Изтърбушен ти е патрона, не се хвали...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За какво е бутона на стартера?
Collapse
X
-
ееееее строхотно сега съм на работа ма довечера ще пробвам и на типото и на бравото . да ви кажа преди години имахме и ритмо и то имаше това ключе на патрона за ключа и като се замисля вече 10 год. все се сещам за него и все се чудя за кво е . мерси за инфото !!! много ми е интересно на типото понеже е дигитал дали ще свети и таблото .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Yavor написа:Изтърбушен ти е патрона, не се хвали...BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
я дай схемата да видим как му светят вратите, и дали ще мога да го интегрирам в Брава? И освен това пробвай дали купето не е Special Edition: можеш ли да извадиш ключа докато въртиш на стартер Иначе жабарите са хитри - и от капачката на резервоара не можеш да го извадиш ако не е на мястото си Добре че не е задължително да заключиш жабката за да го извадиш и от там. А лафа с "копчето италиански пиниз" е мноу як, претъркалях се в хола от смях.Сега се сетих - на дедрата ми бяха нужни само няколко дни да разбера за какво е копчето, достатъчно беше да разгледам позициите на които може да се върти ключа, изписани са на патрона
Коментар
-
ogi28b написа:я дай схемата да видим как му светят вратите, и дали ще мога да го интегрирам в Брава? И освен това пробвай дали купето не е Special Edition: можеш ли да извадиш ключа докато въртиш на стартер Иначе жабарите са хитри - и от капачката на резервоара не можеш да го извадиш ако не е на мястото си Добре че не е задължително да заключиш жабката за да го извадиш и от там. А лафа с "копчето италиански пиниз" е мноу як, претъркалях се в хола от смях.Сега се сетих - на дедрата ми бяха нужни само няколко дни да разбера за какво е копчето, достатъчно беше да разгледам позициите на които може да се върти ключа, изписани са на патронаBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
отваряш я на екрана на компютъра и както я гледаш, натискаш Print Screen на клавиатурата (обикновено е над Insert). После отваряш произволна програма за редакция на снимки, създаваш празен файл с големина на резолюцията на desktop-а, Paste , маркираш схемата, избираш Crop, Save Crop As..., или нещо от сорта, а ако няма - Copy и Paste в нов, по-малък файл, правиш му размера да е compatible за форума и я мяташ в онази тема и ще я мислим За описаната цел използвам MS фото едитор, става и на Paint.
Коментар
-
MrElectro написа:По първия въпрос ...Този бутон като го натиснеш и завъртиш ключа назад колата остава на габарити, тъй че не се притеснявай,никакъв фал няма да стане.А този диод е за фабричната алармаFiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Имаше подобна тема и дори съм писал в нея още като купих колата.Имам два ключа - синият, силно износен, излизаше от патрона от всяко положение дори при работещ двигател, а червеният видимо неползван излизаше от там само в изключено състояние.Ключаря ми направи нов син ключ и сега и двата са наред.
Коментар
-
Да, на пежо експерт! Между другото въпросното копче го имаше и на старото ми УНО от 83-та. По принци да ти се гасят фаровете с изгасване на контакт най-ми харесва, както и да ти светват при палене. По този начин се решава проблема с изтощения акумулатор на следващата сутрин с забравни фарове, както и с "ЪЪЪ вече не си светвам фаровете г-н полицай, че веднъж ми беше свършил акумулатора!" . Поради тази причина се налага и използването на копчето за габарити.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
mme написа:blagun написа:А при мен може и да махнеш ключа, докато двигателя работи....... Някой друг???BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар