Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електронен километраж - свети слабо !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електронен километраж - свети слабо !

    Не е толкова важно, не мисля и че е проблем, по-скоро искам да сравня нещата. Значи на моята мареа показанията на километража за изминатите километри (и постоянния, и временния) са електронни, със зелена индикация. Вечер всичко е Ок, зеленото свети ярко и се вижда, но през деня в слънчево време почти не се виждат цифрите. Как е при вас ?В Автоелектроника!Модераторски екип на fiat-bg.org
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    при мен е добре и се виждатмалко елементарен въпрос, но да не е намалено осветлението на таблото?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Осветлението си е на MAX, не е това причината. И освен това индикацията е стабилна, не е примерно да гасне или да намалява и да се увеличава интензитета.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        остава крушката да е стара и потъмняла, защото километража (общ и дневен) се осветява само от 1 крушка
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Виж дали при пускане и спиране на фаровете се изменя силата светене.Това е направено с цел нощно време да не те заслепява.Понеже сега караме на фарове и през деня, това може да е причината да ти се вижда че диплеят е тъмен.

          Коментар


            #6
            Това е другия момент. През деня като загася фаровете, веднага става по-контрастно показанието на километража.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              Това е нормално.При загасени фарове все още ли имаш проблем денем ?Според мен няма какво друго да се направи освен да смениш крушката за осветлението. След по продължителна работа те леко потъмняват.Ако се решиш на тази операция ето инструкция как се сваля таблото http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo..._2.pdfКупи си нови крушки и смени всички за да намалиш риска от повторно отваряне заради изгоряла крушка.

              Коментар


                #8
                През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Е, значи причината не е в колата а в закона който ни задължава да караме и на слънце с пуснати фарове Ваденето на таблото е лесно. Има само една по трудна част - ваденето на лицевата пластмаса понеже трябва да излезе с механизма на духалката отляво на таблото.Самото вадене отнема не повече от 5 минути и то най вече докато развиеш всички болтове.На нашите коли таблотото е вадено по дефаулт - примерно моята я купих на 5 години а километража и беше под 100 000 тъй че ако го направиш внимателно няма място за притеснения

                  Коментар


                    #10
                    Абсолютно - първия път го разглобявах, следвайки горните инструкции от линка, но нали луд умора няма - не смених всички крушки и се наложи второ разглобяване, което отне 10 минути, така че веднъж разглобиш ли го, после само като влезеш с инструмента в колата, таблото само се разглобява.
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      #11
                      snake написа:
                      През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .
                      Здравейте, понеже не видях дрига подходяща тема, а моят проблем е много близък пиша тук. Дано ми помогнете. Моят електронен дисплей (фиат брава 1.6 12в) свети супер слабо, без значение от фарове включени -изклчени и т.н. Предполагам е изгоряла или много изтощена лампа. Друга причина може ли да има или направо и аз да разглобявам и да сменям? Питам щото не съм от най-технически грамотните и ще ми отнеме бая време да се справя със задачата. Това в серзиз колко ще ми излезе?

                      Коментар


                        #12
                        Kikasso написа:
                        snake написа:
                        През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .
                        Здравейте, понеже не видях дрига подходяща тема, а моят проблем е много близък пиша тук. Дано ми помогнете. Моят електронен дисплей (фиат брава 1.6 12в) свети супер слабо, без значение от фарове включени -изклчени и т.н. Предполагам е изгоряла или много изтощена лампа. Друга причина може ли да има или направо и аз да разглобявам и да сменям? Питам щото не съм от най-технически грамотните и ще ми отнеме бая време да се справя със задачата. Това в серзиз колко ще ми излезе?
                        Колега, ако е изгоряла не се вижда нищо на дисплея.А смяната можеш и сам да направиш - трябва по описанието да отвиеш няколко болта и да извадиш таблото. Самото табло няма нужда да се отваря - на задната му стена има отвори през които се свалят крушките.И виж предупреждението - докато таблото е изключено от конекторите не върти контакния ключ за да не светне индикацията за грешка в еърбег-а.

                        Коментар


                          #13
                          Ето нещо от мен , от опит, което мисля че не е описано в инструкцията: Някои табла имат една щипка - точно над клапата за въздух. Когато всички болтове са махнати , ако сякаш нещо държи таблото ви точно там, да знаете че имате такава щипка. Освобождава се като се натисне с плоска отвертка, разбира се внимателно, за да не се изкърти нещо. Аз лично имах проблем - пластмасовите кори на волана ми пречеха и трябваше да усуквам и напъвам пластмасата на таблото за да я сваля, която пък ми надра леко горната кора на волана, така че може би е добра идея и те да се свалят. не е трудно, отнема минута-две. Свалях таблото точно заради същия проблем. Смених лампичката и си светна екстра. При пускане на габарити и къси, силата на светене намалява на 2 степени, както обясни ilkor. Тази лампичка НЕ се влияе от потенциометъра за сила на осветеността на таблото, тя е независима и свети винаги при контакт. Препоръчително е да се смЕнят всички лампички от време на време, дори и да работят, защото с времето почерняват - нажежаемата жичка се изпарява и се лепи като чернилка по стъкълцето, и пречи на светлината.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря ви, за информацията. Малко да станат поносими температурите и се залавям!

                            Коментар


                              #15
                              Аз снощи пак си свалях панела който е пред таблото защото при последното отваряне ме домързя да включа кабела на врътката за регулиране на фаровете. В събота си купих обаче нови машинки и се оказа че неработят именно заради извадения кабел.Общо взето тази пластмаса се вади най кофти заради въздуховода който е закачен на нея и стърчи назад. Полесно излиза ако се свали горната кора на конзолата с волана но за целта трябва първо да се свали целия волан. С малко повече въртене обаче излиза и без това. След като се извадят всички винтове най лесно пластмасата се изважда като се надига нагоре ъгъла под въздуховода с ръце. Не е нужно да се подпъхва никакъв инструмент. Става и по обратния начин както е описал Оги но според мен е по опасно - горната щипка е с по голяма и по трудно излиза от долната.

                              Коментар

                              Working...
                              X