Светва индикатора на акумолатора,при натискане на съединителя? Огледах дали жилото не се опира в някои кабели и от там да окъсява,но кабели не видях а и самото жило е в защитна обвивка като маркуче .Мерих и напрежението 13,5в при изключен двигател-и 14,2 при запален.Интересното е че при изключена скорост не свети,само в момента на натискане на съединителя присветва за момент.Някой има ли представа къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светва индикатора на акумолатора,при натискане на съединител
Collapse
X
-
Ами кажи за каква кола става въпрос, с какъв двигател, и с какъв уред го мериш това напрежение, че нещо не ми се връзва. Предположението ми все пак е, че като натиснеш съединитела, леко ти падат оборотите за момент и тогава ти примигва индикацията за акумулатора. А за напреженията - смени си батерията на мултицета, или целия мултицет. Показва ти завишено напрежение, което обикновено се дължи на слаба батерияОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Дидо Любенов е дал най-верния отговор - ремък на динамото или самото динамо. Като паднат оборотите и явно не ще да зарежда както трябва и светва, като пусне съединителя - пак си зареждаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Аз не съм съгласен че оборотите падат при натискане на съединителя, по скоро могат да паднат леко при пускане, но едва ли такова минимално поклащане на оборотите ще даде такъв ефект. Все пак не забравяите за кво служи маховика и че ролята му в случая има голяма полза. Тука има няква шашава история с някои смотан кабел.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Аз не съм съгласен че оборотите падат при натискане на съединителя, по скоро могат да паднат леко при пускане, но едва ли такова минимално поклащане на оборотите ще даде такъв ефект. Все пак не забравяите за кво служи маховика и че ролята му в случая има голяма полза. Тука има няква шашава история с някои смотан кабел.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Оборотите при натиснат съединител се вдигат, тъй като двигателя се разтоварва от първичния вал на скоростната кутия. Кой го измисли това, че колкото повече го натоварваш двигателя, толкова се вдигат оборотите!?!?!! Проблема еладжийски на човека, някъде не прави контакт, най вероятно в самото динамо. Аз мисля че четките или релето са на път... НАред са си напреженията, просто тия 13,5 волта ги е мерил при токущо изгасен двигател.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
..... а въри ми обясни що за хипотеза извади с тоя съединител. Никога до сега не съм чул на някои да му паднат обороти от натискане на съединител, а и няма никва логика. Единствено мога да си го представя ако лагера на съединителя е толкова зле дори блокирал та като натиснеш педала да поспирва двигателя щом не се върти с пластините ами се трие. Дори тогава пак не съм сигурен че ще паднат оборотите.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ако имаш възможност, вземи едно динамо назаем от морга или нещо такова или от майстор за да си сигурен 100% че не е от него или че е от него. Преди това може да пуснеш дублиращ кабел от + на акумулатора до динамото.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар