Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва индикатора на акумолатора,при натискане на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светва индикатора на акумолатора,при натискане на съединител

    Светва индикатора на акумолатора,при натискане на съединителя? Огледах дали жилото не се опира в някои кабели и от там да окъсява,но кабели не видях а и самото жило е в защитна обвивка като маркуче .Мерих и напрежението 13,5в при изключен двигател-и 14,2 при запален.Интересното е че при изключена скорост не свети,само в момента на натискане на съединителя присветва за момент.Някой има ли представа къде да търся проблема?

    #2
    Ами кажи за каква кола става въпрос, с какъв двигател, и с какъв уред го мериш това напрежение, че нещо не ми се връзва. Предположението ми все пак е, че като натиснеш съединитела, леко ти падат оборотите за момент и тогава ти примигва индикацията за акумулатора. А за напреженията - смени си батерията на мултицета, или целия мултицет. Показва ти завишено напрежение, което обикновено се дължи на слаба батерия
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      А вътре в купето покрай педала огледа ли?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Дидо Любенов е дал най-верния отговор - ремък на динамото или самото динамо. Като паднат оборотите и явно не ще да зарежда както трябва и светва, като пусне съединителя - пак си зарежда
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Аз не съм съгласен че оборотите падат при натискане на съединителя, по скоро могат да паднат леко при пускане, но едва ли такова минимално поклащане на оборотите ще даде такъв ефект. Все пак не забравяите за кво служи маховика и че ролята му в случая има голяма полза. Тука има няква шашава история с някои смотан кабел.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            Аз не съм съгласен че оборотите падат при натискане на съединителя, по скоро могат да паднат леко при пускане, но едва ли такова минимално поклащане на оборотите ще даде такъв ефект. Все пак не забравяите за кво служи маховика и че ролята му в случая има голяма полза. Тука има няква шашава история с някои смотан кабел.
            Така и не разбрахме за каква кола става въпрос. Също така, както маховика дава инерция на коляновия вал за да превърти до момента работа на следвашия цилиндър, и поддържа оборотите н двигателя стабилни, като се прибави и теглото на въртящите се детайли на съединитела към теглото на маховика какво става ??? При по-малките бензинови двигатели се усеща доста добре разликата в оборите при натиснат и пуснат съединител. При натиснат съединител обортите падат, защото теглото на маховика е по- малко от теглото на маховика+теглото на съединитела, съответно и инерцията на маховика е по-малка при натиснат съединител. Също така лампата с акумулаторчето светва когато напрежението от динамто падне под определена гараница и угасва, когато се качи над нея т.е. , ако при празен ход на двигатела динамото ти дава 13.2 В при 850 об/мин и индикатора не свети а при натискане на съединитела ако оборотите паднат на 800 , съответно напрежението на 12.8 В е нормално да присветне за каратко индикатора за зареждане на акумулатора.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Оборотите при натиснат съединител се вдигат, тъй като двигателя се разтоварва от първичния вал на скоростната кутия. Кой го измисли това, че колкото повече го натоварваш двигателя, толкова се вдигат оборотите!?!?!! Проблема еладжийски на човека, някъде не прави контакт, най вероятно в самото динамо. Аз мисля че четките или релето са на път... НАред са си напреженията, просто тия 13,5 волта ги е мерил при токущо изгасен двигател.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                ..... а въри ми обясни що за хипотеза извади с тоя съединител. Никога до сега не съм чул на някои да му паднат обороти от натискане на съединител, а и няма никва логика. Единствено мога да си го представя ако лагера на съединителя е толкова зле дори блокирал та като натиснеш педала да поспирва двигателя щом не се върти с пластините ами се трие. Дори тогава пак не съм сигурен че ще паднат оборотите.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Колата е Марея 1.6,а мултицета е китайски някакъв сигурно за 12-13лв със сменена батерия.Явно никой не е имал подобен проблем,скоро мисля да я карам на ел.техник ще пиша от какво е било ако я оправи!

                  Коментар


                    #10
                    Slavi_Lancia написа:
                    А вътре в купето покрай педала огледа ли?
                    За това не се бях сетил,ще погледна :D

                    Коментар


                      #11
                      Ай да видим к’во ше каже майстора
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Е какво, моя ремък като не е добре и нямам съосност между динамото и компресора (динамото взима от компресора) - свети ли ми ? Отговора е - НЕ... даже страхотно си зарежда... Акумулатора ми е много зле, но въпреки това си зарежда добре динамото, а ремъка ми доста често просвирва ...

                        Коментар


                          #13
                          И майстора вдигна рамене Поразрови тук таме из инсталацията,но не откри нищо.Каза само че е изключено да е от привършващи четки на динамото!Вярвам му защото над 10 години го зная да работи със стартери и динама,така че не мисля че греши...

                          Коментар


                            #14
                            Ако имаш възможност, вземи едно динамо назаем от морга или нещо такова или от майстор за да си сигурен 100% че не е от него или че е от него. Преди това може да пуснеш дублиращ кабел от + на акумулатора до динамото.
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар

                            Working...
                            X