Интересъва ме има ли и ако да къде са релетата на късите светлини на фиат марея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся релета на фаровете.
Collapse
X
-
Релетата всъщност е едно реле, което в зависимост от годината на колата ти, е така направено, че или винаги пуска късите през това реле, или само ако светнеш на дълги, а на къси си светват без да минават през реле. Ето къде е на брава/о, най-вероятно и на мареа е там, в схемите е номер 5, а не 317, или поне в тези които съм гледал.
-
u_bo
ogi28b написа:Релетата всъщност е едно реле, което в зависимост от годината на колата ти, е така направено, че или винаги пуска късите през това реле, или само ако светнеш на дълги, а на къси си светват без да минават през реле. Ето къде е на брава/о, най-вероятно и на мареа е там, в схемите е номер 5, а не 317, или поне в тези които съм гледал.
Коментар
-
u_bo
Vladim написа:u_bo написа:оги от къде са тия схеми?в bravo service manual 1 2 3 4 не ги намирам ????
Коментар
-
vol4.pdf -> El. Equipment -> Wiring Diagrams 98 -> Секция 55, страници от 1 до 169-та, а за самия файл започва от 382-ра. Конкретно тази схема е първата от секцията, мисля че е 387 или 388 страница за файла. U_BO - схеми за колата от подписа ти има също във Vol3.pdf - Electrical Systems - страница 658 от файла. Там това 317. е 5.
Коментар
-
u_bo написа:е кажи кой том и коя страница деFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
xarixito - НАЙ_ЛЕСНИЯ начин да разбереш дали са постоянно през реле: на изгасени всякакви светлини - присветваш със светлинния клаксон - ако светне само дългия сектор - ДА, винаги са през релето. А има и други колеги, които нямат проблем с примигването - май зависи от стабилизиращите елементи в ксенон-системата. С оглед годината на колата ти, предполагам че си "стария" вариант - не винаги. "Новите", поне при браво/а мисля че са малко след началото на 2000-та година, според service manual-а. A там верно има всичко.Кабелите са дебели, защото понякога оттам минава тока за дългите, а той е бая, те не са през реле. Т.е. тока който захранва късите, се пренасочва на дълги, а релето е поддържащо, така да се каже - то разтоварва тази част от веригата и включва паралелна на нея, директна от акум. А точно при контактния ключ - през кафявия кабел минават един куп неща, общо в пиков момент може да минава и над 20 ампера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар