Какво ще рече това? И при мен на Типото е така. При запален двигател ключа си излиза. Перфектно беше сега зимата. Сутрин отивам до градината, вадя ключа, заключвам, оставям малката и се връщам, пък мотора си работи и вътре Африка.
Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-
ако колата е по стара или патрона не е много на ред ТОВА не го ПИПАЙТЕ има едно пластмасово нещо вътре и прави проблем а за това че се вади ключа като колата работи -пластините са износени или ги няма не е хубаво
ееееее строхотно сега съм на работа ма довечера ще пробвам и на типото и на бравото . да ви кажа преди години имахме и ритмо и то имаше това ключе на патрона за ключа и като се замисля вече 10 год. все се сещам за него и все се чудя за кво е . мерси за инфото !!! много ми е интересно на типото понеже е дигитал дали ще свети и таблото .
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Не е вярно Yellow_Flash_Colorz_PDT_31 Ти като не можеш така и завиждаш... Това си е функция - на Алфата е по-същия начин и с 3те ключа То Купето е странен Фиат, аз ви говоря, а вие не ми обръщате внимание...На него не му премигва "ксеноня", като на другите.... Светят му вратите....
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
я дай схемата да видим как му светят вратите, и дали ще мога да го интегрирам в Брава? И освен това пробвай дали купето не е Special Edition: можеш ли да извадиш ключа докато въртиш на стартер Иначе жабарите са хитри - и от капачката на резервоара не можеш да го извадиш ако не е на мястото си Добре че не е задължително да заключиш жабката за да го извадиш и от там. А лафа с "копчето италиански пиниз" е мноу як, претъркалях се в хола от смях.Сега се сетих - на дедрата ми бяха нужни само няколко дни да разбера за какво е копчето, достатъчно беше да разгледам позициите на които може да се върти ключа, изписани са на патрона
я дай схемата да видим как му светят вратите, и дали ще мога да го интегрирам в Брава? И освен това пробвай дали купето не е Special Edition: можеш ли да извадиш ключа докато въртиш на стартер Иначе жабарите са хитри - и от капачката на резервоара не можеш да го извадиш ако не е на мястото си Добре че не е задължително да заключиш жабката за да го извадиш и от там. А лафа с "копчето италиански пиниз" е мноу як, претъркалях се в хола от смях.Сега се сетих - на дедрата ми бяха нужни само няколко дни да разбера за какво е копчето, достатъчно беше да разгледам позициите на които може да се върти ключа, изписани са на патрона
Ще ти я дам, ама заедно със всички останали в скайпа, че не мога да извадя само нея от ръководството
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
отваряш я на екрана на компютъра и както я гледаш, натискаш Print Screen на клавиатурата (обикновено е над Insert). После отваряш произволна програма за редакция на снимки, създаваш празен файл с големина на резолюцията на desktop-а, Paste , маркираш схемата, избираш Crop, Save Crop As..., или нещо от сорта, а ако няма - Copy и Paste в нов, по-малък файл, правиш му размера да е compatible за форума и я мяташ в онази тема и ще я мислим За описаната цел използвам MS фото едитор, става и на Paint.
Та това с бутона на стартера го пробвах и си бачка светват габаритите Но открих че единия не работи ххахахх така че се отваря нова раобота Мерси за отговорите
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
По първия въпрос ...Този бутон като го натиснеш и завъртиш ключа назад колата остава на габарити, тъй че не се притеснявай,никакъв фал няма да стане.А този диод е за фабричната аларма
Лелее една година го карах тва браво и само го псувах че не му светят габаритите като махна ключа, а то ква била работата.....
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Имаше подобна тема и дори съм писал в нея още като купих колата.Имам два ключа - синият, силно износен, излизаше от патрона от всяко положение дори при работещ двигател, а червеният видимо неползван излизаше от там само в изключено състояние.Ключаря ми направи нов син ключ и сега и двата са наред.
Да, на пежо експерт! Между другото въпросното копче го имаше и на старото ми УНО от 83-та. По принци да ти се гасят фаровете с изгасване на контакт най-ми харесва, както и да ти светват при палене. По този начин се решава проблема с изтощения акумулатор на следващата сутрин с забравни фарове, както и с "ЪЪЪ вече не си светвам фаровете г-н полицай, че веднъж ми беше свършил акумулатора!" . Поради тази причина се налага и използването на копчето за габарити.
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар