Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с моторчето на парното на Браво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Сори за забавянето, но ми изгоря дъното на компютъра онзи ден и няколко дни стоях без компютър докато намеря ново и докато го подкарам.Ето и обещаните снимки на готовия продукт. Парното сега работи идеално. Очаквайте готовото ремонтно упътване, което ще спретна.Благодаря на всички за безценната помощ.

    Коментар


      #47
      Готов съм с упътването. Можете да видите крайния резултата ето тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...агодаря отново на всички ви...

      Коментар


        #48
        имам същия проблем както колегата и относно въпросния термопрекъсвач искам да попитам дали пречи, ако сложа не 4 ампера, а 10 ампера. продавачът ме увери, че това няма значение, но аз да питам. само за информация:на изгорелия термопрекъсвач пише:MICROTEMPSPCAWZY4A16Tf 192Ca на тозим който си купих:SEFUSESF188E192C10A0271
        Alfa 147 JTD 115 hp
        ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

        Коментар


          #49
          Нямаш проблем-веригата е защитена и със стопяем предпазител
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #50
            Може и да имаш проблем поради следната причина: термопрекъсвачът е направен да прекъсва веригата при някакаква стойност на тока, който протича през него и съответно го загрява до определени градуси т.е. получава се термичен предпазител. Когато сложиш термопрекъсвач за 10А това означава, че температурата на изключване ще се достига при протичане на много по-голям ток, което е равносилно да замениш 4А предпазител с 10А. В резултат на замяната предпазителят ще оживее, но ще изгори консуматора. От тук нататък всеки може да прецени плюсовете и минусите за конкретния случай. Най-напред ще се "опекат" мощните резистори, а покрай тях като за начало всичко що е пластмаса...
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #51
              добре де, възможно ли е обаче през блока с резисторите да протече по-голям ток? ако стане това, значи ще има повреда някъде другаде по веригата. прав ли съм? и къде ще е тази повреда, че да доведе до протичане на по-голям ток?
              Alfa 147 JTD 115 hp
              ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

              Коментар


                #52
                chandler написа:
                добре де, възможно ли е обаче през блока с резисторите да протече по-голям ток? ако стане това, значи ще има повреда някъде другаде по веригата. прав ли съм? и къде ще е тази повреда, че да доведе до протичане на по-голям ток?
                Възможно е -обикновено при изсъхване смазката в лагерните втулки на мотора или набиване вентилатора с листа при липсващ филтърПрепоръчва се при изгаряне на предпазител-термо или обикновен стопяем да се провери точно това...
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #53
                  ясно, значи ще търся друг термопредпазител. а я ми обяснете как да почистя вентилатора от боклуци ако има такива. предполагам че има, защото като я купих колата и като пуснах парното от отворите изхвърчаха дребни листа и прах. трябва да отворя моторчето на парното, така ли? за да проверя тази смазка в лагерните втулки предполагам, че трябва пак да отворя моторчето, което при пунтото се намира под джабката. така ли е?
                  Alfa 147 JTD 115 hp
                  ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                  Коментар


                    #54
                    За моторчето ще трябва да свалиш жабката или да се навреш под нея (има го описано във форума само трябва малко време да го потърсиш), но започни най-напред с махането на кората под чистачиките за очистиш въздуховода.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #55
                      Да използвам темата:При мене вентилатора отказа на всички степени да работи, свалих въпросните резистори, ако изобщо са те:http://i.data.bg/08/11/11/1240278_or....jpgОбаче без резисторите изощо не тръгва вентилатора.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        Значи вентилатора ти не тръгва на нито една степен, без резисторите пак не тръгва на нито една степен? Да, има логика Ако откачиш и акумулатора, пак няма да тръгне на нито една степен, хващам бас. Прости ако не съм разбрал нещо.

                        Коментар


                          #57
                          Премерих кабелите, само на 1то краче имам 8в.Да вентилатора отказа тотално, не върти на нито една степен.Не мога да махна пластмасовия капак, ако го напъна по силно ще се счупи, но щом като не върти фан-а проблеми не е в резисторите.Някъде да се насоча ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            Започна ли с предпазителите? Провери дали са здрави. Ако са здрави, лошо... ако е изгорял този за вентилатора - добре - провери за късо, и го смени със здрав.

                            Коментар


                              #59
                              Предпазителите са здрави, но чак сега видях, че колегата е писал за кола без климатик, а аз съм с механичен климатроник, ето така изглежда моята кола - http://i.data.bg/08/11/11/1240493_orig.jpg отдолу.Ето какво представлява отворена кутийката (то си имало зъбчета, ама моите бяха позалепнали и се наложи натискане с отверката):http://i.data.bg/08/11/11/1240491_or....jpgИмаше 4 студени спойки, презапоих ги, почистих шкурка конктактните повърхности и малко Филипс контакт спрей, че нямам друг.Вентилатора тръгна и си работи нормално.Порових в гугъл и нищо не намирам какъв точно модул е тази кутийка.Само на едно място излезе като Алфа black box.Бравото пали и без нея, но вентилатора не работи.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                парното на пунто неработи

                                ей хора, някой има ли идея какво да правя. Проблема ми е следния: парното неработи изобщо, проверих всички възможни жички, куплонги, предпазители, превкличватели и др. , моторчето работи пробвах го на акумулатора. След разглабяне на половината табло и много нерви установих, че проблема най-вероятно е в един елемент, който е закрепен на пластмасата на мотора, той определя с каква скорост да се движи мотора.Не съм сигурен на 100% че е това ама на 95% съм. Няма как да го проверя дали работи защото е счупен . Проверих за нов (в моргите не намерих) цената е 90 лв. някъкси неудобно е да ги дам за такава простотия.Колата е пунто 1.1 97 Ако не си го намеря от някъде, ще трябва да побългарявам с ГОЛЕМИ кабели! [/img]
                                punto 55

                                Коментар

                                Working...
                                X