Eто снимки на баласт правен в час по трудово, но е без силикон.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на баласт за ксенон
Collapse
X
-
Да, основните компоненти се виждат и тук въпреки че изпълнението е по друго. Не виждам и защитата от обратно включване на захранването.Намерих много схеми на баласти дори TI произвеждат специализиран контролер в който савградени всички функции по управлението.Ето съвсем елементарна схема на такова устройство:Елементите за запалване са TR2 и тези в ляво от него.
Коментар
-
1115 написа:Зацита няма, разчитат на куплунга и цветните жици. Няма и филтров кондензатор на входа и вкарва смущения по веригата.Да това е основния принцип явно - един инвертор прави от 12в - 60....80в и един трансформатор на високото за запалване на крушката (леле как ме перна преди малко).I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
u_bo
-
u_bo написа:някакво предположение/предложение какъв кондензатор да се сложи на входа?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Здравейте и аз имам въпрос, търкаляше ми се един комплект ксенон в багажника и реших да го сложа, отначало всичко ок, но в последствие единия фар взе само да мига, смених баластите и започна само другия да мига, та разглобих въпросния баласт и ето какво представлява, в крайна сметка кое ще е проблема, това стартерче ли?Благодаря предварително!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар