Днес монтирах дълго чакания ксенон от въпросния хонг-конгски сайт.Неясно защо, но нещо ме накара да не се задълбочавам в монтажа - свалих фаровете, но колкото да мога да работя, освен това ми дожаля да дупча единственото си капаче и засега съм запушил и двата фара с хартиено тиксо.Монтирах по начина даден по схема - без релета, без нищо, макар да се притеснявах от паразитни токове и проблеми в системата и с примигване. За щастие нищо такова няма - лампите запалиха перфектно и едва изчаках да се стъмни хубаво за да сляза и да се накефя...НО - много пъти съм казвал че съм доволен от фаровете си, бях с лампи ОСРАМ на късите +50% - така вече близо 2 години, наскоро ги измих и никога не съм се оплаквал, за разлика от почти всички. Още лятото на срещата на Ропотамо ми направи впечатление като наредихме колите със запалени фарове, че по добре светеше само на Веско Гранде Пунтото - все пак нова кола - всички ме питаха какво съм им правил на фаровете.Това което се получи сега не ми хареса - не стига че от свалянето съм си разместил фаровете и се наложи на тъмно да ги отпускам и да ги нагласям, не стига че цвета на ксенона ми е прекалено син за вкуса, ами и... осветява по зле от старите ми лампи - най вероятно е точно заради цвета. Прилагам снимки - вие познайте кое кое е...Сега вероятно ще го покарам няколко дни, и ще го сваля и ще го обявя за продан - на някой дето му мижат фаровете ще му свърши работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само аз ли не съм доволен от XENON-a?
Collapse
X
-
Малко да ти оспамя темата. Би ли казал как се свалят фаровете - разправия ли е и с какви ключове. Мойте трябва да ги измия че са пълни с гадости. Четох темата за прфилактитка, но неможах да разбера как се свалят точно. Има ли вариант ксенона да не свети на 100% от възможността си. Досега всички които са постнали снимки свети по-добре от халоген, а при теб е обратното. Може би светлината се разсейва прекалено много, но няма логика.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Трябва ти един ключ 10 - развиваш двата болта, откачаш трите конектора и вадиш пнавън фара първо със страната откъм радиатора, като внимаваш да не счупиш пъпката която го подпира от външната страна...А защо свети по зле - не знам. Невероятно е това да свети не на 100% - все пак на фара имам над 13 волта и за двете страни - днес го мерих.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз не че не съм доволен, но според думите на колегите, очаквах доста повече. Аз си бях слагал релета на фаровете предвварително за да няма пад на напрежението, и фаровете ми с обикновенни крушки осрам светеха доста добре. Сега ползвах същите релета и за ксенона, като им пуснах отделно маса. Обаче светлината не е кой знае колко повече, просто се осветява същия участък, с бяла(отиваща) към синьо светлина. Между другото ми направи впечатлени, че на наистина тъмни участъци разликата се забелязва по-добре. В града където има и странични източници на светлина по не се забелязва. Отделно като гледам снимките ми се струва че свети на петна- на места по светло, на места по-тъмно. Струва ми се че и при моите фарове се получава така, но не съм много сигурен. Сега мисля да потърся някой с друг модел ксенон, да видя при него как свети.
Коментар
-
nanio написа:Благодаря ще си играя. Аз немисля да ги отлепям само с дестилирана вода, облезмаслител и препарат за прозорци ще ги изплакна и това ще им е.
Коментар
-
Наистина има петна и май мен това даже най-много ме дразни.Свикнал съм на разлята беля, леко жълтееща светлина...Сега ще си взема 2 найтбрейкъра за късите а на дългите ще сложа двете +50%.Иначе на дневна светлина визуално е много красиво с ксенона - за това спор няма.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
nanio написа:Благодаря ще си играя. Аз немисля да ги отлепям само с дестилирана вода, облезмаслител и препарат за прозорци ще ги изплакна и това ще им е.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Наистина има петна и май мен това даже най-много ме дразни.Свикнал съм на разлята беля, леко жълтееща светлина...Сега ще си взема 2 найтбрейкъра за късите а на дългите ще сложа двете +50%.Иначе на дневна светлина визуално е много красиво с ксенона - за това спор няма.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
На мен ми се струва че ксенона ти свети ниско.При мен се получи подобно нещо. След като го сложих фаровете ми се забиваха в земяна на 20-30 метра пред колата.Явно светлинният източник се намира по назад в сравнения с нормална крушка.Иначе веднага след като ги сложих излязох на магистралата за Пловдив да ги видя как светят и за малко да пропусна отбивката по която трябваше да се отклоня за да се върна обратно.Вдигнах ги малко и нещата заспаха.И друг ефект забелязах - със старите крушки никога не ми е трепкала светлината когато карам по неравен път. С ксенона се забелязва леко трепкане.
Коментар
-
ilkor написа:И друг ефект забелязах - със старите крушки никога не ми е трепкала светлината когато карам по неравен път. С ксенона се забелязва леко трепкане.
Коментар
-
Има го момента с близото светене - вдигах ги с моторчетата ( аз съм си нагласил фаровете така, че нормално ги карам наведени, като ми се стори че светят близо или нямам коли насреща - си ги вдигам с копчето), но простона голямо растояние, може би заради цвета, нямам добра осветеност (или поне такава, с каквато съм свикнал).Ще ги покарам няколко дни и ще помисля...Яд ме е че си размвстих фаровете - ей сега гледах че единия фар ми се е качил по нависоко сега и имам редина м/у него и бронята около 3-4мм - ще го наглася следобяд, ама ме дразни...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар