Къде в Пловдив мога да ги намеря ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Osram NightBraker - ИМА ГИ!
Collapse
X
-
ogi28b написа:Еееееее що така ..... изглеждат все едно не светят. Даже ако не светят ще е по-светло. Това при какви напрежения на входа на лампата, или не си мерил?
Коментар
-
Проблема ми май е намерен.При пуснати къси фарове от към страната на + имам 1 волт разлика в напрежението.При пуснати дълги и къси върху късите разликата е 0,66 волта. Дългите не съм ги мерил изобщо.От страната на - (корпуса) разликата е 100 миливолта което си е нормално.Ще търся причината тези дни ...
Коментар
-
Снимките са малко по тъмни но това е картинката общо взето. Мисля за довечера да взема един кабел и да подам захранване директно през него.Иначе фаровете са чисто нови но не оригинални. И не са с лупи.Притеснявам се от двете светли петна които се виждат на стената - възможно ли е светлината да не се разпръсква нормално?В краен случай ще ги сваля и ще видя дали нещо в самия фар не е наред.
Коментар
-
За напрежението - L&R беше пуснал една графика, даже мисля е в тази тема, всеки миливолт разлика е рещаващ. Така че при разлика от 1 волт.... При мен, преди изобщо да се захвана с някакви подобрения, напрежението беше 12.36 волта на десния фар на входа на лампата, и на минуса на акумулатора. Значи загуба от 1.8 волта. Сега съм на 13.6. А Като превключиш на дълги, нормално загубите да са много по-малки, защото късите прехвърлят на директната верига. Светлите петна мисля че са нормални и са много ярки в средата, но на пътя падат под малък ъгъл и се разпръскват на голяма площ и би трябвало да се получи равномерно осветяване пред колата. Страхотно любопитство изпитвам да се срещнем с моята и твоята кола (ilkor) и да сравним защо така се получава.
Коментар
-
ogi28b написа:За напрежението - L&R беше пуснал една графика, даже мисля е в тази тема, всеки миливолт разлика е рещаващ. Така че при разлика от 1 волт.... При мен, преди изобщо да се захвана с някакви подобрения, напрежението беше 12.36 волта на десния фар на входа на лампата, и на минуса на акумулатора. Значи загуба от 1.8 волта. Сега съм на 13.6. А Като превключиш на дълги, нормално загубите да са много по-малки, защото късите прехвърлят на директната верига. Светлите петна мисля че са нормални и са много ярки в средата, но на пътя падат под малък ъгъл и се разпръскват на голяма площ и би трябвало да се получи равномерно осветяване пред колата. Страхотно любопитство изпитвам да се срещнем с моята и твоята кола (ilkor) и да сравним защо така се получава.
Коментар
-
ilkor написа:Ами айде с радост ще ги премерим Аз работя в Изток близо до Интерпред до 18.30Тази вечер след работа направих следното:С парче кабел завършващо на кабелна обувка подадох директно напрежение от акумулатора. Почувства се малка разлика но пред мен имаше паркирана кола и не можах да сравня. А и опита го правих на изключен двигател че бързах. Ще го повторя дори може да покарам малко така с кабел и ще пиша пакОги, бързай че ксенона ми трябва да е пристигнал вече в БГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар