Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъкла и пробег брояч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. стъкла и пробег брояч

    Здравейте,От скоро се качих на Фиат Брава и вече много се радвам, че се престраших да мина на италианско возило. Страхотно е!Все пак се обръщам към вас със запитване относно малък проблем. Ел. стъклата ми се движат много бавно, а дясното, на пътника до водача се качва само с ръчна/механична помощ. Много е неудобно... Дали някой би могъл да ми даде практичен съвет за това?Също така и електронния дисплей за пробега ми не работи. Предишния собственик ми каза, че се е включил преди време, за малко, когато е хлопнал в дупка, но след това пак е спрял... Ще може ли някой да ми препоръча начин за решаване и на този проблем?Благодаря предварително! Ще направя всичко възможно да се присъединя към шествието към Търново този уикенд Без аварийно каране на всички!
    FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

    #2
    здрасти. за ел стъклата ако махнеш кората няма д аможеш да ги смажеш- има да се маха една предпазна ламарина, става адски сложна работа. аз лично моите ги смазах така- махнах лайсната от вътрешната страна на вратата и джама до долу свален- вижда се една ролка. там пръсках с вд 40. после пръсках отстрани във лаините, където се движи стъклото нагоре-надолу. ефекта беше осезаем. но дали защото вд е една голяма простотия, която нито чисти ел контакти, нито е смазка/пръснеш някъде, след 2 дена няма и помен от мазно/, но след месец пак се затормозиха. сега съм намислил да сваля страничнител лайсни и да ги мия с четка и вода.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Аз се чудя защо продължавате да го ползвате това ВД40, след като има толкова хубави контактни спрейове на Филипс... Иначе за смазване препоръчвам флаконче литиева грес.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        gamma написа:
        Аз се чудя защо продължавате да го ползвате това ВД40, след като има толкова хубави контактни спрейове на Филипс... Иначе за смазване препоръчвам флаконче литиева грес.
        ами все за вд чета и взех, че си взех. първи и последен път. това какво му е контактното не знам, но пи смаската му е същата. пълен ташак е. има спрей за чистене на електроника и той е перфект за датчици и такива неща, но не съм стигнал до него щото е 20-30 лв качествения
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Това WD-40 наистина е голям загадка. Моя опит сочи, че го бива за почистване, но не и за предпазване. На колегата ще му свърши работа в случая, защото ще почисти боклуците от релсите. Обаче, за да не се повтори случката на pakumba на помощ идва литиевата грес. Т.е. чистене с ВД, предпазване с нещо друго, аз лично ползвам някаква бяла грес, пак на спрей за 5-6 лв.Pakumba, тоя спрей съдържа предимно бензин. Скъпичко ми се вижда, по бензиностанциите все още се намира за под 3 лв литъра (:
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            Мерси момчета
            FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

            Коментар


              #7
              vesko написа:
              Това WD-40 наистина е голям загадка. Моя опит сочи, че го бива за почистване, но не и за предпазване. На колегата ще му свърши работа в случая, защото ще почисти боклуците от релсите. Обаче, за да не се повтори случката на pakumba на помощ идва литиевата грес. Т.е. чистене с ВД, предпазване с нещо друго, аз лично ползвам някаква бяла грес, пак на спрей за 5-6 лв.Pakumba, тоя спрей съдържа предимно бензин. Скъпичко ми се вижда, по бензиностанциите все още се намира за под 3 лв литъра (:
              ами не знаех. значи едно шишенце от парфюм, една тубичка и в близката бензиостанция
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Само Флипс пчиства, смазва и предпазва. Всичко друго е мижай да те лажем. И не струва 20 - 30 лв. а само 8. Това за стъклото с ръчно подпомагане, колега, и на мен ми се случи. Затвори го тоя джам, и не го барай докато не си намериш нов механизъм ! Освен ако не искаш да си отватяш рана на гъ... Има едни пластмасови обтегачи, и един пластмасов водач, които сигурно са прецакани и при тебе. Може да се оправят, но е голяма играчка, и трябва голям майсторлък, щото трябва да си ги изработиш сам. Като резервна част се продава целият механизъм и струва около 170 лв. нов. Един колега предлагаше комплекта за двете врати за 60 лв., втора употреба. Потърси в купува /продава. А за брояча, нямам идея. Той е на една допълнителна платка в таблото, освен там да има спукана спойка м/у основната платка и тая с брояча. Вади таблото и провери.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  За брояча просто си смени крушката!
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    За брояча просто си смени крушката!
                    Абе защо си мисля, че той е луминесцентно фолио, а не с крушка
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      BO написа:
                      За брояча просто си смени крушката!
                      Абе защо си мисля, че той е луминесцентно фолио, а не с крушка
                      Щото много мислиш за това. Километража има някво зелено фолио и зад него е крушка... обикновена с нажежаема жичка... не видях нийде из таблото някакви свръх уникални лампи, само такива с нажежаема жичка и някои с различен цвят
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Обикновени лампи са, 1.2W/12V, включително и за подсветката на дисплея за километрите. Само за въздушната възглавница и за АBS при мен бяха със светодиоди. Аз нямам нито възглавници нито ABS и не светят, но си ги имаше на платката запоени.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          BO написа:
                          За брояча просто си смени крушката!
                          Абе защо си мисля, че той е луминесцентно фолио, а не с крушка
                          Щото много мислиш за това. Километража има някво зелено фолио и зад него е крушка... обикновена с нажежаема жичка... не видях нийде из таблото някакви свръх уникални лампи, само такива с нажежаема жичка и някои с различен цвят
                          Няма и да ги видиш, щото явно не си в час със електрониката . Не си ли виждал как LCD става целия черен като се нагрее . А какво друго отделя една крушка с нажежаема нишка освен светлина ??? И не ти ли направи впечатление, че този "брояч" е на отделна платка с микропроцесор ??? и EPROM ???
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            По добре отвори едно табло и наистина ще я видиш! Потвърждавам на 100% че е с обикновенна крушка с нажежаема нишка-лично си я сменях при покупката на Марея-та защото старата беше изгоряла и дисплея беше тъмен и нищо не се виждаше.

                            Коментар


                              #15
                              dimov75 написа:
                              По добре отвори едно табло и наистина ще я видиш! Потвърждавам на 100% че е с обикновенна крушка с нажежаема нишка-лично си я сменях при покупката на Марея-та защото старата беше изгоряла и дисплея беше тъмен и нищо не се виждаше.
                              Да, да, да така е не спорете. Най-обикновена лампа 1.2W/12V. Преди две седмици разглабявах таблото да сменя изгорялите и потъмняли лампи. Само за въздушната възглавница и ABS-а беше с диоди. Аз нямам нито едно от двете и не светят, но ги има на платката.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X