Разглобих си радиатора и забелязах някакв странен резистор в лявата част на кожуха на вентилатора. Беше в една кутийка, но като я свалих видях ръжда, нагоряла букса и разпад, явно резистора не работи по предназначение. За какво ли е и струва ли си да се притеснява човек за това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросче за вентилаторната перка?
Collapse
X
-
ogi28b написа:я пусни едно търсене за "перка" "първа скорост" "резистор", пък да видим какво ще стане Ако нищо не намериш, имам бегло предположение че стрелката ти стига почти до червеното и чак тогава се включва перката. Ама само си гадая, може и да не е така.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
все пак да помогна :D това чудо намаля оборотите на перкатаструва 18 лева - http://www.axm-auto.com/твоето почти сигурно работи (при изправни клеми)сега в момента перката работи само на втора степен т.е. включва се със страшна сила на около 3/4 от скалата - това са около 95 оСсамо трябва по някакъв начин да успееш са преправиш клематааз направо запоих кабелпочти винаги обаче термосъпротивлението (по-малкия чарк вътре) изгаряаз сложих на негово място парче телпотърси из форумаима тема, мисля че беше на pakumba
Коментар
-
Sev написа:все пак да помогна :D това чудо намаля оборотите на перкатаструва 18 лева - http://www.axm-auto.com/твоето почти сигурно работи (при изправни клеми)сега в момента перката работи само на втора степен т.е. включва се със страшна сила на около 3/4 от скалата - това са около 95 оСсамо трябва по някакъв начин да успееш са преправиш клематааз направо запоих кабелпочти винаги обаче термосъпротивлението (по-малкия чарк вътре) изгаряаз сложих на негово място парче телпотърси из форумаима тема, мисля че беше на pakumbaBrava 1.6 16V ELX
Коментар
-
murci написа:За мен ти - "Sev" ми посочи най-вярното решение, направо запоих кабела, капсуловах го с термоселикон и сега нямам проблеми, всичко е ОК! :D
Коментар
-
Колега, извинявай че ти пиша в темата ,ама да използвам случая. Дали на Типо 1.4 i.e. има такъв разистор на вентилатора? При мене перката се включва някъде около 95 градуса. Преди не беше така, стелката не мърдаше от 90. Забравих да напиша, че не е от датчика на радиатора, защото моя сега е на друго типо и там си включва нормално.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар