Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с барометъра за налягането на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с барометъра за налягането на масло

    Проблем с барометъра за налягането на масло на fiat coupe. седи постояно над 3 бара.Как да реша проблема и на какво може да се дължи това? Помогнете, моля.

    #2
    Колега, барометър е уред измерващ атмосферно налягане.Това в колата е манометър.Както и да е, какво значи "постоянно"?Имаш предвид само по време на работа или стрелката винаги си стои на 3?Като не работи двигателя показва ли 0?Не съм 100 процента сигурен но на 99 че системата за отчитане на налягането е свръх-елементарна.Тоест имаш датчик на мотора, прибор на таблото и кабел който ги свързва.По-вероятно е проблема да е в датчика и можеш да го смениш за проба пък и профилактично.Не мисля че е много скъп.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      еми колата имаше лек удар от тогава е така. когато дам на контакт отива в 3.когато запаля не пада постояно е в 3 .от долу под кората някде под филтъра за масло на един датчик се беше откачена жица.когато я върнах на место то и не се оправи пак си стои в 3 бар.и незнам какво щото ного ного нямам понятие ама преди този манометър работеше както трябва при подаване на газ мърдаше показанията работеше си как трябва .ако можеш да помгнеш ще съм ти много благодарен поздрави от мен

      Коментар


        #4
        iovan1 написа:
        еми колата имаше лек удар от тогава е така. когато дам на контакт отива в 3.когато запаля не пада постояно е в 3 .от долу под кората някде под филтъра за масло на един датчик се беше откачена жица.когато я върнах на место то и не се оправи пак си стои в 3 бар.и незнам какво щото ного ного нямам понятие ама преди този манометър работеше както трябва при подаване на газ мърдаше показанията работеше си как трябва .ако можеш да помгнеш ще съм ти много благодарен поздрави от мен
        Значи като дадеш на контакт трябва да е на 0 бара като запалиш: при студен мотор е на 3 бара, при загрял без газ трябва да е на 1,5 бара, като подадеш разко газ трябва да се качва на 3 бара Според мен е датчика, погледни и кабелчето на буксата
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #5
          blagun написа:
          iovan1 написа:
          еми колата имаше лек удар от тогава е така. когато дам на контакт отива в 3.когато запаля не пада постояно е в 3 .от долу под кората някде под филтъра за масло на един датчик се беше откачена жица.когато я върнах на место то и не се оправи пак си стои в 3 бар.и незнам какво щото ного ного нямам понятие ама преди този манометър работеше както трябва при подаване на газ мърдаше показанията работеше си как трябва .ако можеш да помгнеш ще съм ти много благодарен поздрави от мен
          Значи като дадеш на контакт трябва да е на 0 бара като запалиш: при студен мотор е на 3 бара, при загрял без газ трябва да е на 1,5 бара, като подадеш разко газ трябва да се качва на 3 бара Според мен е датчика, погледни и кабелчето на буксата
          При мен при загрят двигател и без газ на свободна по малко от 2-2,5 не пада! blagun с какво масло си?
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            Най-вероятно кабелчето при удара някъде се е прищипало и е опряло на маса.Прегледай го, откачи го от датчика и му измери съпротивлението между него и купето на автомобила.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Да... при изваден кабел от датчика би трябвало да си на 0 с червена лампа... ако не е така значи има някаде утечка
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Кабела ти е прекъснат някъде.При изключен датчик(без датчик) показва 3 атм на таблото.
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #9
                  Изключи датчика и виж какво ще са показанията, ако е нула при допирането на кабела към маса показанията трябва да отидат на макс и обратното. Ако уреда не реагира при допиране на кабела към маса трябва да провериш самият уред дали е читав. Разглобяваш таблото, уредът трябва да има три извода (повечето са така) единят е + другият - а третият отива към датчика, този които отива към датчика му слагаш една жичка към маса и гледаш дали ще променя показанията, ако не променя показанията явно проблема ще е в него, има ли промяна на показанията търсиш проблема някъде по инсталацията на колата. Датчика които е на двигателя може да го провериш с мултицет дали работи, включваш мултицета на омметър и при запалване и форсиране на двигателя трябва да се променя съпротивлението.

                  Коментар

                  Working...
                  X