Дачиците за отворена врата работят ВИНАГИ - те просто подават маса като се отвори вратата.Независимо кой от четирите ще се задейства - цялата верига се затваря.По принцип са подходящи за това, което се обсъжда.А мястото на светодиодите наистина е най добре на кората на вратата - даже може да се направят да не стърчат от кората а да са наравно върховете им с нея и така няма опасност при затваряне на врата да се счупи някой от тях.Освен това ще е и най красиво. Цялата работа е елементарна - определен брой диоди - бели силно светещи, може и с насочена светлина - в долната част на кората, гледащи надолу и няколко червни гледащи назад. Взема се + някъде от бушоните (във вратат има + но работещ само на контакт) или се преработва + на ел стъклата да действа постоянно, - се взима от бутона за лампата. Най големия проблем е вкарването на кабели във вратите - ако сте забелязали там не е с оплетка кабели в гумен маншон, а е с букса - което е страхотно решение, но не и за модване. Гледал съм я буксата и не ми се стори да има свободни места, а пускането на допълнителен кабел/и ще бъде много грозно като няма къде да се скрият.Друг вариант е слагането на тази система с автономно захранване във вратата - една батерийка изкарва години на няколко светодиода и рид ампула (мисля че имаше нормално затворени или ако не се измисля как да стане) която да се среща с магнит монтиран под пластмасовата лайсна на прага, който да спира светенето при затворена врата. Така не само ще е автономно - даже и акумулатора да е свален, това ще работи, няма да има никави кабели външно, ще се задйства само на конкретната врата. Батерията може да се разположи в джоба на вратата за по-лесна подмяна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проект: СВЕТЕЩИ ВРАТИ - Обсъждане
Collapse
X
-
Аз в това отношение съм лесен-на темпрата кабелите са с гумен маншон, който свързва купето и вратата. А Yavor значи казваш да се вземе маса от лампата, а плюса мисля, че е най-добре да го прекараме през отделен бушон, да не разбутваме вече поставената фабрична ел инсталация. Поне при мен има свободни гнезда за бушони, предполагам и на брава/браво ще има. А някой запознат ли е, колко датчика за отворена врата има на предните врати?"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
LED
тука има доста модели http://www.besthongkong.com/index.php?cPath=10 при мен съм си го направил свети ми долу под кормилото и под жапката светло син цвят ярко и става готино имам и ултра виолетова лампа на тавана може и тя да си е пускам с ключе а може и да се сменят всички лампи със светодиоди Премахвам линка, защото прави трудно четенето на страницата.екип фиат-бг.орг
Коментар
-
xarixito написа:Аз съм прокарвал кабели през тази букса за да управлявам с алармата стъклата. Ако колата не е със всички екстри не се използват всички връзки има свободни които се разпробиват с една бургиа. Успях да прокарам 5 кабела по този начин.
Коментар
-
значи варианта за буксата отпада. Трябва така да се измисли, че всеки който желае, да може да си го направи независимо от свободните места в буксата или други подобни пречки, които са различни за различните коли.Сега ще поровя малко за тези рид ампули... защо третата страница от тази тема ми я отваря тоооооолкова широка, все едно е 2000 пиксела, а не 1024
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane да, един бърз преглед на кратинка на ампула и ми стана ясно за какво иде реч. То било доста разпространено - има го къде ли не.. Както и да е, в електронните магазини има и малки батерийки, изобщо има хляб в цЕлата схема. Гледах и едни "маски за LED" обаче май няма да са подходящи. Blade SG Снимка на вратата мога да дам утре, може и като картинки, кой детайл точно те интересува? Буксата или пък мястото за което говореше JO_666 м/у вратата и прага?Иначе аз общо взето вече си го представям как ще стане, мислех да драсна някаква схемичка в опростен вид, ама то е толкова просто че май няма смисъл.Една батерия, едно кабелче примерно от 0.75, една ампула с нормално затворен контакт, 4-6 диода (зависи колко силно светят, може и 4 да стигнат)отдолу на кората на вратата, 2 червени насочени назад, и така...Сега измислих че ще е хитро да има и 1 жълт диод, ако може да се върже към аварийните светлини, няма да е лошо? Тя колата ще заприлича на пътуваща дискотека. Знаете ли къде продават надписи Golf 2 GTI ? Искам да си купя
Коментар
-
Искам да видя тая букса и също как ти изглежда кората на вратата. А за жълтите може да си сложиш от мигащите диоди, те мигат непрекъснато, когато е затворена веригата. Аз имам червен и ефекта от него е наистина много дразнещ, така че ще се забелязва."Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Оги, накрая да не ти искам авторски права за идеята.... Единственото което не ми е ясно в схемата е колко време ще изкарат светодиодите само с батерия. Ама като се замисля имам едно фенерче със супер ярък светодиод купено от всичко за 1 лев и вече втора година не е спряло да свети, а малкия непрекъснато гаси лампите в къщи и се разхожда с него. А батерията му е тип - като за часовник, ама по-голяма.Така че си мисля - 3 волтови светодиоди, нормално затворена рид-ампула, малко кабели (съвсем тънки при това - хем лесно се маскират) и едно легло за 2бр АА батерии - частите са на стойност някоко лева.Играчката е повече.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Според мен е излишно да се ползват допълнителни контакти. Във всяка брава има микроключе което се задейства при отваряне на вратата и замасява сигналния проводник. Единствения проблем е подсигуряване на постоянен плюс за да светят по всяко време при отваряне на врата. В колите с централно заключване кабелите към моторчето на заключването са постоянно дадени на маса и се подава плюс по единия или другия проводник за да се променя посоката. Може да се пробва вариант да се преработи блока за центарлно да подава постоянно плюс по двата кабела и сътоветно от тях да се вземе захранване за светодиодите така няма да се наложи допълнително прекарване на кабели.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар