Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на баласт за ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Eто снимки на баласт правен в час по трудово, но е без силикон.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      Да, основните компоненти се виждат и тук въпреки че изпълнението е по друго. Не виждам и защитата от обратно включване на захранването.Намерих много схеми на баласти дори TI произвеждат специализиран контролер в който савградени всички функции по управлението.Ето съвсем елементарна схема на такова устройство:Елементите за запалване са TR2 и тези в ляво от него.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Зацита няма, разчитат на куплунга и цветните жици. Няма и филтров кондензатор на входа и вкарва смущения по веригата.Да това е основния принцип явно - един инвертор прави от 12в - 60....80в и един трансформатор на високото за запалване на крушката (леле как ме перна преди малко).

        Коментар


          #19
          1115 написа:
          Зацита няма, разчитат на куплунга и цветните жици. Няма и филтров кондензатор на входа и вкарва смущения по веригата.Да това е основния принцип явно - един инвертор прави от 12в - 60....80в и един трансформатор на високото за запалване на крушката (леле как ме перна преди малко).
          Е нищо де, барем с ревматизма няма да имаш проблеми Да, това с филтрите на входа си е проблем и от него идват проблемите с побъркващата се електроника в колата.Аз тук предполагах че е така а тези снимки просто потвърждават съмненията ми.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #20
            някакво предположение/предложение какъв кондензатор да се сложи на входа?

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              някакво предположение/предложение какъв кондензатор да се сложи на входа?
              Кондензаторът го има всеки - такъв голям --->акумулаторът. Дросели се слагат. Между другото и в двата баласта с които съм се занимавал видях монтирани поне по 4-5 дроселчета.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #22
                Здравейте и аз имам въпрос, търкаляше ми се един комплект ксенон в багажника и реших да го сложа, отначало всичко ок, но в последствие единия фар взе само да мига, смених баластите и започна само другия да мига, та разглобих въпросния баласт и ето какво представлява, в крайна сметка кое ще е проблема, това стартерче ли?Благодаря предварително!

                Коментар


                  #23
                  Проблема ти най-вероятно е в заграденият в червено от мен транзистор.IRF840А онова е разрядник.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    според теб нов или суха спойка?

                    Коментар


                      #25
                      Имам десетки от тези баласти и проблема им е този транзистор 70%, процесор 20%, други 10%.Не е спойка - изгаря от прегряване.

                      Коментар


                        #26
                        Страхотно, значи следва подмяна Благодаря

                        Коментар

                        Working...
                        X