Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модификация на запалката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Модификация на запалката

    Забелязах че на бравото ток в запалката има само като е на контакт.Има ли лесен начин да се направи винаги да има ток защото така ми е мн неудобно.В смисъл без големи промени и пускания на нови кабели може ли да се направи.На пунтото винаги имаше ток а тука все трябва да давам на контакт.Вредно ли е за колата да стои много време на контакт без да е запалена???
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Причината е сигурност. Тока, който тече там е много голям. Не те съетвам да преправяш инсталацията.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      Е да, но си е купил ФМ трансмитер и сега го яд, че спира като загаси колата и не може да му се нарадва като хората.И аз бях така, ама ми мина.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        Re: Модификация на запалката

        infineon написа:
        Забелязах че на бравото ток в запалката има само като е на контакт.Има ли лесен начин да се направи винаги да има ток защото така ми е мн неудобно.В смисъл без големи промени и пускания на нови кабели може ли да се направи.На пунтото винаги имаше ток а тука все трябва да давам на контакт.Вредно ли е за колата да стои много време на контакт без да е запалена???
        Не е добре да стои на контакт по дълго.Аз бих си пуснал кабел по дебел през бушон 10-15А. Ако не включваш бързовар няма да имаш грижи.
        Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
        ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

        Коментар


          #5
          И аз не искам да я преправям ама ми е необходима на загасен двигател. Защо на пунтото има ток а тук са го направили така??Тогава да ви питам проблем ли е ако стои много време колата на контакт- в смисъл компютъра много ток ли хаби и лошо ли е за колата.За старите жигули знам че ако стои мн на контакт може да им изгори бобината от постоянния ток през нея, тука има ли нещо подобно??
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            тока минава през едно реле дето е в жабката, номер 91, то е с норм. отв. контакт. дай накъсо крачета 87 и 30 от това реле и си готов, токът все още ще си минава през заводските бушони, спестяваш единствено даването на контакт. И го прави така че да е възстановимо във фабричния си вид. Ето го релето:
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Оги мерси много за схемата. Точно такова решение търсех което да може после да възтанови.Имам един въпрос- това реле само за запалката ли е? Да не се ползва и за друго и като го дам накъсо да пусна ток и на нещо друго??Milen’ko_Punto ще ми разясниш ли защо не трябва да стои дълго на контакт?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                infineon, да, прав си, това реле подава ток на още нещо, но сега няма да имам време да проверя на какво точно. другия вариант е да го вържеш и да пробваш, я стъкла, я нещо друго... иначе ако имаш търпение ще преровя схемите, да видим какво е. Но не днес .

                Коментар


                  #9
                  Реле 91 освен запалката захранва подгряването на предните седалки, електрическия шибидах и управлението на електрическите стъкла.
                  Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    Оги мерси много за схемата. Точно такова решение търсех което да може после да възтанови.Имам един въпрос- това реле само за запалката ли е? Да не се ползва и за друго и като го дам накъсо да пусна ток и на нещо друго??Milen’ko_Punto ще ми разясниш ли защо не трябва да стои дълго на контакт?
                    Ами при мен ми грее бобината, пробвано на 100%. но и нямам комп и никаква електроника. Аз правя нещата по простия начин ( с кабел ) Но наи добър съвет ще ти даде оги28б за тези неща.
                    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                    Коментар

                    Working...
                    X