Забелязах че на бравото ток в запалката има само като е на контакт.Има ли лесен начин да се направи винаги да има ток защото така ми е мн неудобно.В смисъл без големи промени и пускания на нови кабели може ли да се направи.На пунтото винаги имаше ток а тука все трябва да давам на контакт.Вредно ли е за колата да стои много време на контакт без да е запалена???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Модификация на запалката
Collapse
X
-
Модификация на запалката
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Модификация на запалката
infineon написа:Забелязах че на бравото ток в запалката има само като е на контакт.Има ли лесен начин да се направи винаги да има ток защото така ми е мн неудобно.В смисъл без големи промени и пускания на нови кабели може ли да се направи.На пунтото винаги имаше ток а тука все трябва да давам на контакт.Вредно ли е за колата да стои много време на контакт без да е запалена???Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
И аз не искам да я преправям ама ми е необходима на загасен двигател. Защо на пунтото има ток а тук са го направили така??Тогава да ви питам проблем ли е ако стои много време колата на контакт- в смисъл компютъра много ток ли хаби и лошо ли е за колата.За старите жигули знам че ако стои мн на контакт може да им изгори бобината от постоянния ток през нея, тука има ли нещо подобно??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
тока минава през едно реле дето е в жабката, номер 91, то е с норм. отв. контакт. дай накъсо крачета 87 и 30 от това реле и си готов, токът все още ще си минава през заводските бушони, спестяваш единствено даването на контакт. И го прави така че да е възстановимо във фабричния си вид. Ето го релето:
Коментар
-
Оги мерси много за схемата. Точно такова решение търсех което да може после да възтанови.Имам един въпрос- това реле само за запалката ли е? Да не се ползва и за друго и като го дам накъсо да пусна ток и на нещо друго??Milen’ko_Punto ще ми разясниш ли защо не трябва да стои дълго на контакт?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Оги мерси много за схемата. Точно такова решение търсех което да може после да възтанови.Имам един въпрос- това реле само за запалката ли е? Да не се ползва и за друго и като го дам накъсо да пусна ток и на нещо друго??Milen’ko_Punto ще ми разясниш ли защо не трябва да стои дълго на контакт?Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар