doofiat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само аз ли не съм доволен от XENON-a?
Collapse
X
-
u_bo
-
u_bo написа:doofiat написа:Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.....
Коментар
-
u_bo
doofiat написа:u_bo написа:doofiat написа:Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.....
Коментар
-
doofiat написа:Ами ако се вгледаш в средата, където е наситената светлина, син цвят няма да видиш (това е при рефлекторните фарове) - има по крайщата.При фаровете с лупи светлината е наситена почти изцяло и синеещо почти няма.Но това не го твърдя на 100%, може и да греша. Като си купя фарове с лупи ще споделя впечатлението си.
Коментар
-
И аз днес сложих - монтаж за 20 минути ДА ДА На мен ми отне около 2 часа с миенето на фаровете. Преди да сложа ксенона има перфектни фарове! . Сега светлината е с по-приятен цвят, в града разлика особена незабелязах само знаците "светят". Ще видим на извънградско как е положението.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
Коментар
-
doofiat написа:Според мен проблема със синеенето ще се реши с фарове с лупи.Имам повод да сменя единия фар, че са му счупени държачите и може би ще си взема с лупи и ще ви кажа резултата.Само да дойдат парите от каското.П.С. На мен синьото ми харесва :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Аз след още два дни човъркане или свикнах или донагласих ксенона, защото взе да ми допада.Че е син, син е, ама е готино. Само мисля този уйкенд да направя ’поправката на Оги’ на инсталацията на фаровете - т.е. при светлинен клаксон да святкат само дългите и да изчезне примигването при смяна къси/дълги - свежда се до откачена една жица и пускането на един кабел.Така няма нужда да слагам и допълнително реле - ще си ползвам това на колата. Макар и сега да нямам проблеми освен едва забележимото трепкане по неравности.Я предложете крушки за дългите, че моите Осрами +50 процената сега са направо жълти до ксенона.В Кауфланд гледах едни Х1 фабрично сини - дали изобщо ще стават за нещо - Нарва мисля бяха.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Rokambol написа:Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Преди време купувах някакви крушки от рода на "Xenon Blue + xx%" - халогени, дето тряя синеят. Е, нямат нищо общо с ксенона, не бяха Нарва а нещо още по-неизвестно, но аз оставам скептик. Все пак - помисли си: дълги се включват само когато няма кой да ти гледа фаровете. Е, тогава какво като късите са сини, а дългите - жълтиАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
След регулране на фаровете и 100-тина км всичко си дойде на мястото. Трябва малко каране за да се свикне със светлината. При неравности и дупки наистина трепва светлината, но немога да си обясня защо. Петната има ги на мен на 2 места ми свети по-силно отколкото останалата осветена част Смущения не съм забелязал. Yavor, аз също трябва да го направя това. Пиши след като го направиш и как става, че съм на ВИЕ с токоветеFiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Rokambol написа:Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.
Коментар
-
Rokambol написа:Моите изводи от ксенона:1. Това, което купуваме за 100-200лв не е ксенон, а някакво подобие.2. Цветни петна - да, има ги и при мен, и ме дразнят много. Трепкане при неравности - има го. Сравних светлината с тази на оригинален ксенон на Мерцедес - няма петна, няма треперене...3. Наложи се пререглаж на фаровете - светеха по-ниско след смяната.4. Лупата не премахва синкавия оттенък.5. В градски условия, стандартната Н1 е по-добра. Извън града е обратното.6. Винаги трябва да си угасил светлините, преди запалване на двигателя - много досадно.7. Лесен монтаж, никакви смущения по отношение на електрониката в колата.В крайна сметка, остава гъзарията и по-доброто осветяване на пътя извън града, което все пак оправдава инвестицията, поне за мен.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар