Аз принципно съм фен на Philips (имат много добри продукти), но в случая с Blue Vision-а мисля, че (вече) са се откъснали от действителността (т.е. пазара) . Не че крушките са лоши, но не намирам за нормално да опитваш да продаваш халогенни крушки на 1/2 (че и повече!) от цената на ксенонов комплект (крушки+баласти+кабели). Да, китовете от по 100-тина лева са много китайски, но е факт че вършат работа. Технологиите се развиват много бързо, пазарът също се променя драматично. И за да покрепя казаното по-горе за цвета, изрових една снимка, направена докато слагах ксеноните на Бравата. Мисля да не ви казвам кой фар е с Blue Vision и кой с китайски ксенон 5000K. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на Хenon - Мареа.
Collapse
X
-
Re: Монтаж на Хenon - Мареа.
1115 написа:Казано честно доста си поиграх тези два дена и в кратките палзи между задачите ми си сложих едни ксенончета.За сега не съм кой знае колко впечатлен, но утре мисля да изкарам мареата на дълго та да видя що за чудо е това.Постарах се да си го направя както е редно и да прекарам нужните жици, релета и бушони.Иначе направих малко снимки и може да са полезни при монтаж.1. Комплекта.2. Крушката с измислените си жици за монтаж в фара. Стори ми се безумие да използвам старата инсталация, която най - вероятно не е пресметната за подобно нещо. На един приятел така му бяха монтирали нещата, че когато запалеха крушките и всичко по таблото полудяваше. За това реших да ползвам реле - директно захранено от акумулатора.3. Отстраняване на излишните жици и клеми с помощта на клещи.fiat marea 2,4 (TD125)
Коментар
-
Ксенон Варна-Прогледнах
Здравейте колеги.Викам и за да добавя това онова за ксенончето не че ще е много компетентно но все пак.Снощи си монтирах Китайски Ксенон модел ,,BAC". 6000К 35w.Ами какво да ви кажа.Просто прогледнах на пътя.Мислех си , че фаровете на Бравата никога няма да светят така както мис е иска но съм бъркал.Коренна разлика Освен това и тази светлина от 6000 К много ми пасна .Снежно бяло с много лек син отенък.Поръчах си ги от едно момче защото мой приятел си сложи същият само, че на Пежо.Каза, че е много доволен и за това си поръчах от същият нищо, че цената е 130 лв. но пък бяха изпитани.Ще видим колко ще изкарат.В крайна сметка няколко думи по монтажа.Ами аз почти не разбирам от ремонти и таквиа работи с юридическо образование съм .Не че съм вързан в ръцете отдават мис е някои работи но хич ме няма с електрониката по колите.Това го казвам не за друго ами за да не се плашите сами да си монтирате ксенончетата.Много лесна работа е.Просто няма как да сбъркате кабелите от комплекта по никакаъв ама абсолютно никакъв начин.Единственото което трябва да се направи е да се монтират десен баласт с дясна крушка и съответно ляв баласт и лява крушка така както са разположени в кутията.По големият зор е махането на самият фар на брава/браво/мареа и откачането на кабелите и намиране на място за баластите.Това , вече всекит трябва да си прецени според наличието на готови дупки около мястото на фаровете по купето.Аз долу горе им на мерих място и използвах винтчетата в комплекта но ги подсигурих и с няколко св.опашки( оф , че кофти наименование )Другото нещо е дупченето на пластмасовата капачка.Колегата който е започнал темата много правилно е поакзал как става.Точно по същият начин се действа.А тези кабели дето ги е прекарвал малко плашат хората които не разбират като мен и почваме да задаваме излишни въпроси за това ще кажа следното.Аз а и момчето което си сложи същият ксенон на Пежото използвахме само иснталацията която е в комплекта.Т.е. няма нужда от тези кабели.Той кара така от 4 месеца и няма грижи с нищо.монтират се баластите първо като им се намери удобно място близо до фара понеже са малко къси кабелите.После отделно първо монтирате крушката вниматенл в самият фар, запечатвате с пластмасовата капачка и монтирате фара.След като монтирате фара на колата с готовата монтирана ксенонова крушка тогава връзват крушката със съответният баласт.Там куплунгите са различни няма как да ги объркате и да искате.Единственото което е като се скача единият кабел на крушката към баласта на самият баласт пише плюс(+) и минус (-) .Трябва кабела да се намести така, че червената страна да е към плюса.Това е .А има и още нещо .Кабелите които влизат вътре във фара със ксеноновата крушка са един червен и един черен поне при мен бяха така .Значи вътре червеният го пъхате ( то си има готови клемички) в жълтият т.е. плюс със плюс. А черният го връзвате със кабела за минус който на ФИАТ при мен поне е сив кабел който е закачен пак с клемичка на фасонката на къстата светлина.Откачате сивият кабел и го връзвате за черният който идва от комплекта и влиза с ксеноновата крушка във фара.Запомнете едно.Ако няма да правите подобрения като колегата инициатор на тази тема не трябва да се режат никакви кабели нито да се запоява.Всичко си е изпипано в комплекта и си влиза както трябва.Ако някой иска да пита да пише апък ако е от ВАРНА може и да ми звънка и да помага.Просто аз се лутах и накрая се реших самичък да си го направя защото искаха да ме одерат от 50 до 80 лв за монтажа.Апък като знам т.нар майсторчета как ръчкат и дърпат по добре стана , че си го отворих самичак.Ами това е.Успех на всички които се решат да си го направят сами.Съжалявам, че не направих снимки но го монтирах снощи и нямаше кой да снима с мен бързах да си го скача.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Re: Монтаж на Хenon - Мареа.
ivcho_dj написа:.....колега не съм изчел всички коментари но според мен си згреши, като си махнал оригиналните кабели. Така трябва да си вземеш поне една резевна Xenon-на крушка. Ако ти изгори на дълъг път !?!....:
Коментар
-
Колеги и аз си сложих ксенонче 6000К 35Вата на късите.Как може да се реши проблема(ако е проблем) с примигването на крушките при включване и изключване на дългите освен по начина обяснен в темата на Оги.Би трябвало да има по-лесно решение без да се променя оригиналната инсталация.Или не?И колко вредно за крушките е това да включваме/изключваме дългите.Светлинен клаксон почти никога не ползвам и мога да го преживея.Но дългите.... са си дълги.Някои казват като си сложиш ксенон на късите и повече дълги не ти трябват.Да ама не.На мен си ми трябват.Иначе никакви проблеми с инсталацията на ксенона.Вързан е към старата инсталация без никакви релета.Работи си перфектно.
Коментар
-
Xenon
Здравейте ,аз вече също съм с ксенон на късите светлини. Имам проблем ,който не знам дали е породен от ксенона ,или просто проблемът е от другаде и е станало съвпадение. Та по същество - непрекъснато ми се нулира трип - километража. Смятате ли ,че причина може да е ксенонът ( естествено Made in China ) ?Моля,пишете малко по-грамотно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар