Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли не съм доволен от XENON-a?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    фарове

    и аз си сложих но нямам проблем не се налага да включвам други -дълги и халогени . дано си работят нормално и да нямам проблем.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Честно казано и аз се "оцъклих" в началото и ми се стори, че няма особена разлика. След това, както казва Илко осъзнах, че фаровете ми светат прекалено ниско. Понастроих ги с една отверка, като си оставих аванс за повдигане и сваляне с копчето в купето. Трябва да ви кажа, че разликата е меко казано голяма! Сравнявам фаровете си нощтно време на светофарите с тези на съседните коли. Определено има разлика! Моите обаче са 4000 келвина и светят прекрасно бяло без наченки на синьо.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        и на мен ми се стува, че свети мисичко. и както предложи колегата ilkor залагам на това че се раминават "жичките" на нормалните и ксенона. някъде бях гледал снимки на вкючени круки ксенон и халоген и снимка на самите елементи които светят. та там ясно си личеше че жичката което свети (в случая на халогена) е доста по къса от мястто в което се образува плазмата при ксенона. от тука може да идва и по-ниското светещо петно. Аз така като смених моите крушки със осрам-а и сега светят добре в града но като тръгна на извънградско и имам чуството, че на 10 метра пред колата светят. и естествено не мога да ги регулирам никак та и аз залагам на резместена крушка ако можш да ги разместваш допалнително не сам ос копчето от кулето може да е по ОК ефекта.П.П.може ли само за инфо на колко келвина ти е този ксенон 5к или 6к.
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #19
          Води се 6000к ама ми прилича повече на 8000...Както казах - вдигах ги с копчетата много - почват да светят като дълги - но надалеч явно заради цвета на ми харесва как осветяват. Иначе знаците просто греят от огромно разстояние - което означава че достига светлинен поток до тях, ама аз не го виждам. Какво ли мислят отсрещните шофьори...
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Yavor написа:
            Води се 6000к ама ми прилича повече на 8000...Както казах - вдигах ги с копчетата много - почват да светят като дълги - но надалеч явно заради цвета на ми харесва как осветяват. Иначе знаците просто греят от огромно разстояние - което означава че достига светлинен поток до тях, ама аз не го виждам. Какво ли мислят отсрещните шофьори...
            Ами каквото си мислех и аз преди да го сложа. Мижах и псувах В момента ги държа малко по долу отколкото когато бях с нормални крушки именно заради това.Всъщност ако не са регулирани фаровете каквото и да свети вътре заслепяват. Аз преди време за тест карах с доста вдигнати фарове. В града нямаше проблем но като излязох на тъмен участък от 10 коли 6 ми присветваха. Спрях и ги свалих малко че тогава нямах моторчета още ...

            Коментар


              #21
              Аз когато ги слагах исках 6000К но нямаше и ми сложиха 5000К докато получат 6000. в началото и на мен ми се стори че не светят кои знае колко но наистина бяха забити много надолу вдигнах ги с отверката както каза колегата за да имам аванс и в двете посоки от копчето и нещата придобиха ново измерение. След няколко дена доидоха 6000К отидох да ги сменя карах точно 1 вечер с тях и се върнах да си вземат 5000те К просто не стига че синеят ами и заради синиото като чели светят или осветяват доста по малко. Да не забравяме че бялата светлина наи добре се отразява от всичко останало па нека ми разправят че 8000К осветявали същото. Колегата Пинко го е мерил с апаратура и наи много лукса отделят 4300 след тях 5000 и така нататък.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                Баси какво става тука, нещо не ми е много ясно Много синеят да му се невиди Явка, ти с лупи ли си? При мен свети чисто бяло, само в началото първите 1-2 минути стартовите, свети синкаво и като загрее е млечно бяло!Ксенона беше от сайта паръчан нали?
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #23
                  Vladim написа:
                  Определено има разлика! Моите обаче са 4000 келвина и светят прекрасно бяло без наченки на синьо.
                  За мене също разлика си има, особено на тъмен неосветен път. В града обаче, когато се насложат странични светлини, ми се струва че нещо не е наред. И аз още не мога да свикна на синия нюанс, дразни ме. Бялата светлина, това за мен е истината и ако имам отново някакъв проблем с тези светлини - ще ги разкарам.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #24
                    разликата я усетих и аз ГЛАВНО на неосветен път,а огромната разлика дойде като минах по намокрен асфалт на извънградско !!!преди това и аз бях с осрам силвърстар и в първия момент викам ’много нищожна разлика’,но докато минах на извънградското мислех така. После размислих

                    Коментар


                      #25
                      blagun написа:
                      Баси какво става тука, нещо не ми е много ясно Много синеят да му се невиди Явка, ти с лупи ли си? При мен свети чисто бяло, само в началото първите 1-2 минути стартовите, свети синкаво и като загрее е млечно бяло!Ксенона беше от сайта паръчан нали?
                      Да, от сайта са и си синеят, даже и като са работили 10-15 минути - повече не съм успял да ги тествам.Не съм с лупи - с обикновен рефлектор съм, стъклата ми са измити наскоро.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #26
                        ако си карал само в града - нормално да ти се струва такапетна наистина се забелязват и при менно и при старите крушки ги имаше, но на мен единия фар е куц и не осветява участъка си както трябва
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          nanio - на ябълката и капни някаква смазка, възможно е да е клеясала и да запецне. Аз капнах малко селяния турбо дизел. излезе сравнително лесно. Ябълката е стоманена, и трябва зор за да се счупи, но не е невъзможно . А ако ползваш обезмаслител - нека някой химически човек се изкаже дали обезмаслителя няма да повреди необратимо сребърното огледало.По темата - Супер светят. Може би си имал по-големи очаквания, и затова си разочарован? Аз затова не смея да си сложа - щото ще имам големи очаквания, а после може да се окаже че не е точно така.

                          Коментар


                            #28
                            Аз бях много ентусиазиран за въпросния ксенон,но 2 дни след монатажа го свалих.Жал ми е за надупчените капачки.Причините за свалянето са главно опасения да не стане нещо гадно по инсталацията,а симптомите бяха зануляване на дневния километраж заедно с вадене на грешки на дисплея,и един "пробит" кабел за свещите може и да е просто съвпадение във времето-макар и да съмнява,кабелите са на 10000 км и преди това съм нямал проблеми с тях.Отделен е въпроса чe макар след регулиране фаровете на стенд(на единия фар,другия е Депо и свети ниско долу-не може да се регулира посмъртно!) насрещните коли ми присвяткаха на дълги,явно от заслепяване.

                            Коментар


                              #29
                              Естествено тази вечер си поиграх и се оказа че на левия фар не е легнала добре крушката. Като я размърдах на мястото и се намести - нея още като я слагах ми направи впечатление че сякаш пъпките й са по дебели и не влезе добре. Сега поне на екран ( на стена) нещата се подобриха - не се беше стъмнило за да я пробвам. Настроих фаровете, очаквайте снимки. Но тази вечер съм си взел ’приспивателното’ и не искам да я пробвам за да не ми вземат книжката
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар


                                #30
                                dimov75 написа:
                                ....и един "пробит" кабел за свещите може и да е просто съвпадение във времето-макар и да съмнява,кабелите са на 10000 км и преди това съм нямал проблеми с тях.....
                                Това не е от ксенона 100%. Просто няма как да стане.

                                Коментар

                                Working...
                                X