Привет. Появи се проблем с вентилатора за парното на Типо 1.6 i.e. При включване не иска да тръгне. Колата е с климатик, който при пуск, автоматично включва същия вентилатор на 1-ва скорост. В случая работи. От това си правя извода, че самият вентилатор е наред. Някой знае ли къде може да е проблемът - явно е по електрическата верига от въртока до вентилатора. Бих се радвал и на схема на ел. веригата за захранване на вентилатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вентилатора за парното на Типо 1.6i.e.
Collapse
X
-
бушоните са наред, освен ако има някой, дето не съм го видял. според мен логиката е, че ако има изгорял бушон, то и в положение климатик няма да върти. не знам дали веригата минава през реле, когато е за парното, както и кое е това реле. иначе за разглабянето го видях. посочиха ми и възможна повреда в корпуса на самия вентилатор, обаче без схема съм бая вързан. пък от майстори в сервиз съм достатъчно наплашен.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Оказа се, че един бушон все пак е бил дал фира. Само че се намира в коша на мотора, за което първоначално не ми дойде наум, понеже бях останал с впечатление от преди време, че там са релетата за климата. Както и да е, тръгна най-сетне. Обаче си остава открит въпросът за някоя читава схема на ел. инсталацията на Фиатката, щото цял следобед проследявам кабели и така и на половината не им хванах края. Пък и щях да видя, че в коша има предпазители и за вътрешния вентилатор, че и реле някакво. Така че ако някой има под ръка схеми - да ги качи във форума, ще са от полза.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
И аз имам абсолютно същият проблем, автомобила е Bravo 1,8 16v. От вчера съм разглобил таблото и проследявам кабели, до сега без резултат. ivchotr, къде точно в коша на мотора се намират тия релета за климатика?Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
Моята е Типо 1.6 i.e. Тази конзолка с релета и бушони в коша се намира при мен между ключалката на капака и десния фар. Не е много голяма. При твоя модел нямам никаква представа дали въобще има и ако има - къде е. Затова предложих който има схеми да ги качва, независимо какъв е моделът - Фиат да е. Ама май майсторите се опасяват, че ще останат без работа. :DFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Открих някаква кутийка в която по принцип би трябвало да има 3 релета и 2 предпазитела, съдейки по клеймите, намира се между акумулатора и левия фар, при мен има само двете релета, дали може да е от там проблема?Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
Значи при мен бушонът, който беше дал фира, представлява една П - образна ламаринка, хваната с две гайки. Просто беше прекъсната. Даже съм я заместил с прост меден проводник - не ми остава време да търся оригинален бушон. Ако имаш нещо подобно, пробвай да имитираш предпазител. Гледам, че си от В.Търново. Разходи се до сервизите над Военното училище и потърси Мозъка. Вярвам, че ще ти реши проблема. Ако ли пък е зает, питай го към кого да се обърнеш за квалифицирана помощ. Успех!Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Колега,виж тук за схематаhttp://fiat-bg.org/Downloads/Books/Tipo_Tempra/Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар