ИЗМАМНИЦИ!!! После ще го снимам отвсякъде това картонче. Не знам защо но оная картинка ми създаде впечатление че живеят 1.5 пъти повече от стандарт, а не само 1/2 от живота им. Иначе картинката и на силвърстар и на найтбрейкър е една и съща - един циферблат и една стрелка от 12 до 6 часА.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Osram NightBraker - ИМА ГИ!
Collapse
X
-
u_bo
iv_laz написа:Къде ги има на 5.80лв.?ogi28b написа:ИЗМАМНИЦИ!!! После ще го снимам отвсякъде това картонче. Не знам защо но оная картинка ми създаде впечатление че живеят 1.5 пъти повече от стандарт, а не само 1/2 от живота им. Иначе картинката и на силвърстар и на найтбрейкър е една и съща - един циферблат и една стрелка от 12 до 6 часА.
Коментар
-
абсолютно си прав. сега го гледах подробно , то е нарисувано като за американци. Не знам защо си въобразих че е 1.5, а не 0.5. Ето и картинката: Колега stef: филипс найт гайд е коренно различна - чрез филтри, определени цветове светлина се пропускат в три посоки -леко вляво - жълтеникаво, леко вдясно - синкаво, и право напред - бяло. Найт брейкър е лампа която използва инфрачервено огледало за да върне част от топлината в/у жичката и така да я нагорещи още повече , като това води до по-силно светене и по - бял цвят, за сметка на същата мощност. Белия цвят се постига и с помощта на частичен син филтър, който можеш да видиш на 1-ва страница на тази тема. Найт брейкър не е имитация, ами е аналог на филипс Xtreme power +80 %, който не е наличен в H1-вариант както споменах. Така че който ти е казал че това е имитация на екстрийм пауър, значи си няма грам понятие какво всъщност представлява лампата найт брейкър.НЯМА ЛАМПА КОЯТО Е С УВЕЛИЧЕНА СВЕТИМОСТ , А ЖИВОТЪТ И НЕ Е НАМАЛЕН! едното е за сметка на другото, няма как иначе. Обаче аз нещо се бях объркал и си мислех че тая найт брейкър е точно такава.
Коментар
-
Вчера правих едни експерименти в нас (имам си един тестове акумулатор, зарядно и мултицед вкъщи).Връзвам лампа KEHR (не съм я чувал тая марка, беше на пунтото, стандартна) - меря консумация 4.5А. Добре!Слагам лампа Осрам Силвърстар +50%, меря, 4.5А и се покачва плавно... БРЕ След 10 минути 8А - *Shocked*Повече не подкачи. Викам си, бре, нещо уреда не е у ред, я да видим пак старата, слагам я, 4.5А консумация бетон, за 10мин не мръдна.Стигам до извода, че тия лампи +xx% имат нещо което кара параметрите вътре да се променят с времето - специален газ или нещо. Обаче като сметнах мощността - еми 12 волта по 8А (нямах 2ри мултицет да измеря напрежението на акуто под товар) - 96 Вата, т.е. при 14В в колата това са над 100W *Shocked*А в началото си харчи 50-60W. Дали няма някаква далавера - някаква проста ел. схема която ограничава тока в началото, за да мине тестовете, щото над 60W са забранени в Европа. Нещо гнило има в Дания, колеги!Освен това видимо лампата започва да свети все по-силно като работи - както уличните лампи вечер като запалят (в мнгоо по-малка степен естествено). Същия ефект го има и на колата леко, но там си мислех, че просто напреженеито след палене с 1В по-ниско и постепенно се възбужда акумулатора и т.н.Абе цирка е пълен!Като е монтирана във фар (имам си 2 фара от типо в нас) осезаемо Осрама грее повече от стандартната, което ме кара да мисля, че е 100 ватова крушка...
Коментар
-
Едва ли на тестовете ги пускат за по 10 секунди. Там ги пускат, и работят с дни, докато не изпушат. Говорим за няколкостотин лампи. През това време всяка една от тях е свързана с уреди които я отчитат. Като дават данни за живота и , например 300 часа, това означава че ако са тествали например 1000 лампи от една партида, точно половината са изгорели след 300 часа, а останалата половина все още светят. Това за тестовете, затова не ми се вярва да са повече от 55 вата, защото все пак трябва да покрият директивата, иначе няма да получат съответния сертификат, който в случая е E1-одобрени , т.е. немски сертификат за качество. Заради тези сертификати и изисквания които се покриват, си мисля че ако има по-голям ток от нормалния, са длъжни да го напишат на опаковката, защото ако в повечето автомобили слагат 0.75 кабели (примерно) и ако по тях минат 8-9 ампера, може да стане лошо. (Цифрите са примерни, дано да не започне спор колко ампера минават през 1 квадрат, като в другата тема).Но след като с уреда си го измерил, значи вероятно има нещо гнило , и то не е в дания! А досега колкото пъти съм ги ползвал, светят абсолютно еднакво от първата секунда на запалване, до няколко минути след това - постоянна светлина. Възможно е и окото да се пренастройва и да не хваща разликата, затова най-точно ще покаже фото-апаратура, която има и графика и може да се сравни светимостта при запалване и след 10 минути примерно.Надявам се уредът ти да не е от евтините китайски, защото те какви показания имат, да не дава господ....
Коментар
-
Преди два дни и аз сложих Осрам "цепя мрака" и сякаш доволно. Като смених само едната, палнах фаровете и едното осветено петно на стената пред колата стана много по-добре откроено. Голям метод а? Ако имам светломер щях да ви кажа проценти мроценти. Ама и да имах, то той щеше да е китайски.TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
u_bo
mr. Nikoi написа:Днес и аз направих измерване нато на MAiden a. [/img]По сметки излиза че мощността е около 59.38W.Правих експеримент и с една крушка H3 55W - дава почти същите резултати.Меидъне аз те помня едно време по упражненията по ел измервания във втори курс имаше проблеми .Поздрави.
Коментар
-
Не знам дали е тук мястото, но се сетих за тази смешка:Колко форумци са нужни за смяна на ел. крушка:/не е като с 3мата глупаци, 1 да стои на масата и 2мата останали да я въртят/1 да смени крушката и да постне за това, че я е сменил 14 да споделят подобни преживявания (смяна на електрическа крушка) и за това че една електрическа крушка може да се смени и по друг начин 7 да предупредят за опасностите при смяна на електрическа крушка 1 да премести темата в подфорум "Осветление" 2 да започнат спор че правилния подфорум би бил "Електричество" 7 да отбележат правописните и граматически грешки в постовете 5 да окалят горните 7 3 да коригират правописа и граматиката на горните 5 6 да спорят дали е правилно "електрическа крушка" или "електрокрушка" .. и още 6 да ги окачествят като тъпаци 2 индустриални професионалисти да информират групата че правилният термин е "лампа" 15 всезнайковци, които казват че са в индустрията и "електрическа крушка" е коректният термин 19 да постнат мнения, че това не е форум за електрически крушки и че тази дискусия следва да се премести там 11 да защитят поста, казвайки че тъй като всички ползваме крушки тези постове са в правилния подфорум 36 да започнат спор кой метод за смяна на електрически крушки е най-добър, къде могат да се закупят най-добрите крушки, коя марка е най-пригодна за тази техника на смяна и кои марки са непригодни 7 да постнат линкове с примери на различни електрически крушки 4 да кажат, че линковете са грешни и впоследствие да постнат верните линкове 3 да постнат линкове, които са намерили във вече постнатите линкове, които засягат тази група на форума, което естествено прави крушките важни за групата 13 да свържат всички постнати мнения до момента, да ги цитират заедно с всички подписи и заглавия, написвайки най-отдолу "И аз" 5 да постнат, че няма да постват повече, тъй като не могат да се оправят с противоречията около електрическите крушки 4 да кажат "абе това не го ли обсъждахме наскоро?" 13 да кажат "Потърсете в Google, преди да питате тук за електрически крушки" 1 форум-идиот, който да отговори на оригиналния пост 6 месеца след това, и да започне всичко на ново.
Коментар
-
u_bo
ооопссс..до mr. Nikoi:че така се прави както съм писал по-горе си е така,НО сега се загледах че си мерил на 12.00 V !!!доста по-правилно би било да мериш в областа 13.00 - 13.80 Vможе да се каже до 14.2 V ,но нали всепак ще има и загуби до крушките
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар