Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко проблема на Мареа

    1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.

    #2
    Re: няколко проблема на маера

    yaho0 написа:
    1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
    2. провери си нивото на спирчната течност3. бушона провери ли?
    BRAVO 1.6 16V

    Коментар


      #3
      Re: няколко проблема на маера

      iv_laz написа:
      yaho0 написа:
      1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
      2. провери си нивото на спирчната течност3. бушона провери ли?
      2.утре ще хвурля едно око там да видя какво е положението 3.всичко е проверено!Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана т.е няма го плюса които според мен е под волана тази част дето се свля с трбва да има клема но немога да разбера дали с шестограм или евреиска звезда се свлая тва чудо.

      Коментар


        #4
        1 При закопчалката на колана трябва да има някакви жички които са свързани към датчика.Относно 2 направо си купи спирачна течност защото няма от какво друго да свети ако не е вдигната ръчната. Но виш каква спирачна течносе е препоръчана за колата защото има DOT-1 DOT-2 DOT-3 DOT-4 DOT-5.

        Коментар


          #5
          2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
          marea weekend1.6 16v

          Коментар


            #6
            kanchev написа:
            2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
            Ама той знака за износени накладки е съвсем друг.Най вероятно, както казаха колегите проблема е в нивото на спирачната течност.

            Коментар


              #7
              Най вероятно проблем 1 и 3 са свързани.Индикацията с колана - не работещ аирбег - нещо е правено по него - може и да е сложен панел без аирбег и не е закачена клемата на свирката.Според мен е добре да се свали аирбега, да се види какво става, но задължително на разкачен акумулатор - да не стане бум.После триене на грешката за аирбега - ако става.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                1115 написа:
                kanchev написа:
                2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
                Ама той знака за износени накладки е съвсем друг.Най вероятно, както казаха колегите проблема е в нивото на спирачната течност.
                проблем 2 е решен доливане на спирачна течност и индикациатя изчезна!! от утре се залавам с класкона!!колеги отворих кормилото аирбега и клаксона за закачени но нямам клаксон HELP!!!!също така ми казаха 4е индикациата която е за колана е индикация и за възглавницата! та мисалта ми е може ли някога да е имало проблем с тази възглавница и след това да е остана грешка в ЕКУ-то!Дайте съвет

                Коментар


                  #9
                  1115 написа:
                  kanchev написа:
                  2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
                  Ама той знака за износени накладки е съвсем друг.Най вероятно, както казаха колегите проблема е в нивото на спирачната течност.
                  Индикатора за накладките е друг, но ... побългаряването го кара да не свети. Тогава светва за нивото на спирачната течност - накладката става по-тънка, но майстора казва "Има хляб в нея" и ние не я сменяме. Караме докато почне да чука на желязо и да не спира. Междувпрочем - сигурен съм, че никога няма да види светнал индикатора за накладки - дори моят кабел беше отрязан.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    Re: няколко проблема на маера

                    [quote="yaho0Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана[/quote]по 3. : Кое ТОЧНО е мястото на което не идва + от волана, в смисъл къде мериш че няма +?

                    Коментар


                      #11
                      Re: няколко проблема на маера

                      [quote=ogi28b]
                      "yaho0Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана[/quote написа:
                      по 3. : Кое ТОЧНО е мястото на което не идва + от волана, в смисъл къде мериш че няма +?
                      грешката е моя!!! захранването на волана си го има и плюса и минуса си ги има но при натискане не идва плюса при клаксона!!!!имам съмнения че този волан не е оригиналния! по мои сметки след като е ударена колата и еърбега се е отворил след това е сложен друг волан!свети ми и индикациата за този еърбег!! и незнам какво да права!!клаксона сащо немога да проследя каде е прекънат този кабел

                      Коментар


                        #12
                        Отзад на таблото с бушони има реле за клаксона, провери го. Контакта на волана захранва бобината на това реле. То затваря директна верига от акумулатора до клаксона. От трите релета е средното. Като натискаш волана (клаксона) чува ли се цъкане на реле откъм таблото с бушони?

                        Коментар


                          #13
                          Re: Няколко проблема на Мареа

                          ЗНАЧИ ЗА КОЛАНА Е МНОГО ЛЕСНО ПОД ТВОЯТА СЕДАЛКА ИМА ЕДНА БУКСА ВИЖ ДАЛИ Е ЗАКАЧЕНА И СИ ГОТОВ, АКО ИМАШ ВТОРИ АИР БЕГ ВИЖ ДАЛИ И ДР СЕДАЛКА ОТДОЛУ Е ЗАКАЧЕНА БУКСАТА АКО ПАК ПРОДАЛЖАВА ДА ТИ СВЕТИ СИ МАХНИ КАСЕТКАТА ЗА АИР БЕГА ПРИ МАХНАТ АКОМУЛАТОР ЩОТО Е ОТИШЪЛ ПИРО ПАТРОНА И САМИЯ АИР БЕГ И ДА НЕ СТАНЕ БЕЛЯ
                          Mersi mnogoo za otdelenoto vreme

                          Коментар


                            #14
                            Re: Няколко проблема на Мареа

                            КАСЕТКАТА СЕ НАМИРА ПОД РАДЯТОРЧЕТО ВЪТРЕШНОТО ТЯ Е С ЖЪЛТА БУКСА ТОВА Е ЦЕНТРАЛНАТА КОНЗОЛА
                            Mersi mnogoo za otdelenoto vreme

                            Коментар

                            Working...
                            X