Не е толкова важно, не мисля и че е проблем, по-скоро искам да сравня нещата. Значи на моята мареа показанията на километража за изминатите километри (и постоянния, и временния) са електронни, със зелена индикация. Вечер всичко е Ок, зеленото свети ярко и се вижда, но през деня в слънчево време почти не се виждат цифрите. Как е при вас ?В Автоелектроника!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електронен километраж - свети слабо !
Collapse
X
-
Това е нормално.При загасени фарове все още ли имаш проблем денем ?Според мен няма какво друго да се направи освен да смениш крушката за осветлението. След по продължителна работа те леко потъмняват.Ако се решиш на тази операция ето инструкция как се сваля таблото http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo..._2.pdfКупи си нови крушки и смени всички за да намалиш риска от повторно отваряне заради изгоряла крушка.
Коментар
-
През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Е, значи причината не е в колата а в закона който ни задължава да караме и на слънце с пуснати фарове Ваденето на таблото е лесно. Има само една по трудна част - ваденето на лицевата пластмаса понеже трябва да излезе с механизма на духалката отляво на таблото.Самото вадене отнема не повече от 5 минути и то най вече докато развиеш всички болтове.На нашите коли таблотото е вадено по дефаулт - примерно моята я купих на 5 години а километража и беше под 100 000 тъй че ако го направиш внимателно няма място за притеснения
Коментар
-
Абсолютно - първия път го разглобявах, следвайки горните инструкции от линка, но нали луд умора няма - не смених всички крушки и се наложи второ разглобяване, което отне 10 минути, така че веднъж разглобиш ли го, после само като влезеш с инструмента в колата, таблото само се разглобява.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
snake написа:През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .
Коментар
-
Kikasso написа:snake написа:През деня при загасени светлини се вижда показанието на километража. Благодаря за съветите за сваляне на таблото, но за такава дреболия ще се въздържа. Имам лошото предчувствие, че ако сваля таблото, после ще почне нещо да тропа или пък нещо ще се счупи, абе няма да стане същото :D .
Коментар
-
Ето нещо от мен , от опит, което мисля че не е описано в инструкцията: Някои табла имат една щипка - точно над клапата за въздух. Когато всички болтове са махнати , ако сякаш нещо държи таблото ви точно там, да знаете че имате такава щипка. Освобождава се като се натисне с плоска отвертка, разбира се внимателно, за да не се изкърти нещо. Аз лично имах проблем - пластмасовите кори на волана ми пречеха и трябваше да усуквам и напъвам пластмасата на таблото за да я сваля, която пък ми надра леко горната кора на волана, така че може би е добра идея и те да се свалят. не е трудно, отнема минута-две. Свалях таблото точно заради същия проблем. Смених лампичката и си светна екстра. При пускане на габарити и къси, силата на светене намалява на 2 степени, както обясни ilkor. Тази лампичка НЕ се влияе от потенциометъра за сила на осветеността на таблото, тя е независима и свети винаги при контакт. Препоръчително е да се смЕнят всички лампички от време на време, дори и да работят, защото с времето почерняват - нажежаемата жичка се изпарява и се лепи като чернилка по стъкълцето, и пречи на светлината.
Коментар
-
Аз снощи пак си свалях панела който е пред таблото защото при последното отваряне ме домързя да включа кабела на врътката за регулиране на фаровете. В събота си купих обаче нови машинки и се оказа че неработят именно заради извадения кабел.Общо взето тази пластмаса се вади най кофти заради въздуховода който е закачен на нея и стърчи назад. Полесно излиза ако се свали горната кора на конзолата с волана но за целта трябва първо да се свали целия волан. С малко повече въртене обаче излиза и без това. След като се извадят всички винтове най лесно пластмасата се изважда като се надига нагоре ъгъла под въздуховода с ръце. Не е нужно да се подпъхва никакъв инструмент. Става и по обратния начин както е описал Оги но според мен е по опасно - горната щипка е с по голяма и по трудно излиза от долната.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар