Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фабрични тонколони

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Използвам темата, ако ми позволи автора.Моля, посочете ми точния размер на предните колони [във вратите] на Fiat Brava. 1999 г., ако има значение.Като размер ми посочете разстоянието по диагонала между монтажните отвори.Доколкото си спомням от прочетеното, елипси са, нали не греша?Ще се опитам да си намеря качествени елипси, три или четирилентови.Демпването ще го направя по посочения в друга тема начин.А пищялките на таблото?Засега не се налага да ги сменям, но знае ли човек ...Те какви са? С какъв размер?
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #17
      3 варианта:1. Елипси 5х7 - това е стандарта, разстоянието не знам кой ще тръгне да сваля кори да го мери.Херц мисля имаха компонентни, но бяха добра цифра.2. Преходник от 5х7 към 13см колони и си слагаш 13см компонентна система.3. Разширяваш гнездата и слагаш 16,5см компонентна система. Изисква рязане, пилене и ринг евентуално.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Аз си пробих кората отзад и сложих елипси 6 x 9 инчови и си пасна супер. Колкото до заводските колони отзад аз поне нямах такива само местата си ги има и има прекарани кабели до тях което улесни слагането на колоните на кората.

        Коментар


          #19
          Питам така emzo, защото когато си купувах говорители за отзад, фабричните места, се изразих ясно, така както съм чел.Малоумника тръгна с ролетката, понеже наистина на самите кутии е изписано точно така, в милиметри. В случая диаметъра, говорителите бяха кръгли.Не съм сигурен, че ще ме разбере какво означава 5х7.А какво ще рече компонентни? Наистина съм профан в тази област.За отзад си купих 13 сантиметрови Hertz. 109 лева бяха комплекта. Монтирах ги на фабричните места тъй като не искам да си пробивам кората.
          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
          www.cyxap.com

          Коментар


            #20
            И правилно си нпаравил.Среже ли се кората от тежестта на каквито и да е елипси започва да тропа, трябваше да уплътнявам.Най-просто казано има 2 вида колони:- коаксиални - всичко в едно - ниски, среди, високи- компонентни - от основния говорител - ниски и среди, а високите за изедени отделно (пищялки).Вървят комплект с филтри.А малоумника с ролетката , го смени .Елипсите са с размер 5х7", като не знае какво да ти продаде, да се хвърли от някой мост
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              А малоумника с ролетката , го смени .
              Технополис, не е виновно момчето, такъв им е подбора.Ще се научи. Стига да има желание.А на теб благодаря за информацията, гледам около 200 лева са компонентните Hertz, което ме удовлетворява.Не знам само къде да напъхам тези филтри, предполагам, че това е третия елемент по снимките. Пищялките и тонколоните ги познавам.Ще измисля нещо.Макар и с фабричното радио, което не блести с особени качества, ми се ще звука да е малко по джиджав така ... дет’ се вика ...
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #22
                Аз и за това го и махнах фабричното понеже при усилване до край и почва да драшти а след като сложих CD-то фабричните колони на вратите си показаха качеството докато при заводския нямаше същия ефект. Сега какви колонки да си сложа отзад говоря за елипси ( три лентови или четири лентови ) и ако може кажете и някоя марка все пак. Но не искам да прая джангър ( лудница ) но поне като си усиля да се кефя на звук. Благодаря

                Коментар


                  #23
                  Елипсите във вратите, пищялките - отпред на таблото.Филтрите .... ами единия ми е до бушоните отляво , а другия зад жабката(разглябя се)Фабричното радио няма да ги захрани като хората, но винаги може да се сложи един усилвател.Зависи и от това, колко си претенциозен.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo, ти отговори и на моя въпрос - значи би трябвало да има филтри, не съм се занимавам да се гъзурча из колата още. не съм много запознат с модификациите, обаче ако нямам фабрични пищялки на таблото, възможно ли е все пак да ги имам тия филтренца???

                    Коментар


                      #25
                      О нямам идея инжинерите от FIAT дали слагат в завода.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        nice2mitiu написа:
                        emzo, ти отговори и на моя въпрос - значи би трябвало да има филтри, не съм се занимавам да се гъзурча из колата още. не съм много запознат с модификациите, обаче ако нямам фабрични пищялки на таблото, възможно ли е все пак да ги имам тия филтренца???
                        Ако нямаш пищялки в таблото нямаш и фабрично поставени филтри.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          колега сигурен ли си че щом има фабрични пищялки има и някви филтри?аз си мисля че имат само по един кондензатор на пищялките 4.7мF 50v. ако бъркам ме поправете искам да ги видя тези оригинални филтри
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #28
                            E то филтъра е същото
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Е по-сложните филтри включват и схеми с бобини освен кондензаторите .
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар


                                #30
                                profusion написа:
                                Тия предните боклуци са по 15 W. За пищялките отпред не знам, а къде имаш пищялки отзад, че за такова нещо за първи път чувам?
                                Доколкото знам дали има отзад колони зависи от модела на радиото. тези със cd имат а без cd не. ако имаш колони отзад би трябвало да има и управление на волана (пак опция на модела на радиото)
                                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                                Коментар

                                Working...
                                X