Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е напрежението да пада при включени консуматори?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е напрежението да пада при включени консуматори?

    бях питал преди за перкатаоправих яно тогава се загледах и разбрах че при включени консуматори фаровете за части от секундата премигватсега по съвет на Илко измерих напрежението директно на акумулаторана празен ход и при пуснати къси е 14,17 Вкато пусна аварийни пада до 13,9при пуснат заден нагревател пак е толкова та въпросът ми е нормално ли е да пада така напрежението?и ако сложа реле за ксенона, ще мигат ли пак?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    Напрежението е нормално.С релета на ксенона би подобрил устойчивостта на работата им определено.И се стреми към максимално къси кабели, както и адекватно сечение - не по-малко от 2,5кв.мм на канал.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      2.5 мм2 не са ли много?все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        sev написа:
        2.5 мм2 не са ли много?все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
        Това е заради пусковия ток, който не е много ясно колко е.Мислиш ли че това презапасяване ще бъде във вреда за нещо?Аз не мисля
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Esper написа:
          sev написа:
          2.5 мм2 не са ли много?все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
          Това е заради пусковия ток, който не е много ясно колко е.Мислиш ли че това презапасяване ще бъде във вреда за нещо?Аз не мисля
          Пусковият ток е повече от 20А-мерил съм го. Аз сложих 3мм2.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            sev написа:
            все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
            Какво, какво? Чак сега видях какво си написал Жълтите съвсем са откачили То ако може с бомбаджийска тел да ги свържат и това ще направят.Кво ли се учудвам...Едно време като се занимавах с ланаджийство се оказа, че дори и оцветяването жилата на UTP кабела има значение за цената му:По-ярко оцветения кабел е по-скъп от по-бледо оцветения.Та цената е виновна, даже не толкова жълтите в случая...Чай че се отплеснах.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              има и по-дебели кабели в кита, но има и тънки...
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Аз бих заменил кабелите с минимум 2,5 кв.мм и бих поставил релета.Релетата бих захранил директно от акумулатора.Задължително предпазител близо до акумулатора.Изобщо класическа схема за захранване.Колеги разберете - основната концепция на тези китове е да гонят цена а не устойчива работа.В тая връзка тезата "Що да преправяме фабричната конструкция" просто не е уместна.Кабели от 1кв.мм на ниската страна (12V) на инверторите е всякакво друго но не и техническо издържано решение.За схемната реализация на самия инвертор нищо не можем да направим ама барем можем да му подсигурим необходимия ток.От тук нататък всичко е до късмет.П.С: Аз подходих с 4кв.мм до входа на релетата (замених оригиналните), от там към баластите си останаха неговите си 2,5кв.мм.Около 1кв.мм са само кабелите около бобините на релетата. Може и по 0,75кв.мм да бяха, не помня.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    sev написа:
                    след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
                    Ееее, как можа - та темата е само две страници! ПС: Упс, поздравления!
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      sev написа:
                      след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
                      а защо няма снимки ? наистина ще помогнеш ако пуснеш подробни снимки.

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        sev написа:
                        след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
                        а защо няма снимки ? наистина ще помогнеш ако пуснеш подробни снимки.
                        нямам снимки, защото не остана време :D едното реле се оказа дефектно и в неделя като по чудо намерих друго
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар

                        Working...
                        X