ogi28b как мислиш? Значи лоста подава информация към моторчето то явно работи лоста също.Може ли,шлиците на чистачките да са се износили и да превъртат и от там да идва проблема?А това става лесно ако не се затегнат рамената на чистачките.
ogi28b как мислиш? Значи лоста подава информация към моторчето то явно работи лоста също.Може ли,шлиците на чистачките да са се износили и да превъртат и от там да идва проблема?А това става лесно ако не се затегнат рамената на чистачките.
"Отговорни" за връщането на чистачките в пъроначално положение са едни конкактори под оста на мотора! Разбира се преди това трябва да има подаден импулс от лоста за управление. Т.е. ако той не е наред също чистачките могат да си спират, където искат. В повечето случаи проблема е при мотора и конкторите.
Всички скорости си работят, бавни, бързи и интервали, но като върна лоста на нула спират където са. А между другото и задната чистачка го прави същия номер, дори и когато пръскам вода като спра и тя спира където е.
Моят съвет е все пак да обърнеш внимание на мотора и по-специално на контакторите! На схемата ясно се виждат. Относно задната чистачка аз преди време също имах подобен проблем, оказаха се контактите на вратата-багажник.
Как така ги гледа? При мен някога колата е имала удар отзад и просто контакторите бяха разместени и се наложи да им подложа едни шайби за да ги повдигна. Но щом казваш... може да не е от това.
Всички скорости си работят, бавни, бързи и интервали, но като върна лоста на нула спират където са. А между другото и задната чистачка го прави същия номер, дори и когато пръскам вода като спра и тя спира където е.
Това доказва че проблема не е в износени шлици или незатегнати рамена Залагам на проблем в лоста - там където е оградено с червено. И на същото залагам за задната чистачка. Следващата стъпка е с мултицет - зумер, вместо сонди - крокодилчета, и въоръжен със схема, да измериш за верига м/у съответните крачета в конектора на конзолата, отговарящ за чистачките. Имай предвид че майстора винаги така ще ти нагласи нещата, че да е най-лесно и бързо за него, и като ти направи бързата демонстрация, да ти каже: "Ето - работи, давай парАта." А ти чак после усещаш че нещо не е наред. Повече нямам какво да напиша по темата, за мен проблема е ясен одавна - още като оградих с червено съответния възел на лоста. Това не значи че съм прав! Мултицетът ще покаже.
Само да подскажа - като махнеш ключа от контакт, чистачките също спират там докъдето са стигнали (Прекъсва им тока.) Има ток - има чистачки - няма ток - няма чистачки. На схемата се вижда добре - в позиция "нула" на лоста, към моторчето също има сигнал. Или поне трябва да има. Този сигнал ги връща в изходна позиция, а когато липсва - спират където са. Мултицета, мултицета...
Само да подскажа - като махнеш ключа от контакт, чистачките също спират там докъдето са стигнали (Прекъсва им тока.) Има ток - има чистачки - няма ток - няма чистачки. На схемата се вижда добре - в позиция "нула" на лоста, към моторчето също има сигнал. Или поне трябва да има. Този сигнал ги връща в изходна позиция, а когато липсва - спират където са. Мултицета, мултицета...
А когато единият контакт не контактува с този, които идва директно от лоста не става ли същото? В схемата ясно се виждат трите контактора в блока на мотора. Ако проблемът се е появил едновременно и при задната чистачка тогава най-вероятно става въпрос за проблем в лоста. Разбира се трябва да се поработи малко с мултицета и то от човек, който знае, къде, какво да мери!
Колеги не знам къде е проблема, не разбирам от схеми и мултицети, подлагах на контакторите на багажника (не е от там), но чистачките пак спряха да работят степените.Ако може кажете ми къде да отида да ги видят и да ги оправят!!!
Коментар