Сори за забавянето, но ми изгоря дъното на компютъра онзи ден и няколко дни стоях без компютър докато намеря ново и докато го подкарам.Ето и обещаните снимки на готовия продукт. Парното сега работи идеално. Очаквайте готовото ремонтно упътване, което ще спретна.Благодаря на всички за безценната помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с моторчето на парното на Браво.
Collapse
X
-
Готов съм с упътването. Можете да видите крайния резултата ето тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...агодаря отново на всички ви...
Коментар
-
имам същия проблем както колегата и относно въпросния термопрекъсвач искам да попитам дали пречи, ако сложа не 4 ампера, а 10 ампера. продавачът ме увери, че това няма значение, но аз да питам. само за информация:на изгорелия термопрекъсвач пише:MICROTEMPSPCAWZY4A16Tf 192Ca на тозим който си купих:SEFUSESF188E192C10A0271Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Може и да имаш проблем поради следната причина: термопрекъсвачът е направен да прекъсва веригата при някакаква стойност на тока, който протича през него и съответно го загрява до определени градуси т.е. получава се термичен предпазител. Когато сложиш термопрекъсвач за 10А това означава, че температурата на изключване ще се достига при протичане на много по-голям ток, което е равносилно да замениш 4А предпазител с 10А. В резултат на замяната предпазителят ще оживее, но ще изгори консуматора. От тук нататък всеки може да прецени плюсовете и минусите за конкретния случай. Най-напред ще се "опекат" мощните резистори, а покрай тях като за начало всичко що е пластмаса...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
chandler написа:добре де, възможно ли е обаче през блока с резисторите да протече по-голям ток? ако стане това, значи ще има повреда някъде другаде по веригата. прав ли съм? и къде ще е тази повреда, че да доведе до протичане на по-голям ток?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
ясно, значи ще търся друг термопредпазител. а я ми обяснете как да почистя вентилатора от боклуци ако има такива. предполагам че има, защото като я купих колата и като пуснах парното от отворите изхвърчаха дребни листа и прах. трябва да отворя моторчето на парното, така ли? за да проверя тази смазка в лагерните втулки предполагам, че трябва пак да отворя моторчето, което при пунтото се намира под джабката. така ли е?Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
За моторчето ще трябва да свалиш жабката или да се навреш под нея (има го описано във форума само трябва малко време да го потърсиш), но започни най-напред с махането на кората под чистачиките за очистиш въздуховода.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Да използвам темата:При мене вентилатора отказа на всички степени да работи, свалих въпросните резистори, ако изобщо са те:http://i.data.bg/08/11/11/1240278_or....jpgОбаче без резисторите изощо не тръгва вентилатора.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Предпазителите са здрави, но чак сега видях, че колегата е писал за кола без климатик, а аз съм с механичен климатроник, ето така изглежда моята кола - http://i.data.bg/08/11/11/1240493_orig.jpg отдолу.Ето какво представлява отворена кутийката (то си имало зъбчета, ама моите бяха позалепнали и се наложи натискане с отверката):http://i.data.bg/08/11/11/1240491_or....jpgИмаше 4 студени спойки, презапоих ги, почистих шкурка конктактните повърхности и малко Филипс контакт спрей, че нямам друг.Вентилатора тръгна и си работи нормално.Порових в гугъл и нищо не намирам какъв точно модул е тази кутийка.Само на едно място излезе като Алфа black box.Бравото пали и без нея, но вентилатора не работи.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
парното на пунто неработи
ей хора, някой има ли идея какво да правя. Проблема ми е следния: парното неработи изобщо, проверих всички възможни жички, куплонги, предпазители, превкличватели и др. , моторчето работи пробвах го на акумулатора. След разглабяне на половината табло и много нерви установих, че проблема най-вероятно е в един елемент, който е закрепен на пластмасата на мотора, той определя с каква скорост да се движи мотора.Не съм сигурен на 100% че е това ама на 95% съм. Няма как да го проверя дали работи защото е счупен . Проверих за нов (в моргите не намерих) цената е 90 лв. някъкси неудобно е да ги дам за такава простотия.Колата е пунто 1.1 97 Ако не си го намеря от някъде, ще трябва да побългарявам с ГОЛЕМИ кабели! [/img]punto 55
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар