Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за вентилаторната перка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче за вентилаторната перка?

    Разглобих си радиатора и забелязах някакв странен резистор в лявата част на кожуха на вентилатора. Беше в една кутийка, но като я свалих видях ръжда, нагоряла букса и разпад, явно резистора не работи по предназначение. За какво ли е и струва ли си да се притеснява човек за това?
    Brava 1.6 16V ELX

    #2
    я пусни едно търсене за "перка" "първа скорост" "резистор", пък да видим какво ще стане Ако нищо не намериш, имам бегло предположение че стрелката ти стига почти до червеното и чак тогава се включва перката. Ама само си гадая, може и да не е така.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      я пусни едно търсене за "перка" "първа скорост" "резистор", пък да видим какво ще стане Ако нищо не намериш, имам бегло предположение че стрелката ти стига почти до червеното и чак тогава се включва перката. Ама само си гадая, може и да не е така.
      Ами не е така със стрелката, но ще потърся из форума, благодаря все пак!
      Brava 1.6 16V ELX

      Коментар


        #4
        Може би "все още" не е така, щото не е твърде горещо Потърси из темите на Sev, той се пребори с "изгорял резистор" и описа подробно ремонта му. Май....

        Коментар


          #5
          все пак да помогна :D това чудо намаля оборотите на перкатаструва 18 лева - http://www.axm-auto.com/твоето почти сигурно работи (при изправни клеми)сега в момента перката работи само на втора степен т.е. включва се със страшна сила на около 3/4 от скалата - това са около 95 оСсамо трябва по някакъв начин да успееш са преправиш клематааз направо запоих кабелпочти винаги обаче термосъпротивлението (по-малкия чарк вътре) изгаряаз сложих на негово място парче телпотърси из форумаима тема, мисля че беше на pakumba
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Благодаря ви!
            Brava 1.6 16V ELX

            Коментар


              #7
              Sev написа:
              все пак да помогна :D това чудо намаля оборотите на перкатаструва 18 лева - http://www.axm-auto.com/твоето почти сигурно работи (при изправни клеми)сега в момента перката работи само на втора степен т.е. включва се със страшна сила на около 3/4 от скалата - това са около 95 оСсамо трябва по някакъв начин да успееш са преправиш клематааз направо запоих кабелпочти винаги обаче термосъпротивлението (по-малкия чарк вътре) изгаряаз сложих на негово място парче телпотърси из форумаима тема, мисля че беше на pakumba
              За мен ти - "Sev" ми посочи най-вярното решение, направо запоих кабела, капсуловах го с термоселикон и сега нямам проблеми, всичко е ОК! :D
              Brava 1.6 16V ELX

              Коментар


                #8
                murci написа:
                За мен ти - "Sev" ми посочи най-вярното решение, направо запоих кабела, капсуловах го с термоселикон и сега нямам проблеми, всичко е ОК! :D
                Не е добро решение да се сменява терморезистор с тел. Цената му е едва левче. Смяната отнема 5-10мин. Вярно и така се решава проблема, но електрически е неправилно.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Колега, извинявай че ти пиша в темата ,ама да използвам случая. Дали на Типо 1.4 i.e. има такъв разистор на вентилатора? При мене перката се включва някъде около 95 градуса. Преди не беше така, стелката не мърдаше от 90. Забравих да напиша, че не е от датчика на радиатора, защото моя сега е на друго типо и там си включва нормално.
                  Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                  Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                  Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                  BMW X3 3.0D Aut

                  Коментар

                  Working...
                  X