Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект: СВЕТЕЩИ ВРАТИ - Обсъждане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дачиците за отворена врата работят ВИНАГИ - те просто подават маса като се отвори вратата.Независимо кой от четирите ще се задейства - цялата верига се затваря.По принцип са подходящи за това, което се обсъжда.А мястото на светодиодите наистина е най добре на кората на вратата - даже може да се направят да не стърчат от кората а да са наравно върховете им с нея и така няма опасност при затваряне на врата да се счупи някой от тях.Освен това ще е и най красиво. Цялата работа е елементарна - определен брой диоди - бели силно светещи, може и с насочена светлина - в долната част на кората, гледащи надолу и няколко червни гледащи назад. Взема се + някъде от бушоните (във вратат има + но работещ само на контакт) или се преработва + на ел стъклата да действа постоянно, - се взима от бутона за лампата. Най големия проблем е вкарването на кабели във вратите - ако сте забелязали там не е с оплетка кабели в гумен маншон, а е с букса - което е страхотно решение, но не и за модване. Гледал съм я буксата и не ми се стори да има свободни места, а пускането на допълнителен кабел/и ще бъде много грозно като няма къде да се скрият.Друг вариант е слагането на тази система с автономно захранване във вратата - една батерийка изкарва години на няколко светодиода и рид ампула (мисля че имаше нормално затворени или ако не се измисля как да стане) която да се среща с магнит монтиран под пластмасовата лайсна на прага, който да спира светенето при затворена врата. Така не само ще е автономно - даже и акумулатора да е свален, това ще работи, няма да има никави кабели външно, ще се задйства само на конкретната врата. Батерията може да се разположи в джоба на вратата за по-лесна подмяна.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #32
      Аз съм прокарвал кабели през тази букса за да управлявам с алармата стъклата. Ако колата не е със всички екстри не се използват всички връзки има свободни които се разпробиват с една бургиа. Успях да прокарам 5 кабела по този начин.
      FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX

      Коментар


        #33
        Аз в това отношение съм лесен-на темпрата кабелите са с гумен маншон, който свързва купето и вратата. А Yavor значи казваш да се вземе маса от лампата, а плюса мисля, че е най-добре да го прекараме през отделен бушон, да не разбутваме вече поставената фабрична ел инсталация. Поне при мен има свободни гнезда за бушони, предполагам и на брава/браво ще има. А някой запознат ли е, колко датчика за отворена врата има на предните врати?
        "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

        Fiat Tempra 1.9 TDs
        Subaru Legacy 2.0i

        Коментар


          #34
          LED

          тука има доста модели http://www.besthongkong.com/index.php?cPath=10 при мен съм си го направил свети ми долу под кормилото и под жапката светло син цвят ярко и става готино имам и ултра виолетова лампа на тавана може и тя да си е пускам с ключе а може и да се сменят всички лампи със светодиоди Премахвам линка, защото прави трудно четенето на страницата.екип фиат-бг.орг
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            xarixito написа:
            Аз съм прокарвал кабели през тази букса за да управлявам с алармата стъклата. Ако колата не е със всички екстри не се използват всички връзки има свободни които се разпробиват с една бургиа. Успях да прокарам 5 кабела по този начин.
            Не ми се рови да видя как изглежда буксата, но например на моята кола дали има свободни места? 4 ел стъкла, огледала с подгряване, централно отключване... Може би всичко е запълнено? На Yavor идеята ми допада: Наистина с една батерия вътре, колко ли време би издържала? Да захранва около 5-6 диода за по 5-6 секунди 10-на пъти на ден? Нямам представа какво е рид ампула, но ме кефи как звучи. Как мислите за този вариант? На мен ми се струва най-добър за момента, предвид това че евентуално няма как да прокарам кабели през буксата?

            Коментар


              #36
              Казах за тези който нямат всички екстри при теб надали ще има свободно място. Рид ампулата преставлява две контактни пера в стъклена апула и посреством магнит ги допираш една до друга.
              FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX

              Коментар


                #37
                значи варианта за буксата отпада. Трябва така да се измисли, че всеки който желае, да може да си го направи независимо от свободните места в буксата или други подобни пречки, които са различни за различните коли.Сега ще поровя малко за тези рид ампули... защо третата страница от тази тема ми я отваря тоооооолкова широка, все едно е 2000 пиксела, а не 1024

                Коментар


                  #38

                  Коментар


                    #39
                    Оги можеш ли да ми покажеш как изглежда твоята врата на колата, снимка ако имаш нещо? И никой ли няма тук с Темпра, май само аз представлявам тази кола в проекта.
                    "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                    Fiat Tempra 1.9 TDs
                    Subaru Legacy 2.0i

                    Коментар


                      #40
                      deadairplane да, един бърз преглед на кратинка на ампула и ми стана ясно за какво иде реч. То било доста разпространено - има го къде ли не.. Както и да е, в електронните магазини има и малки батерийки, изобщо има хляб в цЕлата схема. Гледах и едни "маски за LED" обаче май няма да са подходящи. Blade SG Снимка на вратата мога да дам утре, може и като картинки, кой детайл точно те интересува? Буксата или пък мястото за което говореше JO_666 м/у вратата и прага?Иначе аз общо взето вече си го представям как ще стане, мислех да драсна някаква схемичка в опростен вид, ама то е толкова просто че май няма смисъл.Една батерия, едно кабелче примерно от 0.75, една ампула с нормално затворен контакт, 4-6 диода (зависи колко силно светят, може и 4 да стигнат)отдолу на кората на вратата, 2 червени насочени назад, и така...Сега измислих че ще е хитро да има и 1 жълт диод, ако може да се върже към аварийните светлини, няма да е лошо? Тя колата ще заприлича на пътуваща дискотека. Знаете ли къде продават надписи Golf 2 GTI ? Искам да си купя

                      Коментар


                        #41
                        Искам да видя тая букса и също как ти изглежда кората на вратата. А за жълтите може да си сложиш от мигащите диоди, те мигат непрекъснато, когато е затворена веригата. Аз имам червен и ефекта от него е наистина много дразнещ, така че ще се забелязва.
                        "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                        Fiat Tempra 1.9 TDs
                        Subaru Legacy 2.0i

                        Коментар


                          #42
                          Ето я буксата от схемата на ел. стъклата, мисля че тези с квадратчетата кабели са използвани конкретно в тази схема, но утре ще гледам подробно кой кой е.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #43
                            Оги, накрая да не ти искам авторски права за идеята.... Единственото което не ми е ясно в схемата е колко време ще изкарат светодиодите само с батерия. Ама като се замисля имам едно фенерче със супер ярък светодиод купено от всичко за 1 лев и вече втора година не е спряло да свети, а малкия непрекъснато гаси лампите в къщи и се разхожда с него. А батерията му е тип - като за часовник, ама по-голяма.Така че си мисля - 3 волтови светодиоди, нормално затворена рид-ампула, малко кабели (съвсем тънки при това - хем лесно се маскират) и едно легло за 2бр АА батерии - частите са на стойност някоко лева.Играчката е повече.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #44
                              С удоволствие ще отделя време да си поиграя, а за авторски права - плащам в бири. Ако ти е оферта....някоя вечер ще взема да накупя диоди , да ги навържа, и да видя с колко ще е най-добре. А и ми се струва нормален варианта да сменям батериите примерно веднъж на 6 месеца.

                              Коментар


                                #45
                                Според мен е излишно да се ползват допълнителни контакти. Във всяка брава има микроключе което се задейства при отваряне на вратата и замасява сигналния проводник. Единствения проблем е подсигуряване на постоянен плюс за да светят по всяко време при отваряне на врата. В колите с централно заключване кабелите към моторчето на заключването са постоянно дадени на маса и се подава плюс по единия или другия проводник за да се променя посоката. Може да се пробва вариант да се преработи блока за центарлно да подава постоянно плюс по двата кабела и сътоветно от тях да се вземе захранване за светодиодите така няма да се наложи допълнително прекарване на кабели.

                                Коментар

                                Working...
                                X