1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко проблема на Мареа
Collapse
X
-
Re: няколко проблема на маера
yaho0 написа:1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
-
Re: няколко проблема на маера
iv_laz написа:yaho0 написа:1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
Коментар
-
Най вероятно проблем 1 и 3 са свързани.Индикацията с колана - не работещ аирбег - нещо е правено по него - може и да е сложен панел без аирбег и не е закачена клемата на свирката.Според мен е добре да се свали аирбега, да се види какво става, но задължително на разкачен акумулатор - да не стане бум.После триене на грешката за аирбега - ако става.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
1115 написа:kanchev написа:2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
Коментар
-
1115 написа:kanchev написа:2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: няколко проблема на маера
[quote=ogi28b]"yaho0Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана[/quote написа:по 3. : Кое ТОЧНО е мястото на което не идва + от волана, в смисъл къде мериш че няма +?
Коментар
-
Re: Няколко проблема на Мареа
ЗНАЧИ ЗА КОЛАНА Е МНОГО ЛЕСНО ПОД ТВОЯТА СЕДАЛКА ИМА ЕДНА БУКСА ВИЖ ДАЛИ Е ЗАКАЧЕНА И СИ ГОТОВ, АКО ИМАШ ВТОРИ АИР БЕГ ВИЖ ДАЛИ И ДР СЕДАЛКА ОТДОЛУ Е ЗАКАЧЕНА БУКСАТА АКО ПАК ПРОДАЛЖАВА ДА ТИ СВЕТИ СИ МАХНИ КАСЕТКАТА ЗА АИР БЕГА ПРИ МАХНАТ АКОМУЛАТОР ЩОТО Е ОТИШЪЛ ПИРО ПАТРОНА И САМИЯ АИР БЕГ И ДА НЕ СТАНЕ БЕЛЯMersi mnogoo za otdelenoto vreme
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар