Колеги наскоро ми се появи такъв проблем. Акумулатора взе да пада често - бях пуснал тема в консултации. Купих си нов но и той за 3 седмици беше out. Веднага проверих какъв е проблема. Оказа се че цд-то дърпа много ток когато колата е загасена - 0,5А . След като му издърпах захранването консумацията падна само на 0,01А - алармата дърпа толкова. Така пича който ми го монтира в "оторизирания сервиз" просто върза постоянния плюс и плюса от контактния ключ заедно и цд-то работеше дори при изгасена кола. Та искам да ви попитам от това свързване ли се получава тази голяма консумация или цд-то е смотано?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем CD-то дърпа много ток или проблема е в свързването
Collapse
X
-
Изкарай си някъде едно ключе... като не си в колата/не слушаш музика да прекъсваш плюса...Аз съм с BLAUPUNKT BERMUDA MP36, Made in China... И аз съм си свързал постоянния плюс и този който минава на контакт -> и двата са заедно към плюса, защото ми е тъпо само когато е на контакт да "пее и свири"... Не съм се замислял за консумацията, понеже свалям плейъра всеки път като не съм в колата (аз каляската я карам само извънградско). Видях че няколко комшии пред блока ни в Люлин си откачат плейърчетата ежедневно и ме подгони параноята...Още нещо: на мен ми направи впечатление следното: дори когато не е услилен - 20-25, за два часа извънградко каране страшно много загрява отзад радиатора на самия плейър и изобщо целия плейър и започва да мирише на стопени кабели (понеже явно отзад кабеляците се опират в радиатора)... Иначе нямам оплаквания от плейъра, взех го от един колега от работата, супер запазен, на 6 месеца, на добра цена... Явно са така Made in China нещата...
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Как мога иа аз да си измеря да ли CD ми дърпа ток.
Коментар
-
Сега точно преди 20 мин отидох да замеря пак с мултицет. Значи когато касетофона е вързан така както е в момента - 2-та плюса постоянен и от контактния ключ са вързани заедно и работи дори без да е на контакт - 0,5А Когато са кабелите са вързани постарому, цд-то работи само като е на контакт, но си пази настройки и станции - 0,04А. Когато е тотално разкачено - 0,02А - само аларма включена. Явно така ще си карам - ще слушам само като съм в движениеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:Сега точно преди 20 мин отидох да замеря пак с мултицет. Значи когато касетофона е вързан така както е в момента - 2-та плюса постоянен и от контактния ключ са вързани заедно и работи дори без да е на контакт - 0,5А Когато са кабелите са вързани постарому, цд-то работи само като е на контакт, но си пази настройки и станции - 0,04А. Когато е тотално разкачено - 0,02А - само аларма включена. Явно така ще си карам - ще слушам само като съм в движение
Коментар
-
batececo написа:noriaga написа:Сега точно преди 20 мин отидох да замеря пак с мултицет. Значи когато касетофона е вързан така както е в момента - 2-та плюса постоянен и от контактния ключ са вързани заедно и работи дори без да е на контакт - 0,5А Когато са кабелите са вързани постарому, цд-то работи само като е на контакт, но си пази настройки и станции - 0,04А. Когато е тотално разкачено - 0,02А - само аларма включена. Явно така ще си карам - ще слушам само като съм в движениеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Преди 3-4 месеца имах абсолютно същия проблем,но едно ключе със светодиодна инд.за верига(90 стотинки) и метър кабел спасиха положението.Прекъснал съм само червения + на плеара,жълтото пак е +-за паметта.Оттогава нямам ядове ,а то не беше нов Varta,майстори по стартер,специалисти по аларми и електроники.....Мога с часове да разказвам одисеята"НЕО",но дано това ти помогне.Успех!===============================
// ..."Денят не си личи по сутринта"... //
===============================
Коментар
-
НЕ Е НОРМАЛНО плеърите а ви лапат толкова ток като не работят.Или са сдухани или наистина модела си е такъв, но това не е нормално.Пунтото го взех с едно скапано Сони - висок модел касетофон, но тотално издухано и след месец два започнаха проблемите с акумулатора. Оказа се накрая че касетофона като е изключен, усилвателя му остава под напрежение и си хапва 300милиампера ( 0,3 ампера ) и така като не се кара колата един - два дни - акумулатора си заминава. Сами смятайте - 0,3 ампера по 24 часа - 7,2 ампера - за 2 дни - 15 амперчаса, за 3 - 23амперчаса - при 40 амперчаса акумулатор - чакай го да завърти при студено време... А и като гледам вашите повечко консумират.Съответно замяната с ЦД Сони - пак старо ама читаво (за някакви си 80лева) реши проблемите от раз.Ако питате мен - тия плеъри - в кофата... Всичко останало - ключета, допълнителни кабели и др. са огромни компромиси.Представете си че веднъж забравите да цъкнете ключето, навън е -15 и в 3 през ноща ви потрябва колата, за да се отиде до аптека за лекарства за болно дете или възрастен...Все пак читав ЦД плеър без МП3 върви 80кинта втора употреба - не си струва ядовете, повярвайте ми!А гледам и нови Панасоници имаше в Метро по 130лв.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар