Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект: СВЕТЕЩИ ВРАТИ - Обсъждане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46

    Коментар


      #47
      Ogi28b , аз си правих две екстри обединени в една схема. Едната е като отворя вратата да ми рабитят ел-стъклата а другата като си отключа колата да ми светват халогените за мъгла докато отворя вратата да се кача. Използвах 4-ри релета и някои друг метър кабел Схемата е много проста ама не съм специалист в тази насока (влече ме като хоби Не мога да кача схемата щото е много голяма , ако някои може да пише меил да я пратя там. :D
      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

      Коментар


        #48
        deadairplane написа:
        Проблема е че това микроключе е на купето и за да го използваш трябва да пуснеш още един кабел тъй като Оги иска светлинките да са на вратата понеже освен да му светят къде иска да стъпи и да служат като "габарит" който да обозначава къде е края на вратата за да не я "обърне" някой засилил се през ноща.
        Ключето е в бравата на вратата така че не е проблем всички фиати са така а и не само те

        Коментар


          #49
          Milen’ko_Punto написа:
          Ogi28b , аз си правих две екстри обединени в една схема. Едната е като отворя вратата да ми рабитят ел-стъклата а другата като си отключа колата да ми светват халогените за мъгла докато отворя вратата да се кача. Използвах 4-ри релета и някои друг метър кабел Схемата е много проста ама не съм специалист в тази насока (влече ме като хоби Не мога да кача схемата щото е много голяма , ако някои може да пише меил да я пратя там. :D
          Аз това за прозорците си го имам фабрично, ама за халогените дали не може да се използва схемата примерно да се свърже към фаровете? А и можеш ли да пратиш схемата на blade_sg@abv.bg ?
          "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

          Fiat Tempra 1.9 TDs
          Subaru Legacy 2.0i

          Коментар


            #50
            ОК, ето схемата ама пак да уточня . Ел-стъклата ми работят без контактния ключ и при отворена врата а халогенките за мъгла ги включва алармата ми (имам кабел от алармата които трябва да отваря багажника и понеже багажника ми е с жило ....реших да го ползвам тук) Ако има въпроси питаите.
            Прикачени файлове
            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

            Коментар


              #51
              stenli написа:
              deadairplane написа:
              Проблема е че това микроключе е на купето и за да го използваш трябва да пуснеш още един кабел тъй като Оги иска светлинките да са на вратата понеже освен да му светят къде иска да стъпи и да служат като "габарит" който да обозначава къде е края на вратата за да не я "обърне" някой засилил се през ноща.
              Ключето е в бравата на вратата така че не е проблем всички фиати са така а и не само те
              А къде точно се намира ключето - до дръжката на вратата (вътре в самата врата) ли?Въпросът ми е свързан основно с радар-детектор - искам да го направя да се изключва когато отворя шофьорската врата, т.е. когато полицаят ме спре за проверка.
              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

              Коментар


                #52
                IvoMarea написа:
                А къде точно се намира ключето - до дръжката на вратата (вътре в самата врата) ли?Въпросът ми е свързан основно с радар-детектор - искам да го направя да се изключва когато отворя шофьорската врата, т.е. когато полицаят ме спре за проверка.
                За антирадара мога да ти дам една по добра идейка използвай бутона на ръчната спирачка - като я дръпнеш да го изключва че с вратата може да стане гаф пък и в повечето случаи като те спрат смъкваш стъклото.

                Коментар


                  #53
                  Стенли, можеш ли да обясниш малко по-подробно, къде точно се намира това ключе във вратата, че имам проблем със същото при шофьорската врата?А това самостоятелно захранване с батерии колко ще издържа, 6 месеца ми се струват доста, имайки предвид, че за добро осветяване ще се използват поне 8 диода(2 червени и 6 бели).ИвоМареа за антирадара можеш да си прекараш отделно копче, все някъде по таблото или средната конзола трябва да имаш място за едно допълнително копче.
                  "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                  Fiat Tempra 1.9 TDs
                  Subaru Legacy 2.0i

                  Коментар


                    #54
                    Аз лично досега такъв бутон за затворена врата в ключалката не съм виждал.Всички са на колоната за която се дъжи вратата - облечени в гума - така беше на Уното, Типото, така е и на Бравата и на Пунтото - и на двете съм слагал аларми и съм хващал от там за отворена врата.Предлагам всеки да си провери дали има такъв бутон, защото ако има - едва ли има в ключалката. Там според мен е възможно да има датчик само на сериите с най-високо оборудване, ако изобщо има....
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #55
                      Аз не знам къде е, затова питам. Ама щом казваш, че на типо е в колоната, която държи вратата, значи и при мен е там(къде типо, там и темпра).
                      "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                      Fiat Tempra 1.9 TDs
                      Subaru Legacy 2.0i

                      Коментар


                        #56
                        Гарантирам че на дедрата не е на колоната, ами е част от машинката за отключване/заключване. Изпробвано и доказано - на широко отворена врата машинката като се натисне и се прибере ръчно, червената лампа, индикираща за съответната врата изгасва. Също и на свалена машинка, ако вратата се прибере плътно, не изгасва, докато механизма на машинката не щракне втория път. Почти съм сигурен че и на бравата ми е така, защото никъде по колоната няма от онези копченца, а светването и изгасването на лампата наподобява начина при дедрата.

                        Коментар


                          #57
                          И при пунтото на жена ми има някакво ключе на бравата на вратата защото съм пробвал при едно щтракване на вратата не изгася лампата на таблото за отворена врата. И като натисна с пръст бутона за плафона също не угасва.
                          Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                          ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                          Коментар


                            #58
                            Сега уж нещо се опитвам да разбера, ама с тея електронни компоненти си нямам на идея кое кога е постоянно под напрежение и кое не. Ограденото в червено е бутончето за отворена врата, по-точно то дава маса на лампата на таблото, а дали към нея постоянно има ток - не знам. На долната снимка е цялостната схема. Е, как мислите, дали някоя от тези жици е постоянно захранена и да можем да я използваме?ред.: Vol4.pdf, страница 479 от файла.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #59
                              абе че няма да се захранва от акумулатора - ясно... ама да видим сега къде и как може да се монтират тези чудеса. Въпрос към всички които са разглабяли вратата: Трудно ли е, какви особености има, щото ми предстои такова нещо.Значи виждате колко място има под джоба на вратата, от вътрешната страна на кората. Чудя се дали там е кухо, или има нещо , което в нашия случай би попречило? става въпрос за около 5-те сантима под линийката, мисля че са предостатъчно да се интегрират там диодчета.Отделно от това онази джаджа над долната панта на вратата, наречена ограничител, която задържа вратата да се отваря на 3 степени, при мен е откачена на шоф. врата. Някой с 2-3 думи да сподели как е устроено отвътре, и дали само е откачено, или е изкъртено? (в смисъл може ли да се изкърти?) понеже пантите видимо са без поражения, едва ли са къртени, предполагам че нещо се е откачило.Но това за ограничителя е друга тема де, сега какво ще кажете по тази, дали това място може да се ползва? Искам като правя едното, да направя и другото, за да не си играя да разглабям вратата 10 пъти. Сега ще разгледам сервис мануала, да видя къде какви рапидки трябва да има, и какви щипки , за да се подготвям лека полека психически за разглабянето
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #60
                                blagun написа:
                                При мен има такова осветление под двете врати!
                                При теб това осветление работи ли винаги като отвориш вратата, или само когато си на габарити? Доколкото успях да свържа коя жица от едната страница на коя жица от другата отговаря, изглежда че това осветление минава през релето на габаритите, т.е. ако не си на габарити, не светят вратите. Така ли е, щото нещо не ми се вижда смислено ако е така. Или ще трябва по-внимателно да разгледам.ред. : Не съм гледал внимателно, сега го видях как е точно. Лампите постоянно са под напрежение, а бутона на вратата им дава маса, един бутон дава маса и на двете лампи, т.е. като отвориш лявата врата, светят и двете врати. Според схемата. Хайде да измислим дали можем да ползваме този начин на свързване в Брава/о? Идеи?
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X