Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся релета на фаровете.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся релета на фаровете.

    Интересъва ме има ли и ако да къде са релетата на късите светлини на фиат марея.


    r_osen@yahoo.com

    #2
    Релетата всъщност е едно реле, което в зависимост от годината на колата ти, е така направено, че или винаги пуска късите през това реле, или само ако светнеш на дълги, а на къси си светват без да минават през реле. Ето къде е на брава/о, най-вероятно и на мареа е там, в схемите е номер 5, а не 317, или поне в тези които съм гледал.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Релетата всъщност е едно реле, което в зависимост от годината на колата ти, е така направено, че или винаги пуска късите през това реле, или само ако светнеш на дълги, а на къси си светват без да минават през реле. Ето къде е на брава/о, най-вероятно и на мареа е там, в схемите е номер 5, а не 317, или поне в тези които съм гледал.
      оги от къде са тия схеми?в bravo service manual 1 2 3 4 не ги намирам ????

      Коментар


        #4
        u_bo написа:
        оги от къде са тия схеми?в bravo service manual 1 2 3 4 не ги намирам ????
        Не търсиш добре, колега! Има от пиле мляко в тези файлове.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          u_bo написа:
          оги от къде са тия схеми?в bravo service manual 1 2 3 4 не ги намирам ????
          Не търсиш добре, колега! Има от пиле мляко в тези файлове.
          е кажи кой том и коя страница де

          Коментар


            #6
            vol4.pdf -> El. Equipment -> Wiring Diagrams 98 -> Секция 55, страници от 1 до 169-та, а за самия файл започва от 382-ра. Конкретно тази схема е първата от секцията, мисля че е 387 или 388 страница за файла. U_BO - схеми за колата от подписа ти има също във Vol3.pdf - Electrical Systems - страница 658 от файла. Там това 317. е 5.

            Коментар


              #7
              И аз да попитам нещо. Това означава ли, че при мен постояно късите са през реле след като нямам проблема с ксенона когато минавам на дълги не примигва. И защо тогава са толкова дебели кабелите при ключа ?
              FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                е кажи кой том и коя страница де
                Някога си правих труда да сдъвквам и изплювам на всеки, каквото е нужно тук! В един момент реших, че щом човек сам не иска да си помогне, аз ли ще успея!? Пак казвам - в тези файлове има от пиле мляко. Който търси - намира!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  xarixito - НАЙ_ЛЕСНИЯ начин да разбереш дали са постоянно през реле: на изгасени всякакви светлини - присветваш със светлинния клаксон - ако светне само дългия сектор - ДА, винаги са през релето. А има и други колеги, които нямат проблем с примигването - май зависи от стабилизиращите елементи в ксенон-системата. С оглед годината на колата ти, предполагам че си "стария" вариант - не винаги. "Новите", поне при браво/а мисля че са малко след началото на 2000-та година, според service manual-а. A там верно има всичко.Кабелите са дебели, защото понякога оттам минава тока за дългите, а той е бая, те не са през реле. Т.е. тока който захранва късите, се пренасочва на дълги, а релето е поддържащо, така да се каже - то разтоварва тази част от веригата и включва паралелна на нея, директна от акум. А точно при контактния ключ - през кафявия кабел минават един куп неща, общо в пиков момент може да минава и над 20 ампера.

                  Коментар

                  Working...
                  X