Ако имаш желание - питай, лесно е, за 10 минути ще си го направиш сам и ще спестиш 20-30-40 лв за "майстор"
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, не мога да не се намеся - има много, много по-интелигентен начин от това което ти е казал майстора. Късите имат реле, дългите НЯМАТ Това на късите обаче работи само като караш на дълги, иначе не е активно. С проста интервенция го правим така, че да работи винаги, а не само на дълги. Така получаваш "къси през реле" (или с други думи - това за което ще ти вземат парите) с помощта на фабричните компоненти, нищо допълнително, което да загрозява. Това вече е направено в моята, и в няколко други браво/а и в някои мареи, например на Rokambol, Yavor, JO_666, u_bo ако не греша... и работи безпроблемно. Прочети темата "Профилактика... Преработка на схемата". Това е една интервенция от която си личи че майсторът ти не познава схемата на тези коли в детайли и работи наизуст. Ако имаш желание - питай, лесно е, за 10 минути ще си го направиш сам и ще спестиш 20-30-40 лв за "майстор"Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Пиша го съвсем кратко и ясно, и се повтарям: Късите когато са само на къси , не са през реле. Когато си на дълги, късите вече минават през релето което чува майстора. Дългите никога не са през реле. С помощта на 1 жица с която ще свържеш 2 точки от инсталацията, ще стане така че късите ти винаги ще са през въпросното фабрично реле. Още веднъж - майстора ти явно не познава инсталацията, и иска да направи нещо наизуст, така както по принцип се добавя реле. Но специално в тази инсталация това няма да е най-добрия вариант.
Коментар
-
Трябваше ми пояснение, защото и аз самия не знам инсталацията. Един друг жичкаджия беше направил уж габарита ми да свети с късите, защото ключа в положение къси беше счупен. Всъщност те работеха при режим светкавица, което е излишно и човека си сряза моста Ще се поразровя да се опитам сам да направя разни магий, че ако продължава да минава само през ключа , ще нагори и този и пак ще трябва да сменям :/Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар