Климатика ми включва, най-сетне пробвах оня ден беше 13 градуса.Но по същество работи но не изстудява чувам шум от към централния отвор на вентилатора нещо от сорта на хладилник от по-новите модели, когато е изключил как се движи фреона( хипотеза на звука ). Та има ли защита за ниско ниво на фреон и дали мойто не е чак толкова ниско за да се задейства.На компресора едната тръба е топла (нормално) а другата леко хладка ( би трябвало студена) .Личното мое мнение е ниско ниво фреон, но се пак затова се допитвам до вас, да уточня че системата за самотестване не открива грешки 00.Ако мнението ни се потвърждава насочете ме къде да отида и колко стръва проверка + зареждане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатика работи но не изстудява-решен проблем
Collapse
X
-
От къде си? Най-близкото място до мен за такова нещо е като се движиш по шипченски проход, слизаш към цска-то и лукойла, минаваш кръстовището направо, след дунев, има една бензиностанция петрол, веднага след нея - автомивка и сервиз - автоклиматици, диагностика, смяна масла и др. А може също и на дунев да пробваш но там не знам дали има такова. Би трябвало да ти източат фреона, да си го вземат за рециклиране, и да ти долеят нов, като плащаш само разликата в доливането. (ако напишеш в профила си колата си и местожителството, ще е по-лесно)
-
Re: Климатика работи но не истудява.
rosenmvr написа:Климатика ми включва , наи сетне пробвах оня ден беше 13 градуса.Но по същество работи но не истудява чувам шум от към централния отвор на вентилатора нещо от сорта на хладилник от по новите модели когато е изключил как се движи фреона( хипотеза на звука ). Та има ли защита за ниско ниво на фреон и дали моито не е чак толкова ниско за да се задеиства.На компресора едната траба е топла (нормално) а другата леко хладка ( би трябвало студена) .Личното мое мнение е ниско ниво фреон , но се пак затова се допитвам до вас, да оточня че системата за самотестване не открива грешки 00.Ако мнението ни се потвърждава насочете ме къде да отида и колко стръва проверка + зареждане.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Re: Климатика работи но не истудява.
Колега, не бързай с процедурите, не че са излишни. Запомни нещо, което не съм измислил аз. Не 13 градуса, а 23 трябва да станат и тогава си прави изводи за работата на климатика. Аз снощи пуснах моя пак на 13 в режим AUTO и започна да топли от парното. Едва на положение Lo се почувства хлад. А знам, че климатика ми е изправен.[/quote]Склонен съм да изчакам защото още е много рано за климатик и има доста логика в думите ти като се замисля .Когато го пробвах на 13 градуса от централните отвори на парното ми излизаше въздушна струя с около 24 градуса затова реагирах така , но след като и при теб е подобно а си обеден че ти работи по добре да си спестя парите поне докато доиде време за климатик.Надявам се че тук няма зависимост че колкото е по топло толкова повече пари зимат за пълнене все пак сме в българия.
Коментар
-
Re: Климатика работи но не истудява.
rosenmvr написа:Надявам се че тук няма зависимост че колкото е по топло толкова повече пари зимат за пълнене все пак сме в българия.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Ако нямаш достатъчно фреон климатика няма въобще да се включи!!! щом като натиснеш копчето и от към мотора чуеш изщракване и оборотите се заиграя значи бачка. Ако си с климатроник слагаш го на ЛО ако си с обикновен просто завърташ копчето на студено. Нека колата поработи малко, след това подаваш газ на около 2000 оборта за 2-3мин и вентилатора на 2, ако всичко е ок при температура на външния въздух 25 градуса вътре от духалките трябва да духа с 5-6, макс 7 градуса. Това че вън е 13 градуса сам си направи сметкака колко трябва студено да духа. Тва е наи дългия и сложен вариант да си тестваш климатика колко ефективно бачка. Наи лесния е да цъкнеш копчето и да чуеш щракането а след това до 1-2мин трябва вече да си духа доста сериозен студен въздух от духалките не се залъгваи че вън като е 13 и тои трябва да духа хладко, трябва да ти замръзне ръката ако е в ред!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ако нямаш достатъчно фреон климатика няма въобще да се включи!!! щом като натиснеш копчето и от към мотора чуеш изщракване и оборотите се заиграя значи бачка. Ако си с климатроник слагаш го на ЛО ако си с обикновен просто завърташ копчето на студено. Нека колата поработи малко, след това подаваш газ на около 2000 оборта за 2-3мин и вентилатора на 2, ако всичко е ок при температура на външния въздух 25 градуса вътре от духалките трябва да духа с 5-6, макс 7 градуса. Това че вън е 13 градуса сам си направи сметкака колко трябва студено да духа. Тва е наи дългия и сложен вариант да си тестваш климатика колко ефективно бачка. Наи лесния е да цъкнеш копчето и да чуеш щракането а след това до 1-2мин трябва вече да си духа доста сериозен студен въздух от духалките не се залъгваи че вън като е 13 и тои трябва да духа хладко, трябва да ти замръзне ръката ако е в ред!
Коментар
-
Щом виждаш че компресора се завърта като натиснеш копчето значи трябва да бачка (нали не бъркаш че като се върти шаибата и тои се върти, надявам се виждаш как освен шаибата като цъкне магнита са завърта и вътрешната част). Ти с клима ли си или климатроник. Има ли вероятност клапата за топъл-студен въздух да не ти се затваря добре. Моята не затваряше хубаво и ми мешеше топло с студено щот фиатите не са с кранче за парното ами просто една клапа казва през кои от радиаторите ще циркулира въздуха.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Щом виждаш че компресора се завърта като натиснеш копчето значи трябва да бачка (нали не бъркаш че като се върти шаибата и тои се върти, надявам се виждаш как освен шаибата като цъкне магнита са завърта и вътрешната част). Ти с клима ли си или климатроник. Има ли вероятност клапата за топъл-студен въздух да не ти се затваря добре. Моята не затваряше хубаво и ми мешеше топло с студено щот фиатите не са с кранче за парното ами просто една клапа казва през кои от радиаторите ще циркулира въздуха.
Коментар
-
rosenmvr написа:Значи точно както се изрази като се задеиства магнита започва да се върти и вътрешната част на шаибата.А относно клапата как се проверява.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Flow написа:rosenmvr написа:Значи точно както се изрази като се задеиства магнита започва да се върти и вътрешната част на шаибата.А относно клапата как се проверява.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да така е. Днес пуснах климатика при 12* на пол. Lo и т.н.- да не повтарям, поставих сондата на термометъра във въздухопровода от към шофьорската врата. За 4-5 мин. при 950об/мин. температурата във въздухопровода падна на 6,7*, а преди две години на 24* околна температура, пак за около същото време, падна на 5*.Знам за коя клапа говорите, но тя ако не работи, то и преди да пусне климатика ще е имал проблеми колегата. В режим Ауто, когато променям температурното задание, при мен лекичко се чува позиционирането на въпросната клапа, съответно промяна на температурата и скоростта на навлизащия въздух. А прочутата клапа, която няма нищо общо с тая за която сте се захванали и тя не е за подценяване, защото и тя има нещо общо с климатичната система, особено знаете добре кога, а и също знаете и колко е надеждна тя при Фиат-ите.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар