Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

АНКЕТА - Имате ли проблем с ксенона от PC-LINK.BIZ ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    АНКЕТА - Имате ли проблем с ксенона от PC-LINK.BIZ ?

    нека всеки , който е поръчал и монтирал ксенонче от PC-LINK.BIZ да гласува МОЛЯ !Който има проблем да го опише подробно.Моля ако при някой се появи проблем , или пък отстрани такъв също да обновява мнението си МНОГО МОЛЯ БЕЗ OFFTOPIC !!!нека запазим анкетата чиста.п.с. аз още не съм монтирал моя, но щом стане веднага ще пиша.

    #3
    Вече се потретвам може би и писах ама пак ще пиша От 2 комплекта по един баласт даде фира и сега съм ги комбинирал само на едната си кола. Кофти работа ама винаги с голям мерак така става. А и като чета из другите форуми не сме сами. Напишете в гугъла "проблем ксенон " и гледаите за кво става въпрос. И м/у другото с извинение към колегата U_BO , все пак си е негова анкетата, не го категоризираите като ОФФ Напишете дали според вас това наистина е 6000к , щот според мен е някъде към 8000кОще веднъж се извинявам на U_BO
    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

    Коментар


      #4
      Нещо много малко хора гласуват!
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #5
        Аз съм един от тези каръци който имат проблем , единия баланс не пали крушката всеки път и тя само премигва след което гасне.Проблема не е решен за сега.


        r_osen@yahoo.com

        Коментар


          #6
          Аз нямам проблем със самия ксенон,а с ФМ-модулатора в запалката.Като пусна фаровете и слушам музика от модулатора,в колоните се чува тънко и неприятно пищене.То се увеличава като се увеличава и силата на звука на радиото.Сложих кабелите на ксенона в отделно пластмасово кофре(не знам това ли е правилното название) и ги прекарах възможно най-далеч от останалите кабели.Никакъв резултат.След това сложих (на плюса на радиото) три кондензатора-1000микрофарада на 25в и шума наполовина изчезна.Утре ще се занимавам повече. Свалих едното реле,защото реших че едно е достатъчно.При опит да измеря общата консумация с мултимер DT9208Aединия баласт не запали-само премигваше.Оказа се,че сондите на мултимера не издържат големия първоначален ток. Логично е ,че не светна десния фар.При мен той е по-далеч от общото реле.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #7
            Red Storm написа:
            Аз нямам проблем със самия ксенон,а с ФМ-модулатора в запалката.Като пусна фаровете и слушам музика от модулатора,в колоните се чува тънко и неприятно пищене.То се увеличава като се увеличава и силата на звука на радиото.Сложих кабелите на ксенона в отделно пластмасово кофре(не знам това ли е правилното название) и ги прекарах възможно най-далеч от останалите кабели.Никакъв резултат.След това сложих (на плюса на радиото) три кондензатора-1000микрофарада на 25в и шума наполовина изчезна.Утре ще се занимавам повече. Свалих едното реле,защото реших че едно е достатъчно.При опит да измеря общата консумация с мултимер DT9208Aединия баласт не запали-само премигваше.Оказа се,че сондите на мултимера не издържат големия първоначален ток. Логично е ,че не светна десния фар.При мен той е по-далеч от общото реле.
            според мен ти би трябвало да гласуваш - НЕ , работи си 100% .!!Пластмасата НЕ ЕКРАНИРА ЕлектроМагнитни СМУЩЕНИЯ ! проблема може да ти е от нискокачествен ФМ модулатор ,НО ако шума го има не само на модулатора но и на слушане на станции , то си купи за 10-тина лв. филтър за авторадио. -продават се по конрад, викиват, кузмов .... и тнт

            Коментар


              #8
              Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #9
                Red Storm написа:
                Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.
                аз не бих прекарал кабел близо до радиатора. Все пак там става доста горещо.има опасност от , разтапяне, запалване... лично мнение ...но все пак не съм виждал кабел прекаран близо до радиатора !!!а иначе вчера пуснах и моя ксенон. от толко четене имах по-големи очаквания..., ДОСТА ДОБРЕ Е не отричам, може би не са ми оптимално насочени фаровете

                Коментар


                  #10
                  вече 3 месеца нямам никакви проблеми ... дано и за в бъдеще остане така ... само си мисля тези дни да си взема допълнителен комплект резервни крушки за всеки случай
                  Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                  Коментар


                    #11
                    u_bo написа:
                    Red Storm написа:
                    Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.
                    аз не бих прекарал кабел близо до радиатора. Все пак там става доста горещо.има опасност от , разтапяне, запалване... лично мнение ...но все пак не съм виждал кабел прекаран близо до радиатора !!!а иначе вчера пуснах и моя ксенон. от толко четене имах по-големи очаквания..., ДОСТА ДОБРЕ Е не отричам, може би не са ми оптимално насочени фаровете
                    Не съм лепнал кабела за радиатора.Минава под въздуховода.Сложил съм го и в кофре.Радиатора се нагрява до 90 градуса.Едва ли ще стопи кабела.Засега е под наблюдение.Някой колега беше дал съвет кабелите на ксенона да са възможно най-далеч от заводските кабели.От друга страна,след като оттам не минават други кабели,значи не е редно.
                    Octavia RS
                    Evo 10-служебната играчка.

                    Коментар


                      #12
                      За сега нямам проблем , но не съм гласувал, за да не предизвиквам съдбата
                      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                      Коментар


                        #13
                        westdogg написа:
                        За сега нямам проблем , но не съм гласувал, за да не предизвиквам съдбата
                        еееееее... не така де. тогава по-добре сутрин да не сядаш в колата ... по същата причина.Аз пък си гласувах.

                        Коментар


                          #14
                          И аз ги монтирах преди няколко дена и засега съм без проблеми.

                          Коментар


                            #15
                            Да чукна на дърво, но нямам проблеми с ксенона. Да, имам премигване при светлинен клаксон и съвсем, ама съвсем леко премигване при първоначално настикане на спирачките. Това с премигването за мен не е болка. Ще си карам така и дано да изкарам дълго!Иначе съм много доволен от светлината - няма никакво място за сравнение с каквато и да било халогенна крушка.Миналата седмица пътувах на дълъг път през нощта и дълги не съм използвал.

                            Коментар

                            Working...
                            X