при закачена крушка се мери колега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Osram NightBraker - ИМА ГИ!
Collapse
X
-
morafeta, хващаш мултицета, и придаваш на колата такъв вид, все едно е късно вечерта - двг работи, късите включени, и освен да са включени , трябва и лампите да светят, по дефаулт се предполага че си пуснал(а) и вент. в купето, и примерно някаква музичка. ето в такова състояние, без да пипаш нищо, слизаш и мериш на входа на Десния фар. Не на левия! И от там вече може да сравняваш, да пуснеш резултатите, да ги коментираме, и така... ilkor: да споделя моя опит. И аз правих точн о същото: с парче кабел вързах десния фар директно на акумулатора, вижда се че има малка разлика, но иглежда дяволски малка, незначителна. И въпреки това, като ги пуснах през релето, си беше очевидно че има подобрение. За да рабереш най-точно колко ще се подобрят, изключи бушоните или захранващите жици на дългите лампи, и тогава превключи на дълги. Така късите ти минават през релето, и в този момент няма дълги, които да пречат за да се види разликата. Като правих така, беше по-голяма разликата отколкото с парче кабел. А щом ще слагаш ксеноня, и да ги сравняваме лампите, няма сми , те никога не могат да дадат и 1/2 от ефективността на ксеноня... пък чакаме снимки да видим как ще ти стои
Коментар
-
Аз искам да сравним двата фара които са с еднакви крушки.А ксенона кога ще го сложа ... намислил съм да е с отделна инсталация и релета. А като знам как мразя разхвърляни кабели бая ще умувам как да ги пусна и къде да монтирам компонентите.Има време. И аз не съм любител на ксенона но го слагам заради зора който виждам при разминаване.
Коментар
-
Мисля че 13.72 е твърде малко за нормално работещ алтернатор, който по документи го дават 13.8-14.4. Но нека и колегите кажат мнение. Колега, ето един съвет: Свали клемите и ги изчисти хубаво и ако имаш грес ги омажи или пръскай контактен спрей. На един колега така му вдигна 0.4 волта само от контактен спрей. А това за фаровете е решаващо. Ако не помогне, поне няма да навреди, така че пробвай Ама как си измерил - баш така както писах А 12.6 волта на лампата са твърде твърде малко. Порови из форума, има доста варианти за подобрение повечето отнемат по няколко левчета и час-два-три време, но после резултатите си заслужават.Има значение дали се мери на лампата на плюса и муниса, или пък на плюса на лампата и отрицателния на акумулатора. Да не забравяме че и на масата има загуби ilkor ако прочетеш този пост в близките 2 часа, можем да направим някаква среща и да сравним за какво иде реч и кое какво и защо е, обещал съм ти едни свещи да ти покажа.... а ако пиеш и бира, ще измислиме нещо... след това ще съм излязъл и ще се прибера късно.ред.: по долния пост, за да не пускам нов, дано да го види колегата: При 14.2 на акумулатора на изводите (не на клемите, мисля че има значение, ако м/у клемата и извода контакта не е добър, също има загуба) , имам 13.6 на входа на десния фар, на току-що запален двигател, и на минусова клема на акумулатор, както и ти си мерил. Казвам току-що защото моят двигател когато е току-що запален, има един разход от над 50 ампера, които греят в едни свещи, от една друга тема.ред. 2: непрекъснато говоря за десен фар, обяснявам защо, ако някой се чуди: в схемата има допълнителен елемент внасящ загуби, и така десния фар се явява като най-отдалечен като метри кабел, и брой елементи по пътя, и се предполага че е най-зле захранен. Затова меря на него.
Коментар
-
Ето и резултати от срещата с ilkor и съответните измервания които направихме: Както вече споменах с моя китайски уред - 14.2 на акумулатор, 13.6 на входа на лампата и минус на акумулатора. С професионален уред - 13.99 на акумулатора, 13.26 на входа на лампата и минус на акумулатора. Измерване на загуби: При мен общо около 1 или 1.1 волта изчезват - от тях: малко над 0.7 по плюсовите, и 0.4 по масовите. При него: малко над волт при плюсовите, и почти нищо при масовите, общо към волт и малко. В резултат напрежението в/у неговата лампа беше 12.8 мерено на плюс на лампата и минус на акумулатора. Обобщение - и моите и неговите лампи светят почти еднакво силно, и определено в еднакъв цвят. (говорим за найт брейкър) Двамата имаме горе долу еднакви загуби, като неговите са предимно по плюсовите кабели, а моите са малко повече на плюсовите, и по-малко на масовите. С други думи - има какво да се желае!Към всички - изобщо не разчитайте на показанията на непрофесионални уреди - дават такива грешки, че нема да ви разправям.....китайски мултицет от 6 лева.. дрън-дрън....
Коментар
-
Само да допълня че късите на ogi28b минават през реле заради модофикацията която е направил.При предишен мой опит само че на загасен двигател аз отчетох 0,66В спад при пуснати къси + дълги - т.е. през релето както е при него.Може би ще се окаже че тези загуби са нормални. Но аз продължавам да търся. Опасявам се че ако се получават в една точка мощността която се отделя там е голяма - към 10Вата и сигурно се полчуава загряване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар