’поправката на Оги’ Я предложете крушки за дългите, че моите Осрами +50 процената сега са направо жълти до ксенона.В Кауфланд гледах едни Х1 фабрично сини - дали изобщо ще стават за нещо - Нарва мисля бяха.
Моля, поправката е на Detron, и се наложи по друг повод, а ползите за ксенона се оказахха страничен ефект от тая поправка. А пък ако искаш дълги да ти светят, взимай найт брейкър, а ако искаш да са сини на цвят, а не толкова да светят, взимай филипс блу вижън, или пък осрам кул блу. Но те повече синеят отколкото светят. А найт брейкъра повече свети отколкото е топло-бял.
е вие твърде повърхностно четете, "синеят" е в сравнение с нормална халогенна лампа, а найт брейкъра идеята им е силата на светлината, а не цвета, докато на разните "блу"-та, идеята им е в това какъв цвят точно излъчват, а не в силата на светлината. От гледна точка на замисъла на лампата, найт брейкър си е точно такъв - дали е по-светещ и по-бял от ообикновена лампа - по-светещ е, а не чак толкова по-бял. А блу-то дали е повече светещо или повече белеещо/синеещо - повече е белеещо, синеещо, отколкото да излъчва силна светлина. Дано сега вече да е ясно какво искам да кажа. Масата може да е черна или висока, зависи какво те интересува.
изобщо не се притеснявай, давай смело. Лекичко, бавничко, въоръжен с мултицет и другите инструменти, няма начин да не стане. А сигурен ли си че в твойта кола схемата не е от новия модел? Провери със светлинния клаксон дали светва целия фар, или само дългия сектор.
50 лева на вятъра! Работа за 15 минути. Ако имаш път насам, ще го направим набързо, и после ще пием по бира 300 километра са общо, по 6 на 100 (максимално) = 18 литра * 2.20 = 40 лева за гориво, 5 кинта материали, и 2 лева за бира А "някой" майстор може изобщо да не знае какво искаш да се направи, и да направи мазало - хем ще вземе пари, хем може и да не го направи както трябва... И ти гарантирам че ще се справиш и сам. Не е нищо сложно, само трябва да се внимава кое кое.
е вие твърде повърхностно четете, "синеят" е в сравнение с нормална халогенна лампа, а найт брейкъра идеята им е силата на светлината, а не цвета, докато на разните "блу"-та, идеята им е в това какъв цвят точно излъчват, а не в силата на светлината. От гледна точка на замисъла на лампата, найт брейкър си е точно такъв - дали е по-светещ и по-бял от ообикновена лампа - по-светещ е, а не чак толкова по-бял. А блу-то дали е повече светещо или повече белеещо/синеещо - повече е белеещо, синеещо, отколкото да излъчва силна светлина.
напълно съм съгласен !!
ogi28b написа:
Дано сега вече да е ясно какво искам да кажа. Масата може да е черна или висока, зависи какво те интересува.
то и преди ми беше ясно но за някой дето не е прочел повечето теми за фарове не би било,та затова се пошегувах та те така
Вчера полазих из колата - направих промяната в ел.инсталацията.Трябваше да направя снимки, ама се сетих като сглобявах вече.Успях да извадя клемата от буксата с триста зора и съм го направил културно без рязане.Най-голям проблем ми беше лазенето в колата - все пак съм 120кила почти и представете си как съм се навирал за таблото с бушоните.Иначе стана много културна, а и докато лазих открих защо алармата ми хваща дистанционното от по-малко разстояние в сравнение с тази на Пунтото (нея сам съм я монтирал) - ами майстора навил на възел антената- разпънах я и сега хваща от вкъщи!Иначе сега късите са ми през реле и на светлинен клаксон работят само дългите.При палене ми направи впечатление че пак ми пригасва ксенона, ама е от консумацията.Само да не светеше толкова синьо, мамка му....
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
50 лева на вятъра! Работа за 15 минути. Ако имаш път насам, ще го направим набързо, и после ще пием по бира 300 километра са общо, по 6 на 100 (максимално) = 18 литра * 2.20 = 40 лева за гориво, 5 кинта материали, и 2 лева за бира А "някой" майстор може изобщо да не знае какво искаш да се направи, и да направи мазало - хем ще вземе пари, хем може и да не го направи както трябва... И ти гарантирам че ще се справиш и сам. Не е нищо сложно, само трябва да се внимава кое кое.
ogi айде на мене да ми ги монтираш другата седмица ги чакам от хонг конг. Много ще съм ти благодарен и ще почерпя. Не ми се иска да ги слагам сам щото нищо не разбирам от тоци, а ако отида на майстор няма да ме разбере какво искам. Другата седмица ще ти пиша на ЛС. Ако си нави ще взема и фотоапарата да снимаме всичкко.
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Да ти монтирам ксеноня??? Ми..... заповядайте всички да видите как монтирам за 1-ви път, гаранция - никаква! Колега, никога не съм виждал наживо ксенонов комплект, а какво остава да гомонтирам Иначе ако се стремиш към "промяната", нея ще я направим лесно.
50 лева на вятъра! Работа за 15 минути. Ако имаш път насам, ще го направим набързо, и после ще пием по бира 300 километра са общо, по 6 на 100 (максимално) = 18 литра * 2.20 = 40 лева за гориво, 5 кинта материали, и 2 лева за бира А "някой" майстор може изобщо да не знае какво искаш да се направи, и да направи мазало - хем ще вземе пари, хем може и да не го направи както трябва... И ти гарантирам че ще се справиш и сам. Не е нищо сложно, само трябва да се внимава кое кое.
ogi айде на мене да ми ги монтираш другата седмица ги чакам от хонг конг. Много ще съм ти благодарен и ще почерпя. Не ми се иска да ги слагам сам щото нищо не разбирам от тоци, а ако отида на майстор няма да ме разбере какво искам. Другата седмица ще ти пиша на ЛС. Ако си нави ще взема и фотоапарата да снимаме всичкко.
Миналата неделна среща един колега си монтира с малко помощ.Ето една снимка от операцията Направо мини като пристигнат и ще я свършим тази работа.Още снимки има тук http://fiat-bg.org/Downloads/Snimki_...ofia/14_02_08/
Коментар