6ma7ka7a написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем CD-то дърпа много ток или проблема е в свързването
Collapse
X
-
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
-
Проблема вече е напълно решен. Аз съм малко като индианците, всеки ден откривам топлата вода ама какво да се прави - първия автомобил ми е това . Оказа се че проблема не е в цд-то а в начина на свързване. Както бях написал човека от "оторизирания сервиз" дори не си направи труда да погледне схемата на цд-то, а свърза двата + на късо и си свърши работата . Абе зачудих се аз не може така тъпо да е измислено, че да трябва да свързвам 2 кабела на едно за да работи без да е на контакт автомобила. Реших да разгледам схемата на цд-то и опааа.. както се вижда на снимката по-долу проблема е бил, че +-вите кабели са им обърнати местата. Та съответно срязах кабелите и ги вързах както е по схемата на цд-то. Сега си бачка без да е на контакт колата, пази си настройките и консумацията му е 30мА. Честито. Пак ще посещавам "оторизираните сервизи" на technopolis Специално този в люлинFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
О колега какви ядове брах в сервиз на технополис слагат ми CD добре и като ми сложиха CD всияко точно.След няколко дена викам чай да пробвам да намеря някой станция никой неможе да намери.Чудих се вик нещо нее наред CD то ли викам я чакай да изкарам CD изкарвам го стърчат кабели апак този идион извинявам се за цинизмите ама като се сетия и още се ядосвам идиота ми отрязал антената после мъки докато сменя кабела хубаво че кабела се съединява някъде под жабката иначе ако трябва да се изкарва кабела от тавана мале ще ше да стане дълга и широка и от тогава това не го смятам за магазин.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
колеги, тоя проблем с падането на акумулатора и аз го имах, ама докато си движех с един САНГ.... и като сложих едно JVC проблема изчезна.... така, че според мен свързването няма нищо общо... по-скоро проблема е, че на нас българите ни се иска да си икономисаме и купуваме буклуци.... за това сега като съм с бравото, хич нямам намерение да махам оригиналния касетофон.... може би единствено да сложа 4 лентов, щот сега съм вързал колоните успоредно... на двата входа съм сложил 4 колонки и си слушкам с такава касета преходна.... вкарвам си един дискмен и си слушкам без проблеми всичко та целия проблем е в тъпите ЦД-та дет ни предлагат по магазинитефиата си е фиат
Коментар
-
noriaga написа:Хм добре де а как ще обясниш това, че като го вързах както си е указано в схемата на касетофона консумацията падна от 0,5А на 0,03А. А и блаупункта все пак не е най-евтиния - не е санг или нео УЖфиата си е фиат
Коментар
-
Не винаги проблема е в това дали плеара е дърво или е марков. На сина на купето паиниера този с графиките при изгасен консумира 400ма щом се махне панела изчезва консумацията. Аз съм с елит с големия дисплей и при мен има комсумация дори и при свързване на червения кабел през контакт та за по дълго време просто вадя предпазителя.Обичам си работата.
Коментар
-
Айде и аз да споделя. Noriaga плеяра от теб излезна много хубав наистина никви ядове с него. След свързването му замерих веднага консмацията и се оказа 0.09А при включени 2-та плюса към него (паметта и захранването). Направих си обаче аз едно ключе ,че тая консумация ме изплаши малко и след свързването кво става. Ключето е 3 - позиционно тва ще рече в единия му край прави връзка на директен + към захранването му , а в другото положение + идва когато съм само на контакт. 2-рото положение трябваше да си е нормално когато си карам за да мога когато не съм на контакт да не пада акумулатора.Всичко до тук хубаво докат не забравих тва ключе включено в позиция на директен + когато съм без контакт и така за седмица акумулатора беше толкова изхабен че не ми се включи алармата на колата като я отворих с ключа а тя си е с централно по принцип от дистанционното. Дори часовника не светеше абе изобщо никав ток. Следваше зареждане на акумулатора 2 дни и след това копчето е в постоянна позиция когато няма контакт да няма напрежение там. Копчето ще се маха в скоро време .Явно това си е типична черта на всички китайки да си лапат ток когато всички + са им включени. Имам наблюдения и с марка Нипон същата работа на него пък му вързахме копче и всяка сутрин като влезеш в колата първата работа е цък копчето и да направиш настройките - гадна работа.А другия парадокс е че ако направя копче което да ми дава + към CD-то когато не съм на контакт демек ако искам само тогава да слушам става следното: + който му подавам при изгасена кола отива и към тоя кабел , който дава ток когато съм на контакт и тогава моментално се включва някво реле така и неразбрах кое реле е.Затова не слагайте копче с един контакт само за да подавате + когато не сте на контакт.Дано съм бил полезен и аз с нещо поздравиPunto 1.4 gt
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар