Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електронен километраж - свети слабо !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Ето нещо от мен , от опит, което мисля че не е описано в инструкцията: Някои табла имат една щипка - точно над клапата за въздух. Когато всички болтове са махнати , ако сякаш нещо държи таблото ви точно там, да знаете че имате такава щипка. Освобождава се като се натисне с плоска отвертка, разбира се внимателно, за да не се изкърти нещо. Аз лично имах проблем - пластмасовите кори на волана ми пречеха и трябваше да усуквам и напъвам пластмасата на таблото за да я сваля, която пък ми надра леко горната кора на волана, така че може би е добра идея и те да се свалят. не е трудно, отнема минута-две. Свалях таблото точно заради същия проблем. Смених лампичката и си светна екстра. При пускане на габарити и къси, силата на светене намалява на 2 степени, както обясни ilkor. Тази лампичка НЕ се влияе от потенциометъра за сила на осветеността на таблото, тя е независима и свети винаги при контакт. Препоръчително е да се смЕнят всички лампички от време на време, дори и да работят, защото с времето почерняват - нажежаемата жичка се изпарява и се лепи като чернилка по стъкълцето, и пречи на светлината.
    Оги и на мен ми се разката играта, докато намеря тъпата щипка.Няма такова дърпане усукване и др.След това поставих схема точно къде се намира въпросната щипка тук, но до сега не знам някой да се е оплакал от такава щипка да има.Тази Брава е лукс, има повече щипки за да не дрънка
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Така е при всички. От горната страна над въздуховода в таблото има каналче в което влиза стърщашата част на на пластмасата.А истинската щипка е отдолу - за да се отвори долната трябва леко да се повдигне нагоре. Доста по леко отколкото ако се дърпа надолу за да се отвори отгоре.И по двата начина съм го отварял и ми се струва че правилният е отдолу.А и вече таблото го свалям със завързани очи И моята горна част на конзолата на волана е поиздрана - май ако не се махне надраскването е сигурно. Сега подлагам вече един вестник ама късно ...

      Коментар


        #18
        ilkor написа:
        Полесно излиза ако се свали горната кора на конзолата с волана но за целта трябва първо да се свали целия волан. С малко повече въртене обаче излиза и без това.
        мисля че няма нужда да се пипа волана изобщо. Просто е въпрос на усет да усетиш кога си хванал рапидката, и после развърташ. Но ако някой се затрудни - да сваля волана, и да действа. Но при сваляне и на волана, задължително да се направи профилактика на всеки един детайл който е отдолу, за да се знае че скоро там няма да се пипа пак. Терсене е. А дали говорим за 1 и съща щипка ? моята е една такава дето държи таблото доста здраво, и е една единствена за цялото табло, няма горна или долна , дръга като нея. И наистина не съм я виждал в нито една схема, дори и в сервис мануала. Държи така, все едно там си забравил да развиеш някой болт. Много здраво държи, и трябваше силно да напъна с отвертката за да я освободя. После като сглабям , я набих с рязък и силен удар с юмрук . Това е и единствения случай когато бих колата си, но беше за добро.

        Коментар


          #19
          Ами същата трябва да е. Нали от един калъп ги вадят Ако отварям пак ще снимам.При мен нещата стават по лесно тъй като разлепих въздуховода от пластмасата. Сега той си се държи на една пружина отгоре и винтчето отдолу при бушоните.Иначе с тази стърчащата тръба назад като за първи път си е игра

          Коментар

          Working...
          X