Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся компютър втора употреба за фиат пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Привет колеги, Използвам случая да дам малко инфо, тъй като вчера смених ECU.Колицата е Пунто 1.2, 2000 г. моноинжекция 60 кс ECU- то е Magneti-Marelli .Започна да работи на 2 цилиндъра - проверихме свещи, кабели и какво ли не но резултат никакъв.След диагностика във Вантотрейд и ЮВЕ....независимо едни от други се оказа че проблема идва от ECU-то !! В ЮВЕ Бош предложиха да го дадем за ремонт (имат човек, който ги правел).Взе го човека, игра си два дни и нищо - каза че се е прецакал някакъв интеграл, това ECU било хибридно, и с две думи не може да се оправи. И нещата одидоха до ново...ECU-то е сменено с ново в Александър ауто, срещу 880 лв. и 1г. писмена гаранция. (само и единствено там го имаха в наличност в цяла София). Използвам случая да ги похваля - професионална работа, бързо и чисто. Приеха колата, въпреки че свободни часове имаше за месец май. За сведение на колегите....при смяна на ECU с ново НЕ Е необходимо да се сменят ECU, имобилайзер и ключ в комплект!! Това се прави само ако ECU-то е втора употреба, читаво е и НЕ СЕ препрогрмира. Впрочем цената на ECU , имобилайзер и ключ в комплект, втора употреба е близка до ново ECU, без гаранция за резултата, а намирането не е лесно.
    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
    Punto М2 1.2 SX 2000г.
    МРАЗЯ НАП!!!

    Коментар


      #32
      ecu

      това Пунто не го ли оправихте още преди кадето беше разглобено http://www.carclinicmagazine.com/fia...-.htmlтука го има също с доставка ама щом колата върви вече е добре
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #33
        Защо всичките си мислят че колитев Дупница са най евтини и хубави. Там са по големи мошеници и от горубляне. И нямат далавера да дават хубаво пунто на ниска цена. А относно това да ги осъдиш- почти невъзможно е в договора пише в състочние в каквото е в момента, освен това не е магазин и няма такава клауза за 3 дневен срок за връщане.И като видите евтина кола "на далавера" в Дупница мислете преди да я купите а не си мислете че сте ударили киоравото. Никой не дава читава кола за малко пари.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #34
          Имам 2бр компютри за ФИАТ Пунто 1,2..старият модел.И двата са редовни,закачахме ги на диагностичен тестер..саме че са заклюцени..ако някои се наеме да ги отклучи ,подарявам му единиятКраси0878437700

          Коментар


            #35
            cvetka86 написа:
            колата така я взехме,много здраво ни излагаха!един майстор ни каза че ако се намери втора употреба мойе да се направи,да се махне вразката на комп. със запалването (не знам точно как се казва) и да стане добре.наистина ли не става с комп. 2 употреба?хора благодаря ви много че се отзовавате,отчаяни сме!
            Не се притеснявай, и мен така продавача ме прекара. за момент светна чека и цилиндрите прескочиха, и после се оправи. Обаче като я взех колата започна все повече да става така. А понякога по цял ден и няма нищо. Определено и при мен работата отива на ново ЕКУ. Писах на коелгите ЛС, дано имат време да ми отговорят. Но проблема след време пак може да възникне, дори и с ново ЕКУ - измерих работната темепратура на мястото където е ЕКУ-то, не пада под 60 градуса. СМятам че не му е там мястото и като си взема ново, определено ще се погрижа да има охлаждане. Не претендирам за прецизност на измерваната температура, но като конструктивно решение ЕКУ-то се охлажда само от въздуха, който влиза в двигателя, след въздушния филтър. СЛед като прочетох разбрах че за тези коли това определено е слабо място, и мисля, че повишената температура оказва влияние за преждевременното излизане от строя на ЕКУ-то. Не подценявам инженерите , които са го сметнали, но аз имам скромен опит в електрониката и знам температурата какво прави с чиповете. А както казват колегите, че ИС са хибридни.... си мисля, че е направено нарочно след няколко години да излезе от строя....Видях, че кабелите имат относително малка дължина до куплунзите, но ще се постарая да измисля някакво охлаждане, поне да знам че съм пробвал.Не е нормално прецизен уред да го завреш в горещината на двигателя , от 6 години се занимавам с електроника, но това е най-тъпото решение , което някога съм виждал.

            Коментар


              #36
              кола

              вярно че нему е там мястото но да е по ковти на майстора е сложенва там така е и при други марки коли от по новите дори и на по гадно това че работи на 2 цилиндъра се оправя/ако е само това де /без смяната на ECU
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #37
                Re: кола

                kluchar написа:
                вярно че нему е там мястото но да е по ковти на майстора е сложенва там така е и при други марки коли от по новите дори и на по гадно това че работи на 2 цилиндъра се оправя/ако е само това де /без смяната на ECU
                А имаш ли идея за колко време се оправя, и колко ще струва?Все пак благодаря за информацията, само това е - работи си на два цилиндъра. Като закача осцилоскопа, виждам че инжекторите имат захранване, но липсва управляващ импулс за първи и четвърти цилиндър. Когато компа реши всичко си е наред и си получават управление. Иначе определено ще му сложа охлаждане на онова което си купя, както разбирам от другите колеги с аналогичен проблем направо минават на нов...Да кажем,че моята кола е била калпава и компа се е прецакал и това е на 10 000 една, не може на още други проблема да е същия, очевидно че нещо в сметките им на заводаджиите не е наред, но можеби е направено с цел хората да си купуват ЕКУ-та.

                Коментар


                  #38
                  ECU решение

                  Аз карах 1 година на 2 цилиндъра, на финала влезнах в ebay и си купих чисто нов компютър за 411лв. Това е цената която ми стъпи с доставката. ЕКУ-то може и да е рециклирано- незнам, но ми го продадоха като ново. Еку-то е plug&play т.е. слагаш и караш, нулиран е и сам се обучава към имобилайзера и т.н. точно днес ми дойде, смених го със стария за 1 мин. и вече съм на 4 цилиндъра. Доставката ми траеше 1 седмица. Ако някой му трябва IAW59f.M2 или M3 да ми пише и ще му кажа аз от кой си взех компютъра и съм супер доволен.
                  Нищо не знаеш докато не опиташ това което знаеш !!!

                  Коментар


                    #39
                    така. Да Ви осветля малко по въпроса, понеже съм се парил Това е често срещан проблем при този модел и двигател на фиат. Точно моделът пунто 1.2 8 клапана с ECU 59F на Marelli дава този дефект - 2 крайни стъпала в ECU-то горят и спират да подават сигнал на 2 от дюзите. Чувал съм хора, които могат да ги оправят, но не мисля, че биха се хванали да се занимават.Най-простото решение е втора ръка ECU + Body computer + ключа с патрона. Аз ги взех за 250 лв. втора ръка, смяната е 15-тина-20 минути работа, ако не си го правил преди. В общи линии е plug & play.Не е нужно да даваш 800-1000 лв. за ново ECU, въпреки, че новото си е ново, но не се знае след година-2 и то дали няма да сгъне.Взимай от някоя морга комплекта, слагай го и си карай Няма да имаш проблеми п.п. Много важно - ECU, вътрешният компютър на гърба на блока с бушоните и релетата и ключа с патрона Целият комплект

                    Коментар


                      #40
                      кола

                      МНога рядко може да намериш на 250 лв. втора ръкащото повечето знаят че оригинално ескъпо и за това диган цените а има и много пъти уж да е комплект а то като се сложи да не тръгне изобщо така че по добре да се отремонтира старото ECU или да се купи чисто
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #41
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        МНога рядко може да намериш на 250 лв. втора ръкащото повечето знаят че оригинално ескъпо и за това диган цените а има и много пъти уж да е комплект а то като се сложи да не тръгне изобщо така че по добре да се отремонтира старото ECU или да се купи чисто
                        Тук в София в поне 1 автоморга имат в момента в наличност, преди 1-2 месеца поне имаха, като си търсех други части питах. Искаха 300 лв. на едната, ако не се лъжа. На околовръстното, като тръгнеш от разклона за Панчарево в посока Младост - пада се вдясно моргата. Там имаха цял двигател, заедно с компютрите, даже имаха части от втори, но за него не знам.в mobile.bg имаше бая обяви за пунто на части, там също се намира, половината, да не кажа повечето - са от морги.

                        Коментар

                        Working...
                        X