Здравейте колеги,Притежавам Регата 75 i.e. произведена в края на1989 г. Необходима ми е ел. схема,тъй като зачестихапроблемите по електриката.Може ли някой да помогне ? Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема за Регата
Collapse
X
-
Какви са проблемите. Аз имам Регата 1983. Не е същото, но някои неща по електриките са еднакви. Схема нямам, но исталацията я знам наизуст. Просто от годинките почва да се окислява всичко и идва един момент, когато всичко трябва да се пипне. Така, че казвай и с каквото мога ще помагам.PUNTO 1,2 8V 2001
-
Контактния ключ е от две части. При мене се счупи единия зъб на пластмасовата/ контактната част /, и се беше разместила спрямо металната част. Когато въртиш ключа не се завъртат контактите. Хубавото е, че има два отвора с резби и като завиеш винтове в тях можеш да фиксираш пластмасовата джаджа. Само ако го разглобяваш изключвай буксата да няма напрежение. И още - при сглобяването има едно легло в което влиза алуминиевата врътка - трябва да съвпада с жлебовете. Централното и при мене правеше каквото си искаше и един ден се ядосах и разглобих всички врати. Изпотроших половината щипки. Обаче го оправих. Просто кабелните обувки се бяха окислили и имаше нужда от почистване и смазване на всичките му там лостчета и железа на бравите. Освен това да знаеш, че двигателчетата на предните врати са командни, а на задните изпълнителни т. е. когато заключвош например, плюс за задната врата се подава от предната. Затова на предните машинки има 3 проводника, а на задните 2. Проблеми съм имал и с таблото с релетата и предпазителите - клемите омекват и се отпускат. Едното реле направо си беше паднало. Но притебе това сигурно е различно, както и моторчето за празен ход - моята е карбуратор, така че по инжекциона - съжалявам. Сега пунтото е пълен инжекцион и още го уча.Успех!PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар