Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли не съм доволен от XENON-a?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    doofiat написа:
    Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.....
    тука не мога да ти хвана логиката !защо мислиш така?

    Коментар


      #47
      u_bo написа:
      doofiat написа:
      Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.....
      тука не мога да ти хвана логиката !защо мислиш така?
      Ами ако се вгледаш в средата, където е наситената светлина, син цвят няма да видиш (това е при рефлекторните фарове) - има по крайщата.При фаровете с лупи светлината е наситена почти изцяло и синеещо почти няма.Но това не го твърдя на 100%, може и да греша. Като си купя фарове с лупи ще споделя впечатлението си.

      Коментар


        #48
        doofiat написа:
        u_bo написа:
        doofiat написа:
        Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.....
        тука не мога да ти хвана логиката !защо мислиш така?
        Ами ако се вгледаш в средата, където е наситената светлина, син цвят няма да видиш (това е при рефлекторните фарове) - има по крайщата.При фаровете с лупи светлината е наситена почти изцяло и синеещо почти няма.Но това не го твърдя на 100%, може и да греша. Като си купя фарове с лупи ще споделя впечатлението си.
        ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да споделиш !!!!!!!!!

        Коментар


          #49
          doofiat написа:
          Ами ако се вгледаш в средата, където е наситената светлина, син цвят няма да видиш (това е при рефлекторните фарове) - има по крайщата.При фаровете с лупи светлината е наситена почти изцяло и синеещо почти няма.Но това не го твърдя на 100%, може и да греша. Като си купя фарове с лупи ще споделя впечатлението си.
          има нещо таковаи аз съм го забелязал
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #50
            И аз днес сложих - монтаж за 20 минути ДА ДА На мен ми отне около 2 часа с миенето на фаровете. Преди да сложа ксенона има перфектни фарове! . Сега светлината е с по-приятен цвят, в града разлика особена незабелязах само знаците "светят". Ще видим на извънградско как е положението.
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар


              #51
              2 часа заедно с миенето е добро постижение
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #52
                Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #53
                  doofiat написа:
                  Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.Имам повод да сменя единия фар, че са му счупени държачите и може би ще си взема с лупи и ще ви кажа резултата.Само да дойдат парите от каското.П.С. На мен синьото ми харесва :D
                  Левскар такъв Гледам, оглеждам се в Бургас и си мисля, че (с лупи и без лупи) повечето сме еднакво сини :D
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #54
                    Аз след още два дни човъркане или свикнах или донагласих ксенона, защото взе да ми допада.Че е син, син е, ама е готино. Само мисля този уйкенд да направя ’поправката на Оги’ на инсталацията на фаровете - т.е. при светлинен клаксон да святкат само дългите и да изчезне примигването при смяна къси/дълги - свежда се до откачена една жица и пускането на един кабел.Така няма нужда да слагам и допълнително реле - ще си ползвам това на колата. Макар и сега да нямам проблеми освен едва забележимото трепкане по неравности.Я предложете крушки за дългите, че моите Осрами +50 процената сега са направо жълти до ксенона.В Кауфланд гледах едни Х1 фабрично сини - дали изобщо ще стават за нещо - Нарва мисля бяха.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #55
                      Rokambol написа:
                      Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
                      С изключение на 2(поне не съм ги забелязал) и 3, потвърждавам мнението.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #56
                        Преди време купувах някакви крушки от рода на "Xenon Blue + xx%" - халогени, дето тряя синеят. Е, нямат нищо общо с ксенона, не бяха Нарва а нещо още по-неизвестно, но аз оставам скептик. Все пак - помисли си: дълги се включват само когато няма кой да ти гледа фаровете. Е, тогава какво като късите са сини, а дългите - жълти
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #57
                          След регулране на фаровете и 100-тина км всичко си дойде на мястото. Трябва малко каране за да се свикне със светлината. При неравности и дупки наистина трепва светлината, но немога да си обясня защо. Петната има ги на мен на 2 места ми свети по-силно отколкото останалата осветена част Смущения не съм забелязал. Yavor, аз също трябва да го направя това. Пиши след като го направиш и как става, че съм на ВИЕ с токовете
                          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                          Коментар


                            #58
                            Rokambol написа:
                            Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
                            1. това е ясно, още по цената си личи :D 2. да3. при мен не4. при лупи синее много по-малко5. не съм съгласен за това в града :D 6. така е7. нямам смущения, но сложих релета
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #59
                              Rokambol написа:
                              Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
                              1. Да!2. Петна не забелязвам, притреперва ми светлината през неравности, но само на единия фар!? Дори го отварях за да видя да не съм сгафил нещо и да не съм закрпил добре - всичко бе наред.3. Да!4. Нямам идея! :D Но мисля, че не би трябвало да ги премахва.5. Не съм съгласен! И в градски условия разликата е очевадна!6. Ако животът на ксеноновата крушка в по-дълаг с пъти от халогенната, какво те бърка дали ще премигне един път повече?7. И аз нямам смущения, не съм слагал релета и не мисля да слагам, докато/ако не се появи нужда. Монтажът на моменти бе досаден особено, когато трябваше да нацеля телчето което държи крушката на левия фар! В заключение мисля, че инвестицията определено си заслужава!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #60
                                Vladim написа:
                                6. Ако животът на ксеноновата крушка в по-дълаг с пъти от халогенната, какво те бърка дали ще премигне един път повече?!
                                тук проблема май е за самия баласт, не толкова за крушката
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X