Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли не съм доволен от XENON-a?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ако ще се организира поставяне на някакви неща при Оги, викайте ме да помагам с умения и инструменти! Поставих си моят комплект с известни леки затруднения, но вече знам доста тънкости за оптимизиране не монтажа!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #77
      ilkor написа:
      Миналата неделна среща един колега си монтира с малко помощ.Ето една снимка от операцията Направо мини като пристигнат и ще я свършим тази работа.Още снимки има тук http://fiat-bg.org/Downloads/Snimki_...ofia/14_02_08/
      Илко, това като хирурзи на консилиум се прави този монтаж бе.... Накрая да не останах резервни части??? Аз препоръчвам да не се монтират допълбителни релета - по-добре е да си се плозва релето на колата посредством преработката на инсталацията позната като ’поправката на Детрон’ - времето за правенто й е по кратко отколкото да се сложат допълнителните релета. Да не говорим за новото окабеляване и т.н.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #78
        E те тая "поправка на Детрон" не ми е никак ясна. Да препраяш схеми и разни такива се изисква да си доста "на ти" с тоците. Затва ще ми трябва малко хелп ама няка първо да пристигнат ксеноните.
        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
        Engine Stamp: 176B9.000
        Version Code: 176BV
        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

        Коментар


          #79
          С тази "поправка" въпросът дали да се ползват релета е личен избор, аз не бих сложил, също, стига комплектът да не го изисква и да е изрично упоменато в инструкциите му.

          Коментар


            #80
            След, като нямам смущения в аудиото, не ми се нулира дневния километраж и разни подобни екстри и аз не виждам смисъл от допълнително реле. Доста колеги оправдават тази операция с изисквания по-голям ток при самото палене. Ако ми нагорят някои неща след време ще сложа реле :D
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #81
              не само :D при мен като нямаше релета и ксенона леко мигаше в момента на включване на консуматора
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #82
                Абе без да се сърдите, не искам да обидя никои ама се чудя как давате по толкова пари за ксенон а не ви се дават 3 лв. за 1реле и 2 лв за малко кабел . Общо релета, кабел, обувки, един бушон - няма и 10 лв. Решавате си проблемите ( които има и които няма ) а и не ви боли глава. Не вреди и на колата , а само помага. Поздрави П.С. Не искам да обидя никои.
                Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                Коментар


                  #83
                  Причината е, че не всеки разбира от ел.инсталция. Примерно аз съм тотално трагичен случай - мога само да си сменя крушката на колата и вкъщи. При положение, че може да е лесно защо да го усложняваме?
                  Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                  Коментар


                    #84
                    за смяна на крушка вкъщи не е толкова лесно, трябват си 10 човека! 1 се качва на масата и хваща крушката, 4-ма вдигат масата и почват да я въртят по посока на развиване на крушката, други 4-ма тичат наобратно около тях, за да не им се завие свят, а 1 седи на вратата и гледа да не дойде тока и да удари някой. Така че и за това се искат умения. Колега, ти си решил че не можеш, и това си е! А няма да повярваш колко е лесно, и как си се съмнявал в себе си, след като го направиш

                    Коментар


                      #85
                      ogi28b, много точно го каза. Обещавам да се опитам да преправя схемата
                      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                      Коментар


                        #86
                        Sev написа:
                        не само :D при мен като нямаше релета и ксенона леко мигаше в момента на включване на консуматора
                        кой консуматор? ще поясниш ли?

                        Коментар


                          #87
                          Ако не си сигурен в нещо, прочети внимателно нещата, ако трябва си разпечатай, погледни ги на място кое кое е, открии точните кабели, прослушай ги, и чак когато си напълно сигурен, остава да свържеш 2 жици 1 за друга Другия вариант: имай търпение до срещата на форума, доколкото разбрах от другата тема за записванията, колегата Yavor който вече го е направил, ще присъства, и може би няма да има нищо против да ти помогне и да го направите набързо.

                          Коментар


                            #88
                            ogi28b написа:
                            Ако не си сигурен в нещо, прочети внимателно нещата, ако трябва си разпечатай, погледни ги на място кое кое е, открии точните кабели, прослушай ги, и чак когато си напълно сигурен, остава да свържеш 2 жици 1 за друга Другия вариант: имай търпение до срещата на форума, доколкото разбрах от другата тема за записванията, колегата Yavor който вече го е направил, ще присъства, и може би няма да има нищо против да ти помогне и да го направите набързо.
                            На неговото Браво, точно за 10-15 минути ще направим преработката. Няма проблем, само да се съберем на срещата!Виж на някое Пунто - там не съм се ровил.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #89
                              Milen’ko_Punto написа:
                              Абе без да се сърдите, не искам да обидя никои ама се чудя как давате по толкова пари за ксенон а не ви се дават 3 лв. за 1реле и 2 лв за малко кабел . Общо релета, кабел, обувки, един бушон - няма и 10 лв. Решавате си проблемите ( които има и които няма ) а и не ви боли глава. Не вреди и на колата , а само помага. Поздрави П.С. Не искам да обидя никои.
                              От, какъв зор да усложнявам системата на колата с повече допълнителни елементи, като може да работи добре и без това? Би ли ми обяснил? Аз се старая да запазя колата си максимално близо до варианта и излезнал от завода. Е... за ксеноните пробих капачките, намаше начин! :D И не става въпрос за 2, 3, или 5лв! В моят комплект дори си имаше кабели и реле.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #90
                                Моя ксенон ми го монтира един приятел. Без реле, без да маха фаровете и без да взима ток от акумулатора. Директно от исталацията на фаровете взе ток, а и фаровете нали си имат релета, няма смисъл от друго. Монтира ми го за около 1 час, ксенона работи перфектно, не ми се нулира километража, няма никакви странични ефекти
                                Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X